Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja muistutan vielä, että aloit alun alkaen itse kysellä asuinpaikkaani. Nyt voit häipyä."
Niin voit sinäkin kun pääsi on noin sekaisin. Kysyin mistä osavaltiosta kirjoittelet, en missä asut, ei voisi vähemmän kiinnostaa. Mutta ymmärtäähän sen että kun on alkanut valehdella niin sitä pitää sitten jatkuvasti tehdä.
Luulisi että olisi helppoa sanoa mikä osavaltio.
Mitä hemmettiä sinua kiinnostaa mistä osavaltiosta joku mahdollisesti kirjoittaa? Vai oletatko että jos ei oleskele Usassa on jäävi sanomaan yhtään mitään? Ja onko niillä osavaltioilla jokin arvojärjestys silmissäsi, toisesta kommunikointi on arvokkaampaa kuin jostain muusta?
Gälifoornia on se paras, muita ei ole. No, ehkä joku Hawaajji voi olla. Siellä on lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
"Minua ihmetyttää se, miten ääkköset vaihtelevat tekstissä, kunhan vaan juostaan "eri huoneissa kirjoittelemassa". Ja miksi näin pitää tehdä?"
Minua taas ihmetyttää se että jollekin pitäisi selittää että talossa on useampia huoneita. Tai että ihminen omistaa useampia tietokoneita. Tai että perhe tarvitsee neljä autoa. Tai että joku jaksaa jauhaa tätä samaa vuodesta toiseen. Terveisin: usalainen joka ei edes tiedä missä teidän Kontulanne on.
Sinulta jäi aikoinaan yksi kysymys vastaamatta. Kirjoitit erään kommenttisi alkupuolen ilman ääkkösiä ja loppupuolen ääkkösillä. Selitit, että vaihdoit konetta tuossa puolivälissä. Et suostunut kertomaan, miten tuollainen temppu tehdään, vaan karkasit loppuillaksi paikalta. Jaksaisitko nyt vastata?
Vierailija kirjoitti:
Näköjään ei eilen täällä kukaan huomannut, että Harry livahti Pat Tillman-gaalaan Chicagoon. No, oli kuulemma liikkeellä matalalla profiililla. Käväisi istumassa Tillmanin lesken vieressä jossain kuvassa. Seisoi myös jossain yhteiskuvassa ja nähtiin kaverinsa Israel Del Toron kanssa. Tillmanin leski nykyisine miehineen rahastaa Tillmanin maineella, vaikka äiti Mary ei yhtään tykännyt, kun Harry sai pojan nimeä kantavan palkinnon, kuten muistetaan. Nyt on siis monella tavalla muistuteltu viime päivinä Harryn veteraaniudesta samalla, kun kuninkaallinen perhe oikeasti viettää muistopäivän juhlallisuuksia.
Mutta mitä tekee Meghan??
No, ehkä se selviää vielä. On siellä vasta kello jotain kuuden paikkeilla aamulla, kyllä se vielä kerkiää jotain sunnuntaille keksiä, kun Catherinekin on taas ollut liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
"Minua ihmetyttää se, miten ääkköset vaihtelevat tekstissä, kunhan vaan juostaan "eri huoneissa kirjoittelemassa". Ja miksi näin pitää tehdä?"
Minua taas ihmetyttää se että jollekin pitäisi selittää että talossa on useampia huoneita. Tai että ihminen omistaa useampia tietokoneita. Tai että perhe tarvitsee neljä autoa. Tai että joku jaksaa jauhaa tätä samaa vuodesta toiseen. Terveisin: usalainen joka ei edes tiedä missä teidän Kontulanne on.
Eli autokin voi vaihtua yhtäkkiä toiseen vaikka kesken kauppareissun, kuten kirjaimet kesken lauseen? Toki tällaista ihmetellään vuodesta toiseen, kun et mitään älyllistä koskaan esitä perusteluiksi. Ja miten voisitkaan, kun valehtelet minä ehdit, ja menet itsekin jo niissä paskapuheissasi täysin sekaisin. Luovuta jo. On sen aika. Ja tästä se sonnan suoltamisesi taas alkaa, ilta on vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Kate tekee työtä niin kaikki lehdet uutisoivat siitä.
Kun lempinimi on Workshy 😏😁
Hah haa, oi että kuin huvittavaa! Ihanko totta on lempinimi tuollainen? Ihan yhtä oikea lempinimi kuin Murkle ja Harriet yms.
Voihan palstamamma Catherinea nimitellä miten vaan jos se jonkun tyydytyksen tuo. Tosiasia kuitenkin on että Elisabet hyväksyi ja arvosti Catherinea, samoin tekevät nyt Charles ja Anne. Ihailevatkin. Annehan se ja Annen mielipiteet tuntuvat jollekulle olevan ylin auktoriteetti hovissa.
