Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
39001/46129 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain paha homefetissi vieraan maan taloista. Mene hyvä ihminen sinne paikan päälle, vaikka Buckinghamin palatsin porteille mesomaan. Huutele asianomaisille, mitä täällä päätäsi auot?

Kunta voi ostaa töllit ja rempata ne, valtiovalta on  loppupeleissä vastuussa kansalaisistaan. Laittakoot syyteet vireille, jos aihetta on. Eipä ole näkynyt.

Turha riehua asiasta jota et ymmärrä. Puhut läpiä päähäsi. 

Enemmän sinä puhut. Sori vaan. 

Kamala vihaaja olet. Onko sinulla kaikki hyvin? Avio-ongelmia, terveysongelmia (sydänjuttuja, syöpää)? Luulisi olevan hirveän kuluttavaa tuollainen jatkuva vihaaminen. Nauratko tai hymyiletkö koskaan? Kaatuvatko seinät päälle? 

Vierailija
39002/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Asia julkistettiin vasta nyt, koska kiitospäivää juhlitaan USA:ssa tänä vuonna vasta nyt marraskuun lopulla." (38950)

FYI: Kiitospävää vietetään AINA marraskuun neljäntenä torstaina. Näin on tehty aina vuodesta 1942 lähtien.

Tänä vuonna Kiitospäivää vietetään vasta ihan marraskuun lopulla, 28.11. Koska kyseinen torstai vaihtelee välillä 22.-28.11., on tuo viimeisin päiväys, jolloin sitä Yhdysvalloissa vietetään. Viime vuonna Kiitospäivä ajoittui 23.11., mikä ei ole ihan marraskuun loppua. Sikäli pointti oli siis se, että Markle on kestinnyt pakolaisina tulleita afgaaninaisia jo lokakuussa, mutta halunnut käyttää tilaisuutta hyväkseen päästäkseen lehtikuviin nyt marraskuun loppupuolella ja antanut jo tuolloin lokakuussa Marie Clairen toimittajalle haastattelun, jossa puhuu lastensa kiitospäivän ja joulun vietosta. Markle on myös pyytänyt, ettei yhteistyökumppanikaan omilla nettisivuillaan aikaisemmin kerro, että ovat jo kuukautta aikaisemmin syöneet porukalla Soho Housen kokin sapuskaa. Afgaaninaisia on siis hyväksikäytetty pelkkänä kuvituksena Marklen holiday-juttuun. Jotta sellaista yhteisöllisyyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
39003/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Taitaa kiitospäivä olla nykyään enemmän amerikkalais-patrioottinen kuin uskonnollinen juhla, vaikka se historiallisista juuriltaan sitä onkin."

Voi luoja tätä tiedonpuutetta! Kiitospäivä uskonollinen juhla? Mistä lähtien? 

Historialliset juuret johtavat Mayflowerilla saapuneiden englantilaisten ensimmäisen sadon juhlintaan.

Ja sitten vielä on otsaa nimitellä amerikkalaisia tyhmiksi ja lukutaidottomiksi! 

Kai nyt sentään voisit sen verran sivistää itseäsi, että ottaisit selvää, keitä nuo Mayflowerilla 1620 matkanneet olivat: puritaaneja. Eli kiitospäivän vieton historialliset juuret ovat uskonnolliset ja nimenomaan kristilliset.

Huomautettakoon, ettei Markle itsekään juhli kiitospäivää kalkkunaa syöden, vaan on lehtijuttujen perusteella usein suosinut pienempää lintua, lemppariaan roasted chicken. Nyt afgaaninaisten tilaisuudessa ei myöskään tarjolla ollut kalkkunaa, vaan jotain itämaisia ruokia. Marklen joulupuheet siitä, että syöttää lastensa kanssa porkkanoita poroille, tuntuivat siinä mielessä asiaan sopimattomilta, ettei Markle tuntunut edes ajattelevan, että hänen kestitsemänsä afgaaninaiset olivat muslimeja eivätkä siten vietä Jeesuksen syntymäjuhlaa. Vapaapäivää voivat viettää haluamallaan tavalla toki. Markle oli sitä paitsi taas hihattomassa paidassa kuten Nigeriassakin muslimien juhlaseurassa. 

Vierailija
39004/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain paha homefetissi vieraan maan taloista. Mene hyvä ihminen sinne paikan päälle, vaikka Buckinghamin palatsin porteille mesomaan. Huutele asianomaisille, mitä täällä päätäsi auot?

Kunta voi ostaa töllit ja rempata ne, valtiovalta on  loppupeleissä vastuussa kansalaisistaan. Laittakoot syyteet vireille, jos aihetta on. Eipä ole näkynyt.

Kamala vihaaja olet. Onko sinulla kaikki hyvin? Avio-ongelmia, terveysongelmia (sydänjuttuja, syöpää)? Luulisi olevan hirveän kuluttavaa tuollainen jatkuva vihaaminen. Nauratko tai hymyiletkö koskaan? Kaatuvatko seinät päälle? 

