Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo sussexvideoita ketjuun tunkeva sama tyyppi joka Kate-ketjussa tykitti "todisteina" Catherinen kuolemasta naurettavia videoita? Joko on pyytänyt anteeksi :/
EI OLE.
Ei niin ole pyytänyt anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo sussexvideoita ketjuun tunkeva sama tyyppi joka Kate-ketjussa tykitti "todisteina" Catherinen kuolemasta naurettavia videoita? Joko on pyytänyt anteeksi :/
EI OLE.
Ei niin ole pyytänyt anteeksi.
Kun ei ole mitään tykittänytkään.
Härry uhkasi syytteillä New Yorkin poliisia, koska nämä eivät olleet pidättäneet ketään siinä kamalassa takaa-ajossa jossa nämä kaksi viiletti pitkin new orkia 100 kilometriä tunnissa. Ilmeisesti juttu oli tekaistu, tai liioiteltu suuresti, jotta Härry olisi saanut matskua oikeudenkäyntiinsä Britanniassa. Härry oli ottanut yhteyttä jo johonkin kuvernööriin, itse asiassa oli sitten sama kuvernööri joka puolusteli näitä kahta kun viranomaisille tarkoitetut dokumentit olivat myöhässä koskien heidän hyväntekeväisyysjärjestöään. Pieni piiri pieree.
Mun käy niin Charles sääliksi kun kaikki pakenevat joulupöydästä.
Vierailija kirjoitti:
Härry uhkasi syytteillä New Yorkin poliisia, koska nämä eivät olleet pidättäneet ketään siinä kamalassa takaa-ajossa jossa nämä kaksi viiletti pitkin new orkia 100 kilometriä tunnissa. Ilmeisesti juttu oli tekaistu, tai liioiteltu suuresti, jotta Härry olisi saanut matskua oikeudenkäyntiinsä Britanniassa. Härry oli ottanut yhteyttä jo johonkin kuvernööriin, itse asiassa oli sitten sama kuvernööri joka puolusteli näitä kahta kun viranomaisille tarkoitetut dokumentit olivat myöhässä koskien heidän hyväntekeväisyysjärjestöään. Pieni piiri pieree.
Huvittavaa miten Harry on omaksunut amerikkalaisen tavan haastaa oikeuteen kun he eivät suostu toimimaan Harryn tahdon mukaan. Harry ei todellakaan ole kaikki muumit laaksossa ja ainoastaan Haisuli on jäänyt jäljelle.
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta sääli, ei hän yksin joudu joulupöydässään istumaan eikä siitä kukaan ole pakenemassa. Ihan ymmärrettävää että joinain jouluina halutaan viettää sitä toisenkin puolen suvun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Syöpäsairaalle ja väsyneelle joululomalla on vain hyväksi olla pienessä intiimissä joukossa lähimpiensä kanssa. Eiköhän kuninkaan elämä ole aika hässäkkää noin yleensä? Kukaan ei ole hylkäämässä, Yorkin tyttärilläkin on omat perheet ja appivanhemmat, jotka haluavat viettää miniöidensä kanssa joulua, kun on lapsenlapsiakin.
Camilla on parasta puddingia Charlesille, ja onhan miehellä omat sisarukset perheineen, paitsi pervoandy. Tiivis yhteisöhän kuningashuone on, ehtivät keskenään olla myöhemminkin, on jo ollut kirkkokäyntejä ja vaikka mitä konsertteja.
Miksi et sure Harrya, joka on täysin erossa sukulaisistaan? Mieti myös syitä tähän. Hovi kun ei kuulu aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset? Okei, se on se tyyppi, mies, sieltä Kanadasta (tai "Kanadasta"), se mies, joka sitä Raittttmannnnssia yhteen aikaan lykkäsi joka paikkaan. Meghanin pöksyjen nuuskija.
Joo, sinun kanssasi en aio keskustella tämän enempää, ettei tulisi sanottua oikein pahasti. En vain välitä tyylistäsi inttää, vängätä ja haukkua toisia ylimielisesti. En kyllä ymmärrä ylimielisyyttäsi, mistä se johtuu, et ole millään tavalla toisten yläpuolella, fyysisesti, psyykkisesti kuin älyllisestikään.
Sinusta on ylimielisyyttä se että joku tietää asioista enemmän kuin sinä? Tässäkin kommentissasi haukut ihan väärää puuta oletuksiesi kanssa ja aika naurettavasti vielä.
Sinä et tiedä Meghan Marklesta yhtään mitään. Ylimielinen olet. Etkä osaa lainata tekstiä tässä ketjussa, että sekin vielä. Olet onneton tapaus kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Charles on nyt niin vihainen Andrew'n viimeisimmästä kohusta, että on antanut kenkää koko Andyn porukalle? Menkää muualle koko sakki, in English, of course.
"Sinä et tiedä Meghan Marklesta yhtään mitään. Ylimielinen olet. Etkä osaa lainata tekstiä tässä ketjussa, että sekin vielä. Olet onneton tapaus kaikin puolin."
Nyt olisi aika aikuistua. Ei kannata menettää hermojaan heti kun joku tietää enemmän kuin sinä. Maailma on täynnä ihmisiä jotka tietävät ja osaavat enemmän kuin sinä ja minä yhteenlaskettuna.
