Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Minä kirjoitin kommentin #39992, sanaakaan noista "petoni"-jutuista ei ole minun käsialaani.
Mutta näinhän siinä aina käy kun ruvetaan satuilemaan tuntemattomien ihmisten elämästä ja tekemisistä. t. usalainen
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitin kommentin #39992, sanaakaan noista "petoni"-jutuista ei ole minun käsialaani.
Mutta näinhän siinä aina käy kun ruvetaan satuilemaan tuntemattomien ihmisten elämästä ja tekemisistä. t. usalainen
No ei nyt, tietenkään, huomaahan sen viestin sävystäkin, mutta niissähän viitattiin niihin kiihkomielisiin viesteihin kuinka Charlotten olisi pitänyt pukeutua syntymäpäiväkuvaansa ja ylipäätään edustustilaisuuksiin. Se oli sitä aikaa kun oli vähän eri rooli päällä sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittivat vielä muutama vuosi sitten ettei ole rahaa ylläpitää isoa taloa, mutta ilmeisesti kun Ellua vähän edesautettiin hautaan niin perintörahat voi sitten mukavasti kuluttaa tuonne oikeudenkäyntiin. \
Tämä kommentti meni vahvasti rikoksen puolelle, mitä iniset kun Scotland Yard tulee puhuttelemaan?
Tarkkaillaanko Scotland Yardissa suomalaisia keskustelupalstoja? Käyttävätkö etsivät käännösohjelmaa, vai onko heillä suomea osaavaa henkilökuntaa osoitettuna tähän tehtävään? Moniko palstalle kirjoitellut on päässyt puhutteluun?
Amerikkalaisella FBI:lla ainakin on toimistoja ympäri maailmaa ja kielitaitoista väkeä joukoissaan. Varmasti avustavat Yardia jos tarve on.
Clipping service voi olla avuksi. "A media monitoring service, a press clipping service, clipping service, or a clipping bureau, as known in earlier times, provides clients with copies of media content, which is of specific interest to them and subject to changing demand; what they provide may include documentation, content, analysis, or editorial"
Vierailija kirjoitti:
Emmehän me sinua tietenkään tosielämässä tunne - mutta ei meidän myöskään tarvitse mitään satuilla, ihan omia sanojasihan tässä lainaillaan :) kannattaisi tosiaan miettiä mitä tänne kirjoittelee, monen muisti on ällistyttävän hyvä. Ilman mitään muistiinpanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan doorknopi puskenut sarvipääpässinä, saanut "petonia" jalkaansa ja heitetty veneestä?
Palleriinoihin puettuihin jalkoihinsa. Harmi että korkkiruuvikiharatkin menee pilalle veteen heitettäessä.
Puhvihihoista jäi kellumaan.
Mutta myllynkivikaulus voi painaa veden alle?
Kyllä pitä ihmisen elämän olla harmaata ja vailla mitään mielenkiintoisia tapahtumia kun tällaisia miettii ja muistelee.
------------------
Kyllä on elämä jollain harmaata ja tylsää, kun täytyy ensin lukea muiden keskinäistä kommentointia ja tulla vielä siihen väliin ilmoittamaan, että joillain ei olisi elämässään mielenkiintoisia tapahtumia. Miten perustelet? Mulla on nyt useampi tunti, kun viimeksi kommentoin. Välissä olen katsonut leffan ja tehnyt ruokaa. Tänäänkin ehtii vielä vaikka mitä, ainakin saunoa. Eilen oli juhlintaa. Huomiselle on suunniteltuja menoja. Mitäs itselläsi, vahdit tämän palstan elämää?
Harmaata ja ankeaa on sellaisella, joka ei tiedä totuutta, vaan muokkailee sitä oman päänsä mukaan, ja olettaa harhoja muiden ihmisten elämästä. Pelkkä palstakyttääjä. Oman elämänsä ankeuttaja. Jos sinulla on tylsää, niin tee itsesi hyväksi jotain.
Tänään on näköjään vuorossa uhriutuminen, ja rooli sen mukainen. Kun en se minä ollut...
Varsin myöhään alkaa jokailtainen show, olikohan eilen rankka baari-ilta Kontulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmehän me sinua tietenkään tosielämässä tunne - mutta ei meidän myöskään tarvitse mitään satuilla, ihan omia sanojasihan tässä lainaillaan :) kannattaisi tosiaan miettiä mitä tänne kirjoittelee, monen muisti on ällistyttävän hyvä. Ilman mitään muistiinpanoja.
Kyllä on minusta satuiltu niin paljon että oikein ihmettelen joidenkin kiinnostusta täysin vieraaseen ihmiseen, sanoi tai kirjoitti mitä tahansa. Sitäpaitsi kirjoituksiani on tahallaan väärinymmärretty ja vääristelty. Mutta on sellaisiakin joita en ole vaivautunut korjaamaan kun ei kuitenkaan olla ymmärtävinään.
Varsinkin tuo ääpiskukko ja kontulamummo ovat näitä joiden jutut menevät yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos.