Ei voi vihata englanninkielisillä keskustelupalstoilla, koska kielitaito ei riitä. Taustalla oman kertomansa mukaan autismi. Syövästäkin on kertonut parantuneensa ylivoimaisen amerikkalaisen lääketieteen ansiosta. Vihaa pakkomielteisesti Suomea ja suomalaisia, mutta ei kykene pysymään erossa. Varmasti seinät kaatuvat päälle, eihän tuollaisella voi olla kovin normaalia perhe-elämää ja tuttavapiiriä.

Vierailija
39005/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä se vaan jatkat päivästä toiseen tämän itse luomasi hahmon rienaamista... Kirjoita joskus jotain Meghanista ja Harrysta. 

Vierailija
39006/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mikäs tämä Ulrike Grunewald oikein on naisiaan, joka Harry - The Lost Prince -dokkarin tekee? Onko olemassa, vai Megsun haamu...

Paljastuksia luvassa taas. Ei vaan Harry jätä hovia rauhaan, on se katkera.

Vierailija
39007/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, mikäs tämä Ulrike Grunewald oikein on naisiaan, joka Harry - The Lost Prince -dokkarin tekee? Onko olemassa, vai Megsun haamu...

Ulrike näkyy tekevän dokumenttiohjelmia. On ollut kiinnostunut muiden muassa Elisabetista ja Dianasta. Joulukuussa on tuloillaan dokumentti, jossa paljastetaan Megsun salattu tytär. Varmaa on vain se, että joku tekee tällä aiheella taas rahaa, oli paljastusta tai ei.

Vierailija
39008/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulrike näkyy tekevän dokumenttiohjelmia. On ollut kiinnostunut muiden muassa Elisabetista ja Dianasta. Joulukuussa on tuloillaan dokumentti, jossa paljastetaan Megsun salattu tytär. Varmaa on vain se, että joku tekee tällä aiheella taas rahaa, oli paljastusta tai ei.

Aha, sellaista sitten. Luin, että pariskunnalta itseltään tulee taas jotain "uutta tietoa", vai  vatkaavatkohan sitten niitä samoja vanhoja, mutta uudistettuina versioina, kun muistikuvatkin voivat taas vaikka vaihdella.

Juu, rahastustahan tämä, ja Harklen kassaan kilahtaa tietty oma osuutensa. Hyvää lypsylehmää kupataan taas. Hovi vaikenee.

Salattu tytär? Käy aika mielenkiintoiseksi. Ei kai nyt sama Grunewald näitä molempia tee? Outoa. 

Vierailija
39009/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luomani hahmon? Jos loisin itse hahmoja, ne eivät todellakaan olisi meghanisteja. Ja Harrystä ja hänen vaimostaan olen paljon täällä kirjoitellut. Viimeisin oli tämä Better Up -fiasko. 

Katsotaan nyt, onko saksalaisten dokkari yhtä siloiteltua hymistelyä Harrystä ja hänen vaimostaan kuin tähänkin mennessä tehdyt. En ymmärrä, miksi siinä pitäisi puhua yhtään kuninkaallisen perheen jäsenistä, mutta ehkä niitä tarvitaan, koska Harry ja Meghan eivät yksinään enää riitä ihmisten mielenkiinnon ylläpitämiseen. 

Vierailija
39010/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse luomani hahmon? Jos loisin itse hahmoja, ne eivät todellakaan olisi meghanisteja. Ja Harrystä ja hänen vaimostaan olen paljon täällä kirjoitellut. Viimeisin oli tämä Better Up -fiasko. 

Katsotaan nyt, onko saksalaisten dokkari yhtä siloiteltua hymistelyä Harrystä ja hänen vaimostaan kuin tähänkin mennessä tehdyt. En ymmärrä, miksi siinä pitäisi puhua yhtään kuninkaallisen perheen jäsenistä, mutta ehkä niitä tarvitaan, koska Harry ja Meghan eivät yksinään enää riitä ihmisten mielenkiinnon ylläpitämiseen. 

Vaikutat kuitenkin olevan suurimpia syyllisiä tässä ketjussa siihen, että ylläpidät keskustelijoiden keskinäistä haukkumista. Rakentavampaa olisi keskittyä Harryyn ja Meghaniin eikä toisiin kirjoittelijoihin. Sinulle aihepiiri vaikuttaa olevan vain hupia ja toisten irvailua eikä aitoa analyysia siitä, miten Marklet pyrkivät selviytymään hovista lähdettyään. Toki sinullakin on oikeus kirjoitella tänne mitä sylki suuhusi tuo. Toivottavasti olen väärässä siinä, kun olen epäillyt, että kiistakumppanisi on itse luomasi hahmo, koska nautit irvailusta. 

Vierailija
39011/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo sinulle kommentoinut sanoi, että "päivästä toiseen", mutta kukahan täällä oikeasti häiriköi päivästä toiseen, ja kuukaudesta toiseen??