Ei kukaan kanadalainen mies ole tähän ketjuun kirjoittanut, ihan omassa päässäsi olet tuonkin kehitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta sääli, ei hän yksin joudu joulupöydässään istumaan eikä siitä kukaan ole pakenemassa. Ihan ymmärrettävää että joinain jouluina halutaan viettää sitä toisenkin puolen suvun kanssa.
Vaimo taas kipeänä, Yorkin sisaret häipyneet anoppilaan, poikansa riidoissa keskenään ja Anne dissaa Camillaa. Perhehän oli miettinyt että Yorkin tytöistä tulee ehkä jopa working girls kun niin moni on sairauslomalla eikä kukaan jaksa edustaa. Tämä lienee suuri isku Charlesille. En tiedä sitten riippuuko tämä Andyn mokauksesta vai siitä että tytöt eivät vaan halua viettää ankeaa joulua vanhusten seurassa vanhassa vetoisessa linnassa.
Eilen julkaistu artikkeli kuninkaallisten joulunvietosta:
https://www.harpersbazaar.com/celebrity/latest/a63238750/british-royal-…
Ei tosin käsittele sitä Pre-Christmas lounasta jonne Wills ja Kate jättävät tulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo taas kipeänä, Yorkin sisaret häipyneet anoppilaan, poikansa riidoissa keskenään ja Anne dissaa Camillaa. Perhehän oli miettinyt että Yorkin tytöistä tulee ehkä jopa working girls kun niin moni on sairauslomalla eikä kukaan jaksa edustaa. Tämä lienee suuri isku Charlesille. En tiedä sitten riippuuko tämä Andyn mokauksesta vai siitä että tytöt eivät vaan halua viettää ankeaa joulua vanhusten seurassa vanhassa vetoisessa linnassa.
Taisit tarkoittaa sanoa "working royals" kun tuo working girls=prostituoitu.
https://www.urbandictionary.com define term=work...
Euphemistic term for a prostitute, often preferred by the sex workers themselves. She: I don't like being called a whore or a prostitute.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä et tiedä Meghan Marklesta yhtään mitään. Ylimielinen olet. Etkä osaa lainata tekstiä tässä ketjussa, että sekin vielä. Olet onneton tapaus kaikin puolin."
Nyt olisi aika aikuistua. Ei kannata menettää hermojaan heti kun joku tietää enemmän kuin sinä. Maailma on täynnä ihmisiä jotka tietävät ja osaavat enemmän kuin sinä ja minä yhteenlaskettuna.
Ei kukaan kanadalainen mies ole tähän ketjuun kirjoittanut, ihan omassa päässäsi olet tuonkin kehitellyt.
👎👎👎
Tylsät brittihovin mitättömyydet taas jostain kumman syystä puheenaiheena...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisessa perheessä on aina ollut tiettyjä tilaisuuksia joihin on osallistuttava. Nämä viimeaikaiset "thanks but no thanks"- vastaukset ilman painavaa syytä vaikuttavat kapinoimiselta tai välien rikkoutumiselta. Oli niin tai näin, niin pahalta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ehkä näin tapahtui vissiin ehkä älö nyt usko kaikkia juoruja mitä luet.. Harry ei ole uhkaillut yhtään mitään tai ketään. Nämä on taas idioottimaisia juoruja mitä kukaan ei pysty todistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaallisessa perheessä on aina ollut tiettyjä tilaisuuksia joihin on osallistuttava. Nämä viimeaikaiset "thanks but no thanks"- vastaukset ilman painavaa syytä vaikuttavat kapinoimiselta tai välien rikkoutumiselta. Oli niin tai näin, niin pahalta näyttää.
No tuskin ne sinun elämässäsi mitenkään pahalta näyttävät. Monarkia on luja, mutta silti jokaisella heistä on kuitenkin myös se oma perhe ja sukulaiset. Eiköhän Bean ja Eugenienkin aviomiesten vanhemmat ja suku ala närkästyä, jos ei prinsessat ikinä tule jouluksi heidän tarjoamilleen juhlaillallisille?
Ja kaipa ne saavat isänsä puolesta protestoida, mitään merkitystähän sillä ei kuitenkaan ole. Miettikööt Elisabetin mielipiteiden perintöä, ja pitäkööt suunsa kiinni. Hyvin on niitäkin palveltu kuin piispaa pappilassa.
Charlesin olisi oikeastaan pitänyt peruuttaa koko joulu ja keskittyä nyt vain pelkästään itseensä, paranemiseensa ja omaan rauhaansa.
Walesit eivät eroa, Camilla ei ole mihinkään lähdössä, kukin palailee joulun jälkeen omiin askareisiinsa ja edustamaan, joten joulurauhaa sinullekin, kuuntele sen julistus ja lepuuta ajatuksiasi. Tai keskity Monteciton jouluun, eikös se olisi enemmän sinun mieleesi, ne Suusseksit, Meghan ja Harry?
Huomasiko kukaan muu tämän Harryn ja meksun joulukuvissa, että ensimmäisessä kuvassa tytöllä on pitkät tummat letit ja toisessa kuvassa hailakammat ja lyhyemmät hiukset. Kenen lapsia ovat kuvanneet?