Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
39961/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Yhdestä liiasta ä-kirjaimesta syytän Applea 🙈"

Et ole vielä oppinut että tätä ketjua vahtii porttivahtina Aapiskukko joka on erittäin allerginen ä-kirjaimille? Yhdeltä ne puuttuvat ja saa siitä kuulla päivittäin, sinulle nyt sattui pieni moka ja ylimääräinen ä. Yritä olla toistamatta virhettäsi ettet saa pilkkanimitystä sinäkin.

Vierailija
39962/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä riiputettu naista kymmenen vuotta eikä kyselty puolelta valtakuntaa että otanko vai en.

Ei siinä ollutkaan kukaan matkalla kuninkuuteen. Ja Megsuhan oli jo iäkäs eronnut rouva, homma meni konkarin rutiinilla, onnistunut manipulointi. Nielaisi Harryn kertalaakista. Se eteerisen neitsytmorsiamen teeskentely siellä alttarilla oli tosin liikaa, vähempikin olisi riittänyt.

Takes one to know one, tarkoitan että iäkäs rouva kyllä tunnistaa toisen samanlaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39963/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jouluvalojen laitto on aina itsenäisyyspäivänä, niin ulos kuin sisällekin. Sitä ja muutenkin siivoamista ja paikkojen järjestelyä on tämä päivä ollut.

Toivottavasti olet jo rentoutunut vihdoin ja pääset nauttimaan työsi tuloksista. Mä laitoin lisää ulkotulia, ihana katsella liekkien loistetta.

Ihanaa iltaa kaikille!  

Juu, tässä katsellaan sähkövaloja ja kynttilöitä ja lyhtyjä niin sisällä kuin ulkona. Hiukan lunta näkyy patiolla ja metsän puissa, vaikka nollan tuntumassa ollaankin. Kaunista on! 

Vierailija
39964/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana on voinut myös liioitella/korostaa yksinkertaisuuttaan/tyhmyyttään vaikuttaakseen yläluokkaisuudestaan ja asemastaan huolimatta ihastuttavan luonnonlapselta ja hellyttävältä ja saadakseen oikeutuksen/hyväksynnän joillekin oikuilleen/lapsekkaalle käytökselleen.

Ehkä. Kukapa sen tietää. Paitsi Charles todennäköisesti.

Charles ei taida tietää paljonkaan. 

Charles on kyllä laajalti sivistynyt ja paljon lukenut mies. Aivan taatusti tietää monestakin asiasta paljon enemmän kuin sinä.

Tuskin. Suomalaisilla on laaja yleissivistys ja minä olen opiskellut 11 vuotta. Puhun 7 kieltää ja osaan 11 kieltä. 

Eikö ne ekat vuodet ole koulua? 

Vierailija
39965/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana on voinut myös liioitella/korostaa yksinkertaisuuttaan/tyhmyyttään vaikuttaakseen yläluokkaisuudestaan ja asemastaan huolimatta ihastuttavan luonnonlapselta ja hellyttävältä ja saadakseen oikeutuksen/hyväksynnän joillekin oikuilleen/lapsekkaalle käytökselleen.

Ehkä. Kukapa sen tietää. Paitsi Charles todennäköisesti.

Charles ei taida tietää paljonkaan. 

Charles on kyllä laajalti sivistynyt ja paljon lukenut mies. Aivan taatusti tietää monestakin asiasta paljon enemmän kuin sinä.

Tuskin. Suomalaisilla on laaja yleissivistys ja minä olen opiskellut 11 vuotta. Puhun 7 kieltää ja osaan 11 kieltä. 

No sinä sivistynyt ihminen, opettel

Mikä tuossa virkkeessä nyt on kielioppiin liittyvä virhe?

Vierailija
39966/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun on saapunut Larin Paraskin jälkeen suoraan alenevassa polvessa. 

Vierailija
39967/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on OnePlussan kännykkä ja se erottaa yhdyssanojen sanat toisistaan, esimerkiksi: yhdys sanat tai esi merkiksi. Todella ärsyttävää. Minä kun olen melko tarkka kirjoittamisen suhteen. 