Ensin Katen vartalon rakenne räkytyksen jatkuvana aiheena (asiallista jankuttaa jonkun ihmisen vartalosta? Tai Williamin hiuksistosta?) sitten hänen nuoruutensa, jotkut saatanan muffinssit, ja nyt sitten Lontoon köyhälistö. Aina joku teema, Walesien haukkumiseksi, ja siitä kova inttäminen. Hyökkäilee täysin sattumanvaraisesti heti kun löytyy sopiva uhri. Väliin huutelee, kuinka täällä ei tiedetä mistään mitään. Häiriköi vaan, ei tuo ole mitään keskustelua. Ja täysin tunnistettavasti sama tyyppi eri hahmoissa, sekoilee myös niiden eri tyyleissä. Kun paljastuu, alkaa räyhäämään.

Vierailija
39012/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kuitenkin olevan suurimpia syyllisiä tässä ketjussa siihen, että ylläpidät keskustelijoiden keskinäistä haukkumista. Rakentavampaa olisi keskittyä Harryyn ja Meghaniin eikä toisiin kirjoittelijoihin. Sinulle aihepiiri vaikuttaa olevan vain hupia ja toisten irvailua eikä aitoa analyysia siitä, miten Marklet pyrkivät selviytymää

Tuossahan tuo pohdiskeli Harryn ja Meghanin dokkarin sisältöä. Ihan aiheesta. eri

Vierailija
39013/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kritisoin vain sitä, että aina kun tulee ketjuun lukemaan, joutuu kahlaamaan läpi "noiden kahden" keskinäistä kinastelua. Totta kai kyse on jostain yhdestä tyypistä, joka vaan tykkää kirjoitella omiaan. Miksi hän muuten jatkaisi tuota tylsää jankutusta? 

Vierailija
39014/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Kritisoin vain sitä, että aina kun tulee ketjuun lukemaan, joutuu kahlaamaan läpi "noiden kahden" keskinäistä kinastelua. Totta kai kyse on jostain yhdestä tyypistä, joka vaan tykkää kirjoitella omiaan. Miksi hän muuten jatkaisi tuota tylsää jankutusta? 

Olen ollut toinen "noista kahdesta", eli ei ole mikään yksi tyyppi, joka inttää itsensä kanssa. Jostain syystä juuri minun kommentointini saa sen ärsyyntymään, vaikka olisi kymmenen muuta tarjolla.

Vierailija
39015/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäpäivä. Windsorin suvun ukkojen poolonpeluupäivä.

Arkena ei kerkeä, kun on niin paljon tekemistä.

Vierailija
39016/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhäpäivä. Windsorin suvun ukkojen poolonpeluupäivä.

Arkena ei kerkeä, kun on niin paljon tekemistä.

Taasko Harry on poolopeliään esittelemässä? Kunnolla raippaa hevosparalle, kylkiin potkien. Pelin jälkeen voikin käydä nakkaamassa koiran ikkunasta pihalle.

Vierailija
39017/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupsista, sehän olikin itse Cäliförniäläinen. Suuttui taas ja lähti raamit kaulassa.

Adding to the royal family's woes, a separate investigation by The Mirror and "Dispatches" found "scores" of rental properties owned by Prince William as part of his Duchy of Cornwall estate are riddled with damp and mould and fail to meet the minimum legal energy efficiency standards for landlords.

Kun kosteus ja home on Williamin omistamissa asunnoissa niin se on ihan hyväksyttävää näiden  rojalistien mielestä. Ihanan kuninkaallista.

LandlordZone 4.11.2024: Prince William has promised to upgrade the private rental properties he rents out via the Duchy of Cornwall after reports revealed one in seven of the homes are below the EPC minimum and dozens feature severe mould and damp. Tutkimuksen tekijöinä olivat Channel 4 Dispatches ja The Sunday Times sekä Mirror.

Vierailija
39018/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sote on kaatunut, leikkauksia lisätään, mielenterveysongelmat kasaantuvat, mania valtaa mielen, fetissi Lontoon hometaloista vaan yltyy.

Fetissi yleensä tarkoittaa seksuaalisen halun tai kiihottumisen ja mielihyvän kohdistumista johonkin asiaan, esineeseen tai materiaaliin.

Vierailija
39019/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut toinen "noista kahdesta", eli ei ole mikään yksi tyyppi, joka inttää itsensä kanssa. Jostain syystä juuri minun kommentointini saa sen ärsyyntymään, vaikka olisi kymmenen muuta tarjolla.

Minäkin ilmoittaudun toiseksi "niistä kahdesta". Tunnistan täältä itseni lisäksi vähintään 2 muuta, jotka pyrkivät keskustelemaan tai "keskustelemaan" yhden vakiojankuttajan kanssa. 

Vierailija
39020/46129 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sote on kaatunut, leikkauksia lisätään, mielenterveysongelmat kasaantuvat, mania valtaa mielen, fetissi Lontoon hometaloista vaan yltyy.

Fetissi yleensä tarkoittaa seksuaalisen halun tai kiihottumisen ja mielihyvän kohdistumista johonkin asiaan, esineeseen tai materiaaliin.

Tiedetään. Kyseessä taiskin olla termin luova käyttö tai ainakin itse sen sellaiseksi tunnistin. Äidinkieliset ja muut taitavat kielenkäyttäjät kun osaavat myös leikitellä sanojen merkityksillä.

Ketju on lukittu.