Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
42621/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42622/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan is easily distracted. 

https://youtube.com/shorts/WlaVtOQrfNo?si=T-45STApUofZZejv

Altered content.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42623/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin nuo jääpalat joiden sisällä oli kukkia, on esitelty jo yli 10 vuotta sitten Pippa Middletonin keittokirjassa. Pippa on Catherinen sisko ja ammatiltaan juhlasuunnittelija. Hän on tehnyt aikoinaan muutaman keittokirjan. 

En oikeasti usko että Emma keksi nuo leppäkerttu-bruschetat. Nehän oli alunperin tiktok-ilmiö. Eli aikoinaan joku keksi leppäkerttuimitaation jota sitten kaikki lähti toistaan eri tilanteissa. Muistan jo  aikanaan, yli 5v sitten itsekin kotibileisiin tehneeni näitä "leppäkerttuja" eli juustokeksin päälle tuorejuustoa, jonka päälle puolikas kirsikkatomaatti mihin selkään viillot "siiviksi" ja oliivinsiivusta pää ja täplät ym. Eli kysessä on lähes 10 vuotta vanha klassikko, josta itse ainakin olen nähnyt lukuisia variaatioita tyyliin mansikoista ja mustikoista, melonista ja mustikasta.

Jep. Mä olen laittanut jääpaloihin mansikkaa, sitruunapalasen sun muuta jo 20 vuotta sitten. Nuo leppäkertut ovat yhtä "uusi" löytö kuin retiisihiiret.

Olisipa nyt ollut paikka loistaa persoonallisuudella, mutta turha luulo. Ja kun on vielä olevinaan joku influensseri. Eiks ne ole innovatiivisia ja tarkoitus olla edelläkävijöitä, jakaa uusia ideoita ja luoda trendejä?

Tällä on uutuutena juosta hiekkarannalla, kirjoittaa hiekkaan, juoda viiniä joku olkihattu päässään, kohtalokkain katsein ja on olevinaan joku malli poseerauksineen ja sofiabelörf -nauruineen. Ja rouva on jo kunnolla keski-ikäinen. 

Vierailija
42624/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan ilmestyi parkkipaikalle lahjoituskassien kanssa ja taas kuva löytyy netistä.

Taas hovihupakko latelee ihan omiaan kun ei mistän mitään tiedä eikä näytä osaavan kieliäkään.

https://www.elle.com/culture/celebrities/a63435668/meghan-markle-volunt…

Kuvat oli otettu Altadena Girls Clubilla ja teinit itse lähettivät instakuvansa mediaan, Meghan ei sitä tehnyt. Miksi valehtelet päivästä toiseen näitä kuvitelmiasi? Kehittelet päässäsi mitä ihmeellisempiä tarinoita ja kai sitten luulet ihmisten uskovan niitä. Olet omituinen tapaus.

Olivatko kuvat rakennuksen sisältä? Eivät olleet.

Vierailija
42625/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Me ei kokkaaäghan syöttää lusikallisen *skaa katsojille. Näyttelee läpi ohjelman, eikä oikeasti leivo tahi kokkaa mitään itse.

On se feikki."

Itse olet vielä suurempi feikki näine juttuinesi. Mistään et voi tietää että ei kokkaa itse kun kukaan ei ole vielä nähnyt koko ohjelmaa.

Kamala hinku vaan mollata ihan tuntematonta ihmistä.

Ja sinulla on vain kova hinku hyökkäillä täällä kohti muita ihmisiä. Mottona sinulla "Sinä itse". Kova hinku puolustaa täysin tuntematonta ihmistä.

Jos se kokkaisi itse, niin olisi taatusti tehnyt houkuttelevan, asiantuntevan ja mielenkiintoisen trailerin, ja näyttänyt jo siinä taitojaan. Jokainen normaaliälyinen näkee, että on surkea tapaus keittiössä. matkiminen on nyt todettu monissa lähteissä. Puhutaan jo oikeudenkäynnistäkin.

Kyllä n

---------------

Jaahas, motto tuli sieltä taas, "miksi ei sinulla ole kokkiohjelmaa"? Ite oot jne...