Vierailija
39968/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä riiputettu naista kymmenen vuotta eikä kyselty puolelta valtakuntaa että otanko vai en. 

Olisi kyllä kannattanut. Olisi vieläkin tekemässä sitä mitä nykyäänkin tekee ilman sitä itsensä myymistä kaupallisuuden alttarille siinä välillä. Podcäästäilijä-Harry kun ei ollut mikään suuri suksee. 🙄

Vierailija
39969/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on OnePlussan kännykkä ja se erottaa yhdyssanojen sanat toisistaan, esimerkiksi: yhdys sanat tai esi merkiksi. Todella ärsyttävää. Minä kun olen melko tarkka kirjoittamisen suhteen.  

Mulla on Sony Xperia ja joudun jokaikisen yhdyssanan jälkeen korjaamaan sen erikseen vetämisen. Jos tämä on kovin yleistä, ei ihme, että nuoremmat sukupolvet tyhmistyvät ja äidinkielemme menettää ominaisuutensa. Onneksi en ole täällä enää vuonna 2050 katsomassa, kun äidinkielen hyväksytty muoto onkin äidin kieli. 🙄

Vierailija
39970/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kannattanut. Olisi vieläkin tekemässä sitä mitä nykyäänkin tekee ilman sitä itsensä myymistä kaupallisuuden alttarille siinä välillä. Podcäästäilijä-Harry kun ei ollut mikään suuri suksee. 🙄

Harry senkun porskuttaa ja Bulliam ei kestä sitä kateuksissaan.

Vierailija
39971/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ollutkaan kukaan matkalla kuninkuuteen. Ja Megsuhan oli jo iäkäs eronnut rouva, homma meni konkarin rutiinilla, onnistunut manipulointi. Nielaisi Harryn kertalaakista. Se eteerisen neitsytmorsiamen teeskentely siellä alttarilla oli tosin liikaa, vähempikin olisi riittänyt.

Takes one to know one, tarkoitan että iäkäs rouva kyllä tunnistaa toisen samanlaisen.

Hienoa, että tunnistit. Olette samankaltaisia varmaan. Mä tunnistin, kun tiesin sen iän :D Se siinä vaan, kun väitetään, että valehtelis muutamalla vuodella itsensä nuoremmaksi kuin mitä oikeasti on.

Vierailija
39972/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko sinä jaksat noita tekoälyjuttuja? 🥱 

Laita vaihteeksi jonkun oikean ihmisen kertomaan omalla naamallaan Sussexeista. Ja oikeita juttuja, ei noita iänikuisia valheita. Kiitos. 

William ei puhu Harrylle, koska Harry lörpöttelee kaikki mediaan, niin totuudet kuin omat valheensakin. Kauan tiedetty fakta. 

Vierailija
39973/46129 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jouluvalojen laitto on aina itsenäisyyspäivänä, niin ulos kuin sisällekin. Sitä ja muutenkin siivoamista ja paikkojen järjestelyä on tämä päivä ollut.

Toivottavasti olet jo rentoutunut vihdoin ja pääset nauttimaan työsi tuloksista. Mä laitoin lisää ulkotulia, ihana katsella liekkien loistetta.

Ihanaa iltaa kaikille!  

Juu, tässä katsellaan sähkövaloja ja kynttilöitä ja lyhtyjä niin sisällä kuin ulkona. Hiukan lunta näkyy patiolla ja metsän puissa, vaikka nollan tuntumassa ollaankin. Kaunista on! 

Täällä meillä päin on tullut räntää, mutta aina parempi näin kuin kovat pakkaset. Tuli lämmittää mieltäkin. Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
39974/46129 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartsa kehui, kuinka hänellä on rahaa viedä oikeudenkäynnit loppuun saakka, ja että nämä jotka ovat sopineet juttunsa median kanssa niin niillä ei ole ollut rahaa. Hän ei kuulemma aio sopia. Hartsalla on nyt kovat piipussa onkohan se saanut jotain uutta viidakkolääkettä vai onko Dorito taas leikkinyt Dianan kummitusta ja selittänyt Hartsalle kuinka Hartsa on hännen lempipoikansa ja Hartsa voittaa kaikki koska Hartsa on hyvä poika!

