Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Kate oli edustamassa, kiinnitin huomion hiouksiin toisella sivulla niinkö olisi lisätty lisäkkeitä hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat eroamassa nuo Sussexit! Tämänpäiväinen todistaa sen! Suomalaiset sugarit ovat todellista hätää kärsimässä. Ou vau, on se katkeraa tämä autistien Catherine-viha. 😲😆😂
Etkö voisi jo lopettaa tässä ketjussa tuon vastenmielisen aut*sminvastaisuutesi. Olet häpeä kaikille Catherinea ihaileville.
Häh?? En minä ole sitä autismia aloittanut. Jatkan kyllä.
Ihan sama, oletko aloittaja vai jatkaja. Catherine ei kuitenkaan ikimaailmassa suvaitsisi tuollaista vastenmielistä ilkkumista toisia ihmisiä kohtaan. Pysyttele asia-argumentoinnissa.
Ja kukas se sinä olet minua käskemään?
Kunhan nyt sanot samat valehtelijasugareille, niin katsotaan. Ja sitten reippaasti hommiin, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat eroamassa nuo Sussexit! Tämänpäiväinen todistaa sen! Suomalaiset sugarit ovat todellista hätää kärsimässä. Ou vau, on se katkeraa tämä autistien Catherine-viha. 😲😆😂
Etkö voisi jo lopettaa tässä ketjussa tuon vastenmielisen aut*sminvastaisuutesi. Olet häpeä kaikille Catherinea ihaileville.
Ääkkösetön on itse kertonut olevansa autisti. Hänen rajoittuneet ja pakkomielteiset ajatuksensa on hyvä ymmärtää autismin tuloksina, jotta niistä ei provosoidu turhaan. Se ei ole "autisminvastaisuutta".
Catherinella ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten täällä kirjoitellaan.
En ole koskaan mitaan tuollaista kertonut. Mina en tee pilaa ihmisten vaivoista tai vajallisuuksista. Ihan sina itse olet taas pakkomielteise
Jos olet sama kirjoittaja kuin ääkkösetön, olet kertonut olevasi autisti ja siitä huolimatta menestynyt mielestäsi hyvin. Jos olet joku muu kuin ääkkösetön, sinun on sopiva aika ryhtyä erottautumaan hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Hartsahan haluaa olla usan kansalainen ja mökki Portugalista. Edustavat erikseen, ilmeisesti parempi Hartsalle,
Täällä sitä lisää, mistä nämä meidänkin sugarit valheensa keksivät. Videon loppupuolella varsinkin. Yököttävää. Lienevätkö kaikki autisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Kate tekee työtä niin kaikki lehdet uutisoivat siitä.
Kun lempinimi on Workshy 😏😁
Ja heti Kate avuksi, kun Harrysta jotain uutista kerrotaan. Ja lampaana toistelemaan ääliömäistä workshy-termiä, parin pallopäähymiön kera.
Kate ei liity tollojen elämään, vaan hän on töihinsä palaileva, syövästä toipuva, kuninkaallinen, mikä tässä ei mene tajuntaan?
Mä kävin kemoterapian aikana luennoilla ja töissä ja hoidin kodin.
Ja tiedät Catherinen sairauskertomuksen alusta loppuun? Sulla oli täsmälleen kaikki samalla tavalla? Samoin tiedät mitä hän toimistossaan tekee? Ja tietenkin päivittäiset toimet muutenkin? Ok.
&
👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hartsahan haluaa olla usan kansalainen ja mökki Portugalista. Edustavat erikseen, ilmeisesti parempi Hartsalle,
Ketä he edustavat? Harryko edustaa kuningashuonetta, jossa hän ei ole, ja Meghan edustaa verkkokaupantynkäänsä?
"Jos olet sama kirjoittaja kuin ääkkösetön, olet kertonut olevasi autisti ja siitä huolimatta menestynyt mielestäsi hyvin. Jos olet joku muu kuin ääkkösetön, sinun on sopiva aika ryhtyä erottautumaan hänestä."
Ja sinä typerine jankuti, jankuti juttuinesi jauhat samaa päivästä toiseen, olet kyllästyttävä. Mitään uutta et edes osaa lisätä mutta komentelet muita kuin omisitaisit ketjun. Nyt pikkulikka suu suppuun.
Vierailija kirjoitti:
Kate oli edustamassa, kiinnitin huomion hiouksiin toisella sivulla niinkö olisi lisätty lisäkkeitä hiuksiin.
Luultavasti on.
