Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
42601/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emman 'Everyone is invited' lauseeseen sisältyy  koko kolonialismin idea. 

Vierailija
42602/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa Vickan tekee yhtä paljon töitä kuin kuningas, samoin CP ja Sofia, jopa Madeleine on tehnyt kunkun sijaisuutta. Samoin Norjan Haakon on sijaistanut kuningasta. 

Perusta oma ketju muille kuninkaallisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42603/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emman 'Everyone is invited' lauseeseen sisältyy  koko kolonialismin idea.  

Ai, kun oikeesti tumma leidi sen sanoo? 

Vierailija
42604/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Losin ilma paikoin on myrkyllistä palojen vuoksi. Maskeja suositellaan käytettävän tulipalojen läheisyydessä. Paikalle ei kaivata ylimääräisiä kameraryhmineen.

Vierailija
42605/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa Vickan tekee yhtä paljon töitä kuin kuningas, samoin CP ja Sofia, jopa Madeleine on tehnyt kunkun sijaisuutta. Samoin Norjan Haakon on sijaistanut kuningasta. 

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? Harry ei taatusti sijaista enää ketään, hän hylkäsi sellaisen häipyessään Amerikan kultamaihin. 

Vierailija
42606/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? Harry ei taatusti sijaista enää ketään, hän hylkäsi sellaisen häipyessään Amerikan kultamaihin. 

Ja vaikka Harry haluaisikin heittämään kiireapulaisen keikkaa hoviin, häntä ei sinne haluta. Harry on kuin kaalimaata vartioimaan nimitetty pukki, joka syö kaalit, lähtiessään nostaa koipeaan portinpieltä vasten ja määkii naapuristolle, että oli tosi pahaa kaalia.

Vierailija
42607/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiinnostavaa ei olekaan se, mitä annettavaa heillä on, vaan se, mitä he ottavat ja pyrkivät ottamaan. Harryn suvusta."

Keneltä nyt on kinuttu rahaa? Netflix kiristää Brittihovia? Tämähän on oikein UUTINEN!

Kaikki, millä Harry yrittää tehdä rahaa, perustuu hänen sukuunsa. Kaikki, millä Meghan yrittää tehdä rahaa tai saada mainetta, perustuu Harryn sukuun. Omillaan kumpikaan ei tule toimeen: kumpikaan ei pysty tekemään sitä työtä, jota aikoinaan teki.

Harvat Windsorit tekevät työtä.

Eikö vieläkään ole selvinnyt, että he ovat kuninkaallisia ja aatelisia vapaaherroja ja -herrattaria? Niin oli esim. Camillakin aikoinaan, ei se mitään pahemmin tehnyt, vaan kävi puoli vuotta kielikurssia Ranskassa ja jotain pientä. Paroni suvussa ja varallisuuttakin, elelee omillaan hyvin, jos Charles potkaieee pihalle.

Älä nyt enää vertaa Windsoreita Harryyn, kun Harry ei ole enää hovissa tai varsinainen kuninkaallinen. Sillä on vain prinssin arvo, sekä herttuan, joilla se ei tee virallisesti yhtään mitään. Sama kuin laittaisi pahvikruunun päähänsä. Se tuo kuitenkin sille tekopyhälle leivän pöytään. 

Vierailija
42608/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se voi, kun sen koko elämä on riippuvainen siitä missä Walesit kulloinkin ovat ja mitä TYÖTÄ he tekevät. Missä William lymyilee? On varmaan asennuttanut riistakamerat kaikille tiluksille, kun haravoi kuumeisesti Williamin menemisiä. Ei vaan tunnu tajuavan, että kaikkia edustamisia ei uutisoida ja kuinka työhuoneella voidaan tehdä pitkiä päiviä töitä.

Tämä rassaa sitä niin, ettei varmaan enää nukukaan, tuskin syökään mitään. Verrokeiksi pitää haalia nyt ihan jokainen kuninkaallinen, kulttuurista ja maasta riippumatta, kunhan saa räkyttää Harryn ketjussa "Workshy-Willistä ja Lazy-Katysta" täysin ohi aiheen. Maaninen hullu, psykoosi roihuaa. Oliskohan sama, joka kehuskelee kuinka pahasta syövästä huolimatta suoritti tutkintoja ja kävi koko ajan töissä?

Vierailija
42609/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se voi, kun sen koko elämä on riippuvainen siitä missä Walesit kulloinkin ovat ja mitä TYÖTÄ he tekevät. Missä William lymyilee? On varmaan asennuttanut riistakamerat kaikille tiluksille, kun haravoi kuumeisesti Williamin menemisiä. Ei vaan tunnu tajuavan, että kaikkia edustamisia ei uutisoida ja kuinka työhuoneella voidaan tehdä pitkiä päiviä töitä.

Tämä rassaa sitä niin, ettei varmaan enää nukukaan, tuskin syökään mitään. Verrokeiksi pitää haalia nyt ihan jokainen kuninkaallinen, kulttuurista ja maasta riippumatta, kunhan saa räkyttää 

😆👍

Vierailija
42610/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan ilmestyi parkkipaikalle lahjoituskassien kanssa ja taas kuva löytyy netistä.

Taas hovihupakko latelee ihan omiaan kun ei mistän mitään tiedä eikä näytä osaavan kieliäkään.

https://www.elle.com/culture/celebrities/a63435668/meghan-markle-volunt…

Kuvat oli otettu Altadena Girls Clubilla ja teinit itse lähettivät instakuvansa mediaan, Meghan ei sitä tehnyt. Miksi valehtelet päivästä toiseen näitä kuvitelmiasi? Kehittelet päässäsi mitä ihmeellisempiä tarinoita ja kai sitten luulet ihmisten uskovan niitä. Olet omituinen tapaus.

