Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Kritisoin vain sitä, että aina kun tulee ketjuun lukemaan, joutuu kahlaamaan läpi "noiden kahden" keskinäistä kinastelua. Totta kai kyse on jostain yhdestä tyypistä, joka vaan tykkää kirjoitella omiaan. Miksi hän muuten jatkaisi tuota tylsää jankutusta?
Olen ollut toinen "noista kahdesta", eli ei ole mikään yksi tyyppi, joka inttää itsensä kanssa. Jostain syystä juuri minun kommentointini saa sen ärsyyntymään, vaikka olisi kymmenen muuta tarjolla.
Minäkin ilmoittaudun toiseksi "niistä kahdesta". Tunnistan täältä itseni lisäksi vähintään 2 muuta, jotka pyrkivät keskustelemaan tai "keskustelemaan" yhden vakiojankuttajan kanssa.
Minä olen kolmas niistä kahdesta. Minua on syytelty myös siitä, että puhun täällä itseni kanssa. Nyt en ole muutamaan päivään sanonut mitään, mutta varmasti jonkun mielestä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sote on kaatunut, leikkauksia lisätään, mielenterveysongelmat kasaantuvat, mania valtaa mielen, fetissi Lontoon hometaloista vaan yltyy.
Fetissi yleensä tarkoittaa seksuaalisen halun tai kiihottumisen ja mielihyvän kohdistumista johonkin asiaan, esineeseen tai materiaaliin.
Tiedetään. Kyseessä taiskin olla termin luova käyttö tai ainakin itse sen sellaiseksi tunnistin. Äidinkieliset ja muut taitavat kielenkäyttäjät kun osaavat myös leikitellä sanojen merkityksillä.
Olet oikeassa, vaikka en olekaan taitava kielenkäyttäjä. Onneksi heitä ketjussa kuitenkin on.
-Opetuksen kohde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sote on kaatunut, leikkauksia lisätään, mielenterveysongelmat kasaantuvat, mania valtaa mielen, fetissi Lontoon hometaloista vaan yltyy.
Fetissi yleensä tarkoittaa seksuaalisen halun tai kiihottumisen ja mielihyvän kohdistumista johonkin asiaan, esineeseen tai materiaaliin.
Tiedetään. Kyseessä taiskin olla termin luova käyttö tai ainakin itse sen sellaiseksi tunnistin. Äidinkieliset ja muut taitavat kielenkäyttäjät kun osaavat myös leikitellä sanojen merkityksillä.
Olet oikeassa, vaikka en olekaan taitava kielenkäyttäjä. Onneksi heitä ketjussa kuitenkin on.
-Opetuksen kohde
Tissi-fe-tissi.
On tämä kyllä asiantuntevasti suunniteltu palsta. Nyt ei ainakaan minulla enää tule teksti näkyviin ellei erikseen napauta. Harmaata palkkia vaan. Täysi kympin tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse luomani hahmon? Jos loisin itse hahmoja, ne eivät todellakaan olisi meghanisteja. Ja Harrystä ja hänen vaimostaan olen paljon täällä kirjoitellut. Viimeisin oli tämä Better Up -fiasko.
Katsotaan nyt, onko saksalaisten dokkari yhtä siloiteltua hymistelyä Harrystä ja hänen vaimostaan kuin tähänkin mennessä tehdyt. En ymmärrä, miksi siinä pitäisi puhua yhtään kuninkaallisen perheen jäsenistä, mutta ehkä niitä tarvitaan, koska Harry ja Meghan eivät yksinään enää riitä ihmisten mielenkiinnon ylläpitämiseen.
Vaikutat kuitenkin olevan suurimpia syyllisiä tässä ketjussa siihen, että ylläpidät keskustelijoiden keskinäistä haukkumista. Rakentavampaa olisi keskittyä Harryyn ja Meghaniin eikä toisiin kirjoittelijoihin. Sinulle aihepiiri vaikuttaa olevan vain hupia ja toisten irvailua eikä aitoa analyysia siitä, miten Marklet pyrkivät selviytymää
Aika huonosti osaat minua analysoida. Yritäpä uudestaan. Jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Kritisoin vain sitä, että aina kun tulee ketjuun lukemaan, joutuu kahlaamaan läpi "noiden kahden" keskinäistä kinastelua. Totta kai kyse on jostain yhdestä tyypistä, joka vaan tykkää kirjoitella omiaan. Miksi hän muuten jatkaisi tuota tylsää jankutusta?
