Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta sopii Harrylle, Williamille valitettavasti ei.
Olen eri mieltä. Williamille parta tuo kivaa särmää, Harrysta se tekee epäsiistin.
Särmä pitäisi hankkia nuorena, ei keski-ikäisenä, lähes viisikymppisenä.
Missäs noin sanotaan? Se keski-ikäisen särmä on just hieno, muuten niin elegantti ja tyylikäs ja sit kiva vähän villi -mutta ei ruokkoamaton!!- parta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Williamille parta tuo kivaa särmää, Harrysta se tekee epäsiistin.
William ei halunnut loukata kuningatarta, fiksu kun on. Nyt on ihan hyvä aika parralle.
Vierailija kirjoitti:
Äitisi on huo........a
Minun äitini on kuollut. Kolmetoista vuotta sitten jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitisi on huo........a
Hyvä ,tappoiko kuppa vai penaalin terävinkynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan Williamista parta tekee epäsiistin näköisen, hänellä parta ei taida kasvaa yhtään sen paremmin kuin hiuksetkaan.
Hänelle voi kasvaa vaikka pitkä häntä, tuleva kuningas on kuitenkin. Harryn pärställe ihan sama, pian syö ulkoruokinnassa koirankeksejä.
Walesit eivät kuulu enää suuseksien elämään. Ei karvoilla eikä ilman.
Onko naamasi yhtä ruma kuin suusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitisi on huo........a
Miksi Suomessa annetaa näiden kylähullujen mellastaa ihan vapaana? Sivistysvaltioissa olisivat hoidossa.
Naurattaa niin kamalasti kun naiset täällä kritisoivat ulkomaisten miesten habitusta ja sankarinne Selänne on kuin roskiksesta ongittu juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo johtuu siitä, että Williamilla on siisti pukeutumistyyli. Hän siisteine partoineen ja hiuksineen näyttää siistiltä myös farkuissa ja toppatakissa. Harry pitää puunata kameroiden eteen ammattilaisten voimin, ja parhaimmillaankin hän näyttää ammattilaisten puunaamalta resupekalta. Harry sai syntymässään monenlaista händikäppiä, ja yksi niistä on metsittynyt ulkomuoto.
Wills pukeutui jo nuorena kuten vanha mies. Katenkaan tyyli ei mikään jättipotti ole ollut ennen, nyt on. Wills ilmeisesti joutunut ottamaan pukeutumisneuvojan.
Kate oli skarppi silloin kun Meghan oli hovissa. Nythän se koko naiskaarti on kaivanut esiin kukalliset kretonkimekkonsa. Royal Commentator reheva Rebecca English emsimmaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseeseen mahtaa nykyään enimmäkseen vedellä?
Vanha windsorilainen perinne jo vuosisatojen ajan.
Vuosisatojen? Kuningas Yrjö Viides päätti 1917 suvulleen nimen Windsor.
Ja suku ja perinteet syntyi myös vuonna 1917. Mitä ihmettä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs noin sanotaan? Se keski-ikäisen särmä on just hieno, muuten niin elegantti ja tyylikäs ja sit kiva vähän villi -mutta ei ruokkoamaton!!- parta :)
Sitä kutsutaan viidenkympin villitykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"I'm a hairstylist in flm and TV here in Toronto. I worked with Meghan on Suits years ago. She was a pleasure to work with. No lie. Of course, I could never say that to her haters. I would be bashed. I feel comfortable to say it here. I don't know why I've never seen your channel before today. But I will be watching from now on."
Aika turha postaus minulta kun eivathan nama uutispimennossa elavat kielitaidottomat ressukat ymmarra etta on Lontoon juorulehtien syottama potaska ja sitten on muu maailma.
Voi sinua, äkäinen pikku autisti. Eikö kukaan leiki sinun kanssasi? Otapa tästä vähän vauhtia.
Huurumummokin päästetty vähän jaloittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitisi on huo........a
Sydän petti 85-vuotiaalta. Mutta sinä et pääse niin vanhaksi. Joku pistää puukon selkääsi viimeistään ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa niin kamalasti kun naiset täällä kritisoivat ulkomaisten miesten habitusta ja sankarinne Selänne on kuin roskiksesta ongittu juoppo.
Ei ole sankari. Oli Jokereissa, huono joukkue.
Rebecca English on laihtunut reilusti. Etkö ole seurannut Daily Mail Royalsia? Näillä on paljon tietoa Oikeista Kuninkaallisista... ja kyllähän Harry ja Meghankin mainintoja saavat. Kertovat niistä asioista, joista Sussex squadin videot eivät hiiskaisekaan. Suosittelen.
Tässä on mukana Rebecca English.
Vierailija kirjoitti:
Mitä höpiset? Ulkomainen se Selännekin on tätä nykyä eikä se kenenkään mielestä ole sankari.
Mikäs pahantuulinen teinipoika (ikään ja sukupuoleen katsomatta) täällä on häärännyt eilisiltana? Monessa muussakin ketjussa on sama ilmiö.
Maailman kiusatuimman ihmisen tittelinkin Markle kopioinut. Noin on todennut Melania Trump.
Eikä kumpikaan niistä ole maailman kiusatuin, ei sen paremmin Meghan Markle kuin Melanis Trumpkaan.
Hirveitä egoisteja kyllä molemmat.
HRH Meghan? :o Nyt jotain rajaa!