Hovin palvoja ei yhtään tykkää siitä että pyhää Katariinaa nimitellään, tämä ketju kun on kuin yksisuuntainen katu. Hovista vaan positiivista, muista sitten vaikka mitä nimittelyä autistista tolloon ja kaikki siltä väliltä. Kyllä ihmisen elämässä jotain on vialla jos saa tyydytystä muitten nimittelystä ja vähättelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah haa, oi että kuin huvittavaa! Ihanko totta on lempinimi tuollainen? Ihan yhtä oikea lempinimi kuin Murkle ja Harriet yms.
Voihan palstamamma Catherinea nimitellä miten vaan jos se jonkun tyydytyksen tuo. Tosiasia kuitenkin on että Elisabet hyväksyi ja arvosti Catherinea, samoin tekevät nyt Charles ja Anne. Ihailevatkin. Annehan se ja Annen mielipiteet tuntuvat jollekulle olevan ylin auktoriteetti hovissa.
Hovin palvoja ei yhtään tykkää siitä että pyhää Katariinaa nimitellään, tämä ketju kun on kuin yksisuuntainen katu. Hovista
Mitä nyt vain pysyisit aiheessa? Ketään ei kiinnosta sun jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulta jäi aikoinaan yksi kysymys vastaamatta. Kirjoitit erään kommenttisi alkupuolen ilman ääkkösiä ja loppupuolen ääkkösillä. Selitit, että vaihdoit konetta tuossa puolivälissä. Et suostunut kertomaan, miten tuollainen temppu tehdään, vaan karkasit loppuillaksi paikalta. Jaksaisitko nyt vastata?
EN ja anna olla viimeinen kerta kun tyhmiä kyselet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovin palvoja ei yhtään tykkää siitä että pyhää Katariinaa nimitellään, tämä ketju kun on kuin yksisuuntainen katu. Hovista
No mä olenkin aloittanut jo varhain koulukiusaamisella ja siirtynyt koulupudokkaana suoraan tänne palstalle nauramaan näille hovitolleroille :B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tuo sun oma nimittelysi???
Harryn Chicagon matkasta kyllä USAssa tiedettiin, päivämatka.
Olisiko sinulla jotain kiinnostavampaa lisättävää?
Vierailija kirjoitti:
Vanha video. Harry ei ollut paikalla itse tapahtumassa.
Nyt lähti Harryn vanha ystävä Sentebalesta , sekä Englantiin palkattu PR-henkilö. Lisäksi säätiön kirjanpidossa on ongelmia.
Tarvitko lisää aiheita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovin palvoja ei yhtään tykkää siitä että pyhää Katariinaa nimitellään, t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha video. Harry ei ollut paikalla itse tapahtumassa.
Nyt lähti Harryn vanha ystävä Sentebalesta , sekä Englantiin palkattu PR-henkilö. Lisäksi säätiön kirjanpidossa on ongelmia.Tarvitko lisää aiheita?
Jotain yksityiskohtia noin ylimalkaisiin kommentteihin. "Vanha video" niinhän siinä sanottiin. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Niin harvinaista se näyttää hänellä olevan ja Williamilla. Charles sen sijaan lentää vaikka toiselle puolelle maailmaa sairaanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti Kate avuksi, kun Harrysta jotain uutista kerrotaan. Ja lampaana toistelemaan ääliömäistä workshy-termiä, parin pallopäähymiön kera.
Kate ei liity tollojen elämään, vaan hän on töihinsä palaileva, syövästä toipuva, kuninkaallinen, mikä tässä ei mene tajuntaan?
Mä kävin kemoterapian aikana luennoilla ja töissä ja hoidin kodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annehan on ollut tosi huolissaan mm Charlottesta. Camilla kun haluaa lahjoittaa omille lapsilleen kiinteistöjä joita hänellä ei ole oikeutta luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti Kate avuksi, kun Harrysta jotain uutista kerrotaan. Ja lampaana toistelemaan ääliömäistä workshy-termiä, parin pallopäähymiön kera.
Kate ei liity tollojen elämään, vaan hän on töihinsä palaileva, syövästä toipuva, kuninkaallinen, mikä tässä ei mene tajuntaan?
Mä kävin kemoterapian aikana luennoilla ja töissä ja hoidin kodin.
Kate on saanut kyllä kritikkkiä kun hoito annetaan vain varmuuden vuoksi. Vaikka tavalliset ihmiset ei edes pääse lääkäreille.