Olen ollut toinen "noista kahdesta", eli ei ole mikään yksi tyyppi, joka inttää itsensä kanssa. Jostain syystä juuri minun kommentointini saa sen ärsyyntymään, vaikka olisi kymmenen muuta tarjolla.
Minäkin ilmoittaudun toiseksi "niistä kahdesta". Tunnistan täältä itseni lisäksi vähintään 2 muuta, jotka pyrkivät keskustelemaan tai "keskustelemaan" yhden vakiojankuttajan kanssa.
Minä olen kolmas niistä kahdesta. Minua on syytelty myös siitä, et
Hämäysoperaatio näköjään meneillään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse luomani hahmon? Jos loisin itse hahmoja, ne eivät todellakaan olisi meghanisteja. Ja Harrystä ja hänen vaimostaan olen paljon täällä kirjoitellut. Viimeisin oli tämä Better Up -fiasko.
Katsotaan nyt, onko saksalaisten dokkari yhtä siloiteltua hymistelyä Harrystä ja hänen vaimostaan kuin tähänkin mennessä tehdyt. En ymmärrä, miksi siinä pitäisi puhua yhtään kuninkaallisen perheen jäsenistä, mutta ehkä niitä tarvitaan, koska Harry ja Meghan eivät yksinään enää riitä ihmisten mielenkiinnon ylläpitämiseen.
Vaikutat kuitenkin olevan suurimpia syyllisiä tässä ketjussa siihen, että ylläpidät keskustelijoiden keskinäistä haukkumista. Rakentavampaa olisi keskittyä Harryyn ja Meghaniin eikä toisiin kirjoittelijoihin. Sinulle aihepiiri vaikuttaa olevan vain hupia ja toisten irvailua eikä aitoa ana
Valitettavasti en ole kiinnostunut sinusta eikä huvita analysoida sinua yhtään tämän enempää. Nautit vaan saamastasi huomiosta.
Hometaloista vielä jos suonette. Minusta on hyvä, että William on nyt luvannut laittaa rahaa likoon hometalojen kunnostukseen (ihan riippumatta siitä, kenen vastuulle niiden kunnostus kuuluu). Kyseessä on varmasti oikea ratkaisu mediamylläkän huomioonottaen. Kyseessä lienee varsin hinnakas investointi
Nyt vain odotellaan, että mihin kohteeseen Sussexit ovat valmiita panostamaan omaa rahaansa. Siis rahaa, ei sitruunakakkuja, hilloa, karkkipusseja, banaaneita tai snackseja, vaan jotakin, mistä jää jotakin pysyvää, konkreettista hyötyä pidemmäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hometaloista vielä jos suonette. Minusta on hyvä, että William on nyt luvannut laittaa rahaa likoon hometalojen kunnostukseen (ihan riippumatta siitä, kenen vastuulle niiden kunnostus kuuluu). Kyseessä on varmasti oikea ratkaisu mediamylläkän huomioonottaen. Kyseessä lienee varsin hinnakas investointi
Nyt vain odotellaan, että mihin kohteeseen Sussexit ovat valmiita panostamaan omaa rahaansa. Siis rahaa, ei sitruunakakkuja, hilloa, karkkipusseja, banaaneita tai snackseja, vaan jotakin, mistä jää jotakin pysyvää, konkreettista hyötyä pidemmäksi aikaa.
Hometalojen kunnostus kuuluu talojen omistajalle = William, ei valtiolle tai veronmaksajille. Sussexit eivät ole hyväntekeväisyyskilpailussa Walesien kanssa, eivät enaa edes kuulu samaan perheeseen.
Duchy of Lancaster- ja Duchy of Cornwallskandaalit ovat Charlesin ja Wiliamin ihan ikiomia skandaaleja.