Siksi, koska niitä on jo tarpeeksi ja olen tällä hetkellä eri alalla, vaikka koulutus on myös kotitaloudesta. Olen suorittanut opinnoissani useat näytöt, mm. thaimaalaisesta ruokakulttuurista, mutta nykyään kokkailen enimmäkseen miehelleni ja kutsun myös muita läheisiäni esim. syömään meille. Se saa riittää. Kiinnostustakaan julkisuuteen ei ole.

Miten minä liityn Meghaniin; hän on se, joka esittelee itseään julkisuudessa ja jos kokkiohjelman tekee, niin eikös silloin pitäisi olla persoonaa, omaa panosta ja taitojakin, eikä matkia muita? Vastaa sinä nyt tähän, minä vastasin sinun kyselyysi :) Kiitos.

Vierailija
42626/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina Holland sen sanoi!

Vierailija
42627/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan is easily distracted. 

https://youtube.com/shorts/WlaVtOQrfNo?si=T-45STApUofZZejv

Altered content. 

Eikä ole. 

Vierailija
42628/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten minä liityn Meghaniin; hän on se, joka esittelee itseään julkisuudessa ja jos kokkiohjelman tekee, niin eikös silloin pitäisi olla persoonaa, omaa panosta ja taitojakin, eikä matkia muita? Vastaa sinä nyt tähän, minä vastasin sinun kyselyysi :) Kiitos."

Meghanin LIFESTYLE ohjelma on jatkoa hänen Tig-palstalleen jonka hän joutui lopettamaan mentyään naimisiin. Etpä ollut silloin häntä kritisoimassa. Nyt jatkaa samaa omalla persoonallaan, panoksellaan ja taidoillaan. Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
42629/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin nuo jääpalat joiden sisällä oli kukkia, on esitelty jo yli 10 vuotta sitten Pippa Middletonin keittokirjassa. Pippa on Catherinen sisko ja ammatiltaan juhlasuunnittelija. Hän on tehnyt aikoinaan muutaman keittokirjan. 

En oikeasti usko että Emma keksi nuo leppäkerttu-bruschetat. Nehän oli alunperin tiktok-ilmiö. Eli aikoinaan joku keksi leppäkerttuimitaation jota sitten kaikki lähti toistaan eri tilanteissa. Muistan jo  aikanaan, yli 5v sitten itsekin kotibileisiin tehneeni näitä "leppäkerttuja" eli juustokeksin päälle tuorejuustoa, jonka päälle puolikas kirsikkatomaatti mihin selkään viillot "siiviksi" ja oliivinsiivusta pää ja täplät ym. Eli kysessä on lähes 10 vuotta vanha klassikko, josta itse ainakin olen nähnyt lukuisia variaatioita tyyliin mansikoista ja mustikoista, melonista ja mustikasta.

Jep. Mä olen laittanut jääpaloih 

Ja vuosilukukin oli kirjoitettu hiekkaan vähintään kerran ennen. Videossa ei siis ollut spontaania elämänriemua, vaan Meghanille tuttuun tyyliin laskelmoitua ja kontrolloitua, monta ottoa vaatinutta, tarkkaa imagonrakennusta. 

Vierailija
42630/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mina Holland sen sanoi! 

Kuka on Mina Holland ja miksi häntä pitäisi pitää jonakin auktoriteettina yhtään missään?

Vierailija
42631/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEghan ei tiennyt että menivät mediaan. No jos poseeraa kuvissa niin varmasti menee someen ja sieltä mediaan. Onhan se sitä itsekin harrastanut.

Vierailija
42632/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten minä liityn Meghaniin; hän on se, joka esittelee itseään julkisuudessa ja jos kokkiohjelman tekee, niin eikös silloin pitäisi olla persoonaa, omaa panosta ja taitojakin, eikä matkia muita? Vastaa sinä nyt tähän, minä vastasin sinun kyselyysi :) Kiitos."