Vierailija kirjoitti:
"Jos olet sama kirjoittaja kuin ääkkösetön, olet kertonut olevasi autisti ja siitä huolimatta menestynyt mielestäsi hyvin. Jos olet joku muu kuin ääkkösetön, sinun on sopiva aika ryhtyä erottautumaan hänestä."
Ja sinä typerine jankuti, jankuti juttuinesi jauhat samaa päivästä toiseen, olet kyllästyttävä. Mitään uutta et edes osaa lisätä mutta komentelet muita kuin omisitaisit ketjun. Nyt pikkulikka suu suppuun.
Olet taas erehtynyt henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hartsa haluaa nyt pääasiassa takaisin UKhin. Se on fakta.
Avioero on toinen juttu, ja varsinkin tässä business-perusteisessa avioliitossa. Jos ja kun siihen päädytään, se eron järjestely ja riitely voi viedä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Kate tekee työtä niin kaikki lehdet uutisoivat siitä.
Kun lempinimi on Workshy 😏😁
Hah haa, oi että kuin huvittavaa! Ihanko totta on lempinimi tuollainen? Ihan yhtä oikea lempinimi kuin Murkle ja Harriet yms.
Voihan palstamamma Catherinea nimitellä miten vaan jos se jonkun tyydytyksen tuo. Tosiasia kuitenkin on että Elisabet hyväksyi ja arvosti Catherinea, samoin tekevät nyt Charles ja Anne. Ihailevatkin. Annehan se ja Annen mielipiteet tuntuvat jollekulle olevan ylin auktoriteetti hovissa.
Annehan on ollut tosi huolissaan mm Charlottesta. Camilla kun haluaa lahjoittaa omille lapsilleen kiinteistöjä joita hänellä ei ole oikeutta luovuttaa.
Lopeta tämmöinen valheiden levittely. Tyypillistä Megsun ja Harryn kuolaajien touhua, ja todella ala-arvoista.
Törkeää Annen panettelua taas. Koetat käyttää hänen suosiotaan hyväskesi mollataksesi Camilla, jota Anne on TVssä kehunut. Camilla on aivan upea kuningatar ja kuninkaallisen perheen jäsen.
"Annehan on ollut tosi huolissaan mm Charlottesta. Camilla kun haluaa lahjoittaa omille lapsilleen kiinteistöjä joita hänellä ei ole oikeutta luovuttaa. "
Kruunun kiinteistöjä ei voi kuningaskaan lahjoittaa omaksi. Camillalla oma talo, sen saa lahjoittaa.
Camilla kyllä tietää nämä kiinteistöasasiat, eikä hänellä ole muutenkaan mitään tarvetta lahjoitella lapsilleen kiirnteistöjä. Hänellä on todellakin oma talo, muttei ole sitäkään lahjoittelemassa.
Nämä jutut törkeät valheet Camillasta ovat peräisin Harryn&Meghanin fanien YouTube kanavilta,
Kadut aidattu, kansa unohti tulla. Nyt tuupitaan selästä Sussexeja kopioiden mutta aah, niin kuninkaallisesti.
"Minulla on täpäkasvatus ja olen sivistynyt, joten suu suppuun, pikkulikkä, ja löpeta komentelu"!!!!
Vierailija kirjoitti:
"Minulla on täpäkasvatus ja olen sivistynyt, joten suu suppuun, pikkulikkä, ja löpeta komentelu"!!!!
"Minä en tee pilaa ihmisten vaivoista ja vajallisuuksista, valitan vain että lukutaidossa on paljon petraamista".
"Lisäksi valitan, vaikka en tee pilaa muiden vajallisuuksista, että te muut ette osaa englantia".
....Olenkohan kova myös valehtelemaan ja sekoilemaan sanomisissani.....
Miksi Anne on huolissaan nimenomaan Charlottesta?
Vierailija kirjoitti:
Kadut aidattu, kansa unohti tulla. Nyt tuupitaan selästä Sussexeja kopioiden mutta aah, niin kuninkaallisesti.
Voi että, Harryn ketjuun oikein pitää tulla uikuttamaan Walesien elämästä. Niin, eihän niillä Suusekseillä mitään mainittavaa taas olekaan. Apu löytyy silloin aina brittihovista, oikeista kuninkaallisista. Tuota "tuuppimista" on kyllä nähty monia vuosia sitten jo, esim. vauvojen esittelyssä sairaalan ovella.
Näin muuten toimivat muutkin kunnon miehet, ja esim. omani avaa mulle auton ovea ja katsoo, etten liukastu jäisellä kadulla. Matkii Suuseksiä kai sitten.