Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
"Joo, tuo älykääpiö se vaan jaksaa. Surkeaa kuinka pitää itseään työntää aina esille ja kerjätä huomiota. Itse näppäilee omahyväisyyksissään sekaisin ääkkösiä pisteillä ja ilman, kun harhoissaan sekoaa niin kovin hullaantuneena omasta erinomaisuudestaan.
-Asianomainen virhenäppäilijä"
Mistahan sinakin tanne kirjoittelisit jos minua ei olisi, asiaahan sinulla ei ole?
En ole mistaan hullaantunut, huvittunut kyllakin, varsinaisesti ketjulaisen herkkanahkaisuudesta. Vaittelijoiksi teista ei ole kun heti alkaa itku ja vedetaan se aapiskukko esiin.
Ja eiköhän Charlesin ja Katen väleistä kertova dokkari näyttänyt miten tärkeä hän hoville ja kuninkaalle on.
Elisabet palkitsi ja Philipkin hullaantui. Megsua ei hyväksynyt kukaan, mikä ei todellakaan johtunut sen naaman väristä. Tarkkanäköiset tunnistivat oitis pyrkyrin.
Mielenkiintoista nähdä, kun Harry eroaa tuosta onnenonkijasta, että kumman puolelle fanit asettuvat. Ovat tosin niin yksinkertaisia, että sokeina vaan edelleen ihailevat tuota teeskentelevää kaapeli-tv:n c-luokan näyttelijää.
Vierailija kirjoitti:
"Joo, tuo älykääpiö se vaan jaksaa. Surkeaa kuinka pitää itseään työntää aina esille ja kerjätä huomiota. Itse näppäilee omahyväisyyksissään sekaisin ääkkösiä pisteillä ja ilman, kun harhoissaan sekoaa niin kovin hullaantuneena omasta erinomaisuudestaan.
Mistahan sinakin tanne kirjoittelisit jos minua ei olisi, asiaahan sinulla ei ole?
En ole mistaan hullaantunut, huvittunut kyllakin, varsinaisesti ketjulaisen herkkanahkaisuudesta. Vaittelijoiksi teista ei ole kun heti alkaa itku ja vedetaan se aapiskukko esiin.
Kova olet projisoimaan. Mutta ei siinä. Jos minä olisin sinä, niin kyllä minäkin projisoisin.
Vierailija kirjoitti:
Ota se vahakantinen vihkosi nyt esille ja merkkaa siihen taas yksi päivämäärä, kun sinulle jälleen kerran kerrotaan, näköjään useamman henkilön toimesta, ettet ole tervetullut. Luulisi Kontulassa olevan muutakin tekemistä, kuin esittää amerikkalaista illat pitkät. Mene vaikka kuntosalille.
Ääkkösetön tuntuu tosissaan luulevan että täällä on yksi ja ainut joka hänelle vastaa. Ei tajua että meitä on monta jotka olemme äärettömän tympääntyneitä häneen ja jos tajuaakin niin tympäännyshän johtuu vain siitä että emme osaa kieliä emmekä tunne ulkomaan kulttuureita. Kyllä on vahvat defenssit tyypillä.
Vahakantinen vihko, aapiskukko.. millä vuosituhannella Ääkkönen elää?
Vierailija kirjoitti:
Eikä silläkään ole väliä, millä vuosikymmenellä ihminen elää ja mitä termejä käyttää, kunhan kunnioittaa muita. Vuosikymmenten kerrostumat ovat hyvyyttä huokuvissa ja positiivisissa ihmisissä aivan ihastuttavat. Kokemuksista ja viisaudesta voi ammentaa loputtomiin.
Tämä törkimys sen sijaan on hyvin kierolla tavalla mielisairas. Ajatusmaailma on pahuuden saastuttama, ja itserakkaus on mittaamatonta. Näissä nykydiktaattoreissa on samoja piirteitä, järkipuhe ei tehoa, mitään virheitä ei itsestä löydy, harhaisuuden täydentää yltäkylläinen ihailufantasia omasta itsestä, kaikkivoipaisuus ja omahyväisyys.
"Ääkkösetön, sinä et osaa englantia kovin hyvin siihen nähden, että olet viettänyt 40-50 vuotta englanninkielisessä maassa. Suomen kielen olet osin unohtanut, jos se alun perin edes oli kummoista. Autismisi estää sinua ymmärtämästä tyylilajeja, sarkasmia, vihjauksia ja huumoria. Suomea koskevat tietosi hankit roskalehdistä, eikä lukemistosi Amerikassa ole sen asiallisempaa. Tämän kaiken vuoksi olet kurja kääntäjä ja yhtä kurja opettaja, vaikket itse sitä ymmärrä, ja kun et ymmärrä, suutut."
Nyt on paasty vauhtiin! Kehitelty oikein elamakerta kun ei muutakaan keksi.
Autismikin, no hyvin olen elamassa parjannyt siita huolimatta. Suomea koskevat tietoni hankin iltapaivalehdista jotka sina nyt maarittelet roskalehdiksi.
Kaantajan- tai kuviteltujen opettajantaitojen tasosta et voi mitaan tietaa.