Meghanin LIFESTYLE ohjelma on jatkoa hänen Tig-palstalleen jonka hän joutui lopettamaan mentyään naimisiin. Etpä ollut silloin häntä kritisoimassa. Nyt jatkaa samaa omalla persoonallaan, panoksellaan ja taidoillaan. Ei mitään uutta auringon alla.

Ei olekaan. Kaikki aina muilta plagioitua. Omaa ideaa ei missään. 

Vierailija
42633/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MEghan ei tiennyt että menivät mediaan. No jos poseeraa kuvissa niin varmasti menee someen ja sieltä mediaan. Onhan se sitä itsekin harrastanut.

Mistä sinä sen tiedät? Kuiskasiko Meghan sen korvaasi? 

Vierailija
42634/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan ilmestyi parkkipaikalle lahjoituskassien kanssa ja taas kuva löytyy netistä.

Taas hovihupakko latelee ihan omiaan kun ei mistän mitään tiedä eikä näytä osaavan kieliäkään.

Kuvat oli otettu Altadena Girls Clubilla ja teinit itse lähettivät instakuvansa mediaan, Meghan ei sitä tehnyt. Miksi valehtelet päivästä toiseen näitä kuvitelmiasi? Kehittelet päässäsi mitä ihmeellisempiä tarinoita ja kai sitten luulet ihmisten uskovan niitä. Olet omituinen tapaus.

https://www.instagram.com/sussexdaily/reel/DE2_RwfSTDc/

Oli kuvia sisältä ja ulkoa, parkkipaikalta. Milloin alat tajuta että kun olet nähnyt yhden kuvan niin netissä on sata muutakin? Tämä on Girls Clubin oma instatili.

Vierailija
42635/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/sussexdaily/reel/DE2_RwfSTDc/

Oli kuvia sisältä j

Niin Meghanin kuvat ovat ulkoa parkkipaikalta! Missä on sisäkuvat Meghanista? 

Vierailija
42636/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mina Holland sen sanoi! 

Kuka on Mina Holland ja miksi häntä pitäisi pitää jonakin auktoriteettina yhtään missään?

https://www.amazon.com/stores/author/B00NG760SUv     Paljon suurempi aktoriteetti kuin kaikki ketjumammat yhteenlaskettuna. Mikset itse googlaa jotain vai oletko vaan laiska ja tyhmä?

Vierailija
42637/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mina Holland sen sanoi! 

https://www.amazon.com/stores/author/B00NG760SUv     Paljon suurempi aktoriteetti kuin kaikki ketjumammat yhteenlaskettuna. Mikset itse googlaa jotain vai oletko vaan laiska ja tyhmä?

Ite oot. 🙄

Vierailija
42638/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mä olen laittanut jääpaloih

Jostain luin, taisi olla Pamela Andersonin juuri ilmestyneen keittokirjan arvostelusta, että ilmeisesti yleisen laman työttömyyden, sotien ym. epävarmuuksien seurauksena ihmiset eivät enää innostu pinnallisista ns. lifestyle-keittokirjoista vaan he haluavat "isoäidin keittokirjoja", perinneruokia, rustiikkisessa miljöössä ja yksinkertainen esillepano. Esim. Meghan olisi voinut pärjätä paremmin jos hän olisi nostanut perunoita suoraan maasta ja kalastanut omat kalat. 

Vierailija
42639/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry we couldn't find that page. 

Kerropa sitten omin pikku sanoin tämän nevahööd authorin suurensuuresta auktoriteetista ja mikä siitä tekee sellaisen! 

Vierailija
42640/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja vuosilukukin oli kirjoitettu hiekkaan vähintään kerran ennen. Videossa ei siis ollut spontaania elämänriemua, vaan Meghanille tuttuun tyyliin laskelmoitua ja kontrolloitua, monta ottoa vaatinutta, tarkkaa imagonrakennusta."

On varmaan upeata olla yhtä etevä kuin sinä, kaikki onnistuu 100% varmuudella heti ensi yrittämällä! Olisitko yhtään tyytyväisempi jos olisit huomannut jotain hutaistua Megin hommissa? 

Ketju on lukittu.