Vierailija
39975/46129 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hartsa kehui, kuinka hänellä on rahaa viedä oikeudenkäynnit loppuun saakka, ja että nämä jotka ovat sopineet juttunsa median kanssa niin niillä ei ole ollut rahaa. Hän ei kuulemma aio sopia. Hartsalla on nyt kovat piipussa onkohan se saanut jotain uutta viidakkolääkettä vai onko Dorito taas leikkinyt Dianan kummitusta ja selittänyt Hartsalle kuinka Hartsa on hännen lempipoikansa ja Hartsa voittaa kaikki koska Hartsa on hyvä poika!

Pakkohan hänen on yrittää, kun omat rahat eivät riitä kaikkeen, mitä oman ja perheenjäsenten loppuelämäksi halutaan.

Vierailija
39976/46129 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittivat vielä muutama vuosi sitten ettei ole rahaa ylläpitää isoa taloa, mutta ilmeisesti kun Ellua vähän edesautettiin hautaan niin perintörahat voi sitten mukavasti kuluttaa tuonne oikeudenkäyntiin.

Vierailija
39977/46129 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vielä oppinut että tätä ketjua vahtii porttivahtina Aapiskukko joka on erittäin allerginen ä-kirjaimille? Yhdeltä ne puuttuvat ja saa siitä kuulla päivittäin, sinulle nyt sattui pieni moka ja ylimääräinen ä. Yritä olla toistamatta virhettäsi ettet saa pilkkanimitystä sinäkin.

Täällä on useampikin "Aapiskukko" eivätkä he ole allergisia ä-kirjaimille vaan niiden puutteelle, ts teeskennellylle sellaiselle ja valehtelulle ylipäätään. Ja kuten todettu, siinä oli virhe, muukin kuin vahinkonäpäytetty ä.

Vierailija
39978/46129 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on useampikin "Aapiskukko" eivätkä he ole allergisia ä-kirjaimille vaan niiden puutteelle, ts teeskennellylle sellaiselle ja valehtelulle ylipäätään. Ja kuten todettu, siinä oli virhe, muukin kuin vahinkonäpäytetty ä.

Sopii myös ymmärtää, että "ääkkösetön" on enää pelkkä nimi, ei huomautus puuttuvista kirjaimista, ei edes pilkkanimi. Nimen sai aikoinaan ketjussa erittäin aktiivisesti asian vierestä puhuva kirjoittaja, jolle oli kätevä saada tunniste. Alkuperäinen ääkkösetön näyttää kylläkin poistuneen jokin aika sitten ja saaneen useampiakin jäljittelijöitä.

Vierailija
39979/46129 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Sony Xperia ja joudun jokaikisen yhdyssanan jälkeen korjaamaan sen erikseen vetämisen. Jos tämä on kovin yleistä, ei ihme, että nuoremmat sukupolvet tyhmistyvät ja äidinkielemme menettää ominaisuutensa. Onneksi en ole täällä enää vuonna 2050 katsomassa, kun äidinkielen hyväksytty muoto onkin äidin kieli. 🙄

Oikeesti? Luulin että tämä yhdyssana virhe liittyy jotenkin omiin asetuksiin. Samsung ei tällaista tehnyt. Seuraava kännykkä tulee olemaan taas Samsung, vaikka monet sitä parjaa. 

Vierailija
39980/46129 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mediahan sanoo suoraan, että kaikki kuninkaallisista vuotavat jutut tulevat Harryltä ja Meghanilta. Siksi kuninkaalliset eivät pidä mitään yhteyttä heihin. Samaan aikaan pölhökki käy mediasotaansa mediaa vastaan. Mutta Harryhän ei ole penaalin terävin kynä.

Ketju on lukittu.