Sinulla menee ihan kaikki yhdestä korvasta sisään ja sinne ne jäävät, pään sisälle muhimaan. Nytkin nyyhkit, kun parhaita paloja muistellaan. Itsepä esität teatteriasi, ota nyt kaikki irti tästä huomiosta minkä saat. Ja näköjään nautit negatiivisestakin huomiosta, kun jatkat vaan hyökkäilyäsi, ilta illan jälkeen.
Luulet vaan raukka, ettei sinua jo tunnisteta täällä. Ihan sama vaikka hommaisit millaiset näppäimistöt, tai "juoksisit huoneesta toiseen edestakaisin", tyyliäsi et pysty muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on näköjään vuorossa uhriutuminen, ja rooli sen mukainen. Kun en se minä ollut...
Varsin myöhään alkaa jokailtainen show, olikohan eilen rankka baari-ilta Kontulassa.
Ihan vaan täällä USAssa asustelen vaikka et mitenkään moista ymmärräkään.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla menee ihan kaikki yhdestä korvasta sisään ja sinne ne jäävät, pään sisälle muhimaan. Nytkin nyyhkit, kun parhaita paloja muistellaan. Itsepä esität teatteriasi, ota nyt kaikki irti tästä huomiosta minkä saat. Ja näköjään nautit negatiivisestakin huomiosta, kun jatkat vaan hyökkäilyäsi, ilta illan jälkeen.
Luulet vaan raukka, ettei sinua jo tunnisteta täällä. Ihan sama vaikka hommaisit millaiset näppäimistöt, tai "juoksisit huoneesta toiseen edestakaisin", tyyliäsi et pysty muuttamaan.
Ja sinä, raukka roikut täällä joka päivä rienaamassa ihmisiä. Hanki elanmä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on minusta satuiltu niin paljon että oikein ihmettelen joidenkin kiinnostusta täysin vieraaseen ihmiseen, sanoi tai kirjoitti mitä tahansa. Sitäpaitsi kirjoituksiani on tahallaan väärinymmärretty ja vääristelty. Mutta on sellaisiakin joita en ole vaivautunut korjaamaan kun ei kuitenkaan olla ymmärtävinään.
V
Ääpiskukko ei kyllä mene korvasta sisään ja toisesta ulos, sinähän triggeröidyt ihan joka kerta kun ääkkösistä tulee puhe ja jopa silloin jos ä-kirjain ei edes liity sinun kommetointiisi. Olet korjannut joo - väittämällä ettet ole koskaan sellaista sanonut ja muut vääristelevät sanomisiasi ja laittavat sanoja suuhusi ja kuvittelevat sinusta, tuntemattomasta, kaikenlaista vaikka kaikki löytyy ketjusta kyllä. Kukaan jaksa niitä enää etsiä näin pitkästä mutta kuten todettu, monen muisti on erittäin hyvä ja sattuneesta syystä sinun tarinointisi jää oikein hyvin mieleen vaikkei muiden sanomisia muistaisikaan.
"Ääpiskukko ei kyllä mene korvasta sisään ja toisesta ulos, sinähän triggeröidyt ihan joka kerta kun ääkkösistä tulee puhe ja jopa silloin jos ä-kirjain ei edes liity sinun kommetointiisi. Olet korjannut joo - väittämällä ettet ole koskaan sellaista sanonut ja muut vääristelevät sanomisiasi ja laittavat sanoja suuhusi ja kuvittelevat sinusta, tuntemattomasta, kaikenlaista vaikka kaikki löytyy ketjusta kyllä. Kukaan jaksa niitä enää etsiä näin pitkästä mutta kuten todettu, monen muisti on erittäin hyvä ja sattuneesta syystä sinun tarinointisi jää oikein hyvin mieleen vaikkei muiden sanomisia muistaisikaan."
Milloin tästä tuli toisten ketjulaisten arvosteluketju? Mene pois!
Vierailija kirjoitti:
HARRY-KETJU!
On mennyt yli 1.5h siitä, kun on viimeksi kommentoitu ketjun aiheesta. Sinunko pitäisi saada pitää ketju hiljaisena, vaikka et itse kommentoi otsikon mukaan Harrysta mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitas nyt vähän enkkua väliin, niin pääset tunnelmaan! :D Me kielitaidottomat ollaan täällä jo odoteltu illan oppituntia!
Stupid is what stupid does, pony trick vai oliko se my little pony?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitas nyt vähän enkkua väliin, niin pääset tunnelmaan! :D Me kielitaidottomat ollaan täällä jo odoteltu illan oppituntia!
Stupid is what stupid does, po
Onko enkku Enkkulandin kieltä?
Ei, se on Kontulalaisen neukkukuution kieltä. Käytetään av-palstalla käydessä. Hlö tosin kertoo olevansa usalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, se on Kontulalaisen neukkukuution kieltä. Käytetään av-palstalla käydessä. Hlö tosin kertoo olevansa usalainen.
Lopeta jo! Minäpä katsoin eilen illalla CBSn tv-ohjelmaa ja siellä oli suomalaiperäinen näyttelijä hyvässä osassa. Revi siitä. t, usalainen