Vierailija
42611/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan on yli 40-v. Ainoa "magic" tuossa ohjelmassa onkin se, että on taikonut tuollaisen sadun omasta elämästään. Ironista on myös kommentti "love is in the details!" sen jälkeen kun on ripotellut kuolleiden kukkien hippusia donitsien päälle (joita tuskin on itse leiponut, ehkä taikonut?).

Meghan syöttää lusikallisen *skaa katsojille. Näyttelee läpi ohjelman, eikä oikeasti leivo tahi kokkaa mitään itse.

On se feikki.

Jarruta nyt hyvä ihminen! Mielikuvitus laukkaa kuin vauhko hevonen ja sylki roiskuu suusta.

Vierailija
42612/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WAAGH

Vierailija
42613/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42614/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me ei kokkaaäghan syöttää lusikallisen *skaa katsojille. Näyttelee läpi ohjelman, eikä oikeasti leivo tahi kokkaa mitään itse.

On se feikki."

Itse olet vielä suurempi feikki näine juttuinesi. Mistään et voi tietää että ei kokkaa itse kun kukaan ei ole vielä nähnyt koko ohjelmaa.

Kamala hinku vaan mollata ihan tuntematonta ihmistä.

Vierailija
42615/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry kuulemma saa kanuunat ja tykinkuulat turvakseen Lontooseen ensi kuussa. Sit odotellaan seuraavaa tekosyytä, mikseivät Meghan, Artsi ja Lilibili voi saapua brittien maan kamaralle. 😁

Vierailija
42616/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Me ei kokkaaäghan syöttää lusikallisen *skaa katsojille. Näyttelee läpi ohjelman, eikä oikeasti leivo tahi kokkaa mitään itse.

On se feikki."

Itse olet vielä suurempi feikki näine juttuinesi. Mistään et voi tietää että ei kokkaa itse kun kukaan ei ole vielä nähnyt koko ohjelmaa.

Ja sinulla on vain kova hinku hyökkäillä täällä kohti muita ihmisiä. Mottona sinulla "Sinä itse". Kova hinku puolustaa täysin tuntematonta ihmistä.

Jos se kokkaisi itse, niin olisi taatusti tehnyt houkuttelevan, asiantuntevan ja mielenkiintoisen trailerin, ja näyttänyt jo siinä taitojaan. Jokainen normaaliälyinen näkee, että on surkea tapaus keittiössä. matkiminen on nyt todettu monissa lähteissä. Puhutaan jo oikeudenkäynnistäkin.

Kyllä nuo yrtit osaa jokainen poimia ja tomaatteja pilkkoa, pyöräyttää tarjotinta, heilutella käsiä, lykkiä sormiaan leipätaikinaan, sirotella kuivakukkia, nauraa teennäisesti, heiluttaa tekotukkaansa ja olla feikki, nimenomaan epäaito feikki. Kokkailu sydämellä ja taidolla, aidosti, onkin sitten toinen juttu. 

eri

Vierailija
42617/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin nuo jääpalat joiden sisällä oli kukkia, on esitelty jo yli 10 vuotta sitten Pippa Middletonin keittokirjassa. Pippa on Catherinen sisko ja ammatiltaan juhlasuunnittelija. Hän on tehnyt aikoinaan muutaman keittokirjan. 

En oikeasti usko että Emma keksi nuo leppäkerttu-bruschetat. Nehän oli alunperin tiktok-ilmiö. Eli aikoinaan joku keksi leppäkerttuimitaation jota sitten kaikki lähti toistaan eri tilanteissa. Muistan jo  aikanaan, yli 5v sitten itsekin kotibileisiin tehneeni näitä "leppäkerttuja" eli juustokeksin päälle tuorejuustoa, jonka päälle puolikas kirsikkatomaatti mihin selkään viillot "siiviksi" ja oliivinsiivusta pää ja täplät ym. Eli kysessä on lähes 10 vuotta vanha klassikko, josta itse ainakin olen nähnyt lukuisia variaatioita tyyliin mansikoista ja mustikoista, melonista ja mustikasta.

Vierailija
42618/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se feikki."

Ja sinulla on vain kova hinku hyökkäillä täällä kohti muita ihmisiä. Mottona sinulla "Sinä itse". Kova hinku puolustaa täysin tuntematonta ihmistä.

Jos se kokkaisi itse, niin olisi taatusti tehnyt houkuttelevan, asiantuntevan ja mielenkiintoisen trailerin, ja näyttänyt jo siinä taitojaan. Jokainen normaaliälyinen näkee, että on surkea tapaus keittiössä. matkiminen on nyt todettu monissa lähteissä. Puhutaan jo oikeudenkäynnistäkin.

Kyllä nuo yrtit osaa jokainen poimia ja tomaatteja pilkkoa,

Miksei sinulta sitten ole tulossa kokkiohjelmaa maailmanlaajuiseen levitykseen kun on kerran niin helppoa?

Vierailija
42619/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry kuulemma saa kanuunat ja tykinkuulat turvakseen Lontooseen ensi kuussa. Sit odotellaan seuraavaa tekosyytä, mikseivät Meghan, Artsi ja Lilibili voi saapua brittien maan kamaralle. 😁

William voi tunkea Hartsan sinne kanuunaan niin pääsee pelle hermanni nopeemmin takas amerikan ihmevaltioihin.

Vierailija
42620/46129 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sinulla on vain kova hinku hyökkäillä täällä kohti muita ihmisiä. Mottona sinulla "Sinä itse". Kova hinku puolustaa täysin tuntematonta ihmistä."

Ei tarvitsisi ellei täällä olisi noita satutätejä joille on mahdotonta pysyä totuudessa. Olen aina sen puolella jolle on tehty vääryyttä.

Ketju on lukittu.