Kyllä Hartsa pärjää, faija kunkku ja Wille seuraava kunkku. Miten Kate? Ei ole vielä täysin parantunut kun ei oo paljoa edustamista.
Ei Williamilta mitään hyvää Harrylle tipu, niin kateellinen on veljelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kuitenkin olevan suurimpia syyllisiä tässä ketjussa siihen, että ylläpidät keskustelijoiden keskinäistä haukkumista. Rakentavampaa olisi keskittyä Harryyn ja Meghaniin eikä toisiin kirjoittelijoihin. Sinulle aihepiiri vaikuttaa o
Sinulta? Thanks but no thanks.
Palaa vaan takaisin palvomaan Meghania, se onnistuu sinulta huomattavasti paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa rahapulaa vai vastenmielistä puolisoako hän kadehtisi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä rahaa? Ei niillä ole. Kaikki mennyt kiinteistöihin, turvapalveluihin ja Meghanin koruihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan he ostivat $4miljoonan kakkosasunnon. Puolisokin on aina iloisen ja nauravaisen nakoinen toisin kuin Williamin itkettynyt vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain paha homefetissi vieraan maan taloista. Mene hyvä ihminen sinne paikan päälle, vaikka Buckinghamin palatsin porteille mesomaan. Huutele asianomaisille, mitä täällä päätäsi auot?
Kunta voi ostaa töllit ja rempata ne, valtiovalta on loppupeleissä vastuussa kansalaisistaan. Laittakoot syyteet vireille, jos aihetta on. Eipä ole näkynyt.
Turha riehua asiasta jota et ymmärrä. Puhut läpiä päähäsi.
Enemmän sinä puhut. Sori vaan.
Kamala vihaaja olet. Onko sinulla kaikki hyvin? Avio-ongelmia, terveysongelmia (sydänjuttuja, syöpää)? Luulisi olevan hirveän kuluttavaa tuollainen jatkuva vihaaminen. Nauratko tai hymyiletkö koskaan? Kaatuvatko seinät päälle?
Siis minä olen se joka on parantunut syövästä. Olen ihan suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan he ostivat $4miljoonan kakkosasunnon. Puolisokin on aina iloisen ja nauravaisen nakoinen toisin kuin Williamin itkettynyt vaimo.
No sen takia niillä ei enää rahaa olekaan, koska se on mennyt kiinteistöihin. Niinhän minä sanoin, etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä lukemaasi?
Meghan irvistelee, ei hymyile eikä naura. Jos pidät irvistelyä nauramisena, niin se on sitten sinun häpeäsi.
Iloinen se on vain silloin, kun kamera osuu sen naamaan. Muuten ei.
Vierailija kirjoitti:
Harry on Hollywoodin syväkurkkujen mukaan Diddyn salaa juhlissaan nauhoittamilla segzi-nauhoilla. (P. Diddy on tällä hetkellä valtion hoivissa kalterien takana child sex traffic-syytösten takia.) Netissä on pyörinyt hänen kuuluisista white party-meiningeistä otettujen videoiden palasia. '
Sekoitat nyt Andrewin ja Yorkin sisarukset Harryyn. Andrew on se jolla on epämääräisiä suhteita Epsteiniin, hänen isän kautta liittyi Ghislaneen. Isä siis prinssi Philip. Yorkin sisarukset olivat Diddyn bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Jollain paha homefetissi vieraan maan taloista. Mene hyvä ihminen sinne paikan päälle, vaikka Buckinghamin palatsin porteille mesomaan. Huutele asianomaisille, mitä täällä päätäsi auot?
Kunta voi ostaa töllit ja rempata ne, valtiovalta on loppupeleissä vastuussa kansalaisistaan. Laittakoot syyteet vireille, jos aihetta on. Eipä ole näkynyt.
Kuuluuko se todella valtiolle?
Tällä palstalla se voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Käytä mielikuvitustasi, jos et muuten "ymmärrä". Tai kysy, jos et jotain tajua. Jospa tollolla on seksuaalinen fetissi hometaloihin?