Nyt olisi jo aika menna nukkumaan, jospa unessa tulisi uutta materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota se vahakantinen vihkosi nyt esille ja merkkaa siihen taas yksi päivämäärä, kun sinulle jälleen kerran kerrotaan, näköjään useamman henkilön toimesta, ettet ole tervetullut. Luulisi Kontulassa olevan muutakin tekemistä, kuin esittää amerikkalaista illat pitkät. Mene vaikka kuntos
Mutta kun en asu Kontulassa, eiko mielikuvituksesi riita mihinkaan muuhun? En mina mitaan tervetuliaisvaltuuskuntaa haluakaan vaan alykkaita keskustelijoita jotka tietavat aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
"Ääkkösetön, sinä et osaa englantia kovin hyvin siihen nähden, että olet viettänyt 40-50 vuotta englanninkielisessä maassa. Suomen kielen olet osin unohtanut, jos se alun perin edes oli kummoista. Autismisi estää sinua ymmärtämästä tyylilajeja, sarkasmia, vihjauksia ja huumoria. Suomea koskevat tietosi hankit roskalehdistä, eikä lukemistosi Amerikassa ole sen asiallisempaa. Tämän kaiken vuoksi olet kurja kääntäjä ja yhtä kurja opettaja, vaikket itse sitä ymmärrä, ja kun et ymmärrä, suutut."
Autismikin, no hyvin olen elamassa parjannyt siita huolimatta. Suomea koskevat tietoni hankin iltapaivalehdista jotka sina nyt maarittelet roskalehdiksi.
Kukas nyt provosoitui ;D Menepä tosiaan nukkumaan, ja vedä ainakin kaksi viikkoa putkeen. Mieluiten vaikka ikiunta. Olet täysin turha täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysymys hanesta josta mitaan eivat tieda vaan naista jotka panevat kaiken muistiin ja voivat kuukausien kuluttuakin siteerata kommentteja. Se vaatii jo sellaista omistautumista etta harvalta onnistuu. Kylla siina apuvalineita tarvitaan.
Harry on vissiin vieläkin hukassa, kun kontulalainen kehuu pelkästään itseään.
Mutta missä on prinssi Henry Charles Albert David???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysymys hanesta josta mitaan eivat tieda vaan naista jotka panevat kaiken muistiin ja voivat kuukausien kuluttuakin siteerata kommentteja. Se vaatii jo sellaista omistautumista etta harvalta onnistuu. Kylla siina apuvalineita tarvitaan.
Tuossa tuli reippaasti kielioppivirheitä. Pilkutkin puuttuivat. Alkaako puntti tutista? Etkö ollutkaan ylivoimaisen täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä silläkään ole väliä, millä vuosikymmenellä ihminen elää ja mitä termejä käyttää, kunhan kunnioittaa muita. Vuosikymmenten kerrostumat ovat hyvyyttä huokuvissa ja positiivisissa ihmisissä aivan ihastuttavat. Kokemuksista ja viisaudesta voi ammentaa loputtomiin.
Tämä törkimys sen sijaan on hyvin kierolla tavalla mielisairas. Ajatusmaailma on pahuuden saastuttama, ja itserakkaus on mittaamatonta. Näissä nykydiktaattoreissa on samoja piirteitä, järkipuhe ei tehoa, mitään virheitä ei itsestä löydy, harhaisuuden täydentää yltäkylläinen ihailufantasia omasta itsestä, kaikkivoipaisuus ja omahyväisyys.
Ääkkösetön käyttääkin aapiskukkoa ym halveeratakseen muita. Siten jotenkin korostuu eikö hän tiedä nykyajasta/Suomesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Tämä törkimys kehuu itseään kuinka on sivistynyt (käytökseltään muita kohtaan), jopa "navettakieltä" puhuvia ja muistuttelee muita tapakasvatuksesta - ja on aivan käsittämättömän röyhkeä, epämiellyttävä ja ilkeä suustaan!
"Tuossa tuli reippaasti kielioppivirheitä. Pilkutkin puuttuivat. Alkaako puntti tutista? Etkö ollutkaan ylivoimaisen täydellinen?"
No sittenhan paasit patemaan. Nyt sitten korjausten kanssa, muutenhan kukaan ei opi mitaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän se tulikin: autismi. Se selittää aivan kaiken, myös sen, että olet saanut tästä ketjusta pakkomielteen.
Sen, että et osaa kääntää etkä opettaa, näkee teksteistäsi monella tavalla. Sinut on saatu kiinni monesta asia- ja kielivirheestä, ja ihan tekstinteon perusasiat kummallakin kielellä ovat sinulla poskellaan. Sinä olet astunut joka ikiseen ansaan, jonka minä olen juuri sinulle asettanut. Minä myös näin jo varhain, että sinun kommenttisi ovat autistin kommentteja. Teksti puhuu monella tavalla, mutta juuri sinä et sitä tiedä, eikä sinua voi siihen opettaakaan.
Sinut saa kyllästymään täällä räyhäämiseen vain sillä, että sinut jätetään kokonaan huomiotta. Muutaman kerran onkin ollut koko palstalla niin hiljainen ilta, että vain sinä olet käynyt tässä ketjussa puolen tunnin välein kokeilemassa, tarttuisiko joku sinun sylkäisyihisi, ja olet lopulta häipynyt itsekin.
Jospa me muut yrittäisimme taas olla kommentoimatta ääkkösettömän asiaankuulumattomia huuteluja aivan täysin?
Vierailija kirjoitti:
Harry on vissiin vieläkin hukassa, kun kontulalainen kehuu pelkästään itseään.
Mutta missä on prinssi Henry Charles Albert David???
Taasko pitaa selittaa? USAssa on vaalipaiva ja Harry on ihan hiljaa etteivat vihaajatollot vaan paase mitaan sanomiaan selittelemaan. Viisas mies.
Vierailija kirjoitti:
"Suomea koskevat tietoni hankin iltapaivalehdista jotka sina nyt maarittelet roskalehdiksi."
Sinä olet kertonut, että hankit Suomea koskevat tietosi Ilta-Sanomista ja tältä palstalta, et muualta. Ja Ilta-Sanomat on Suomen mittapuulla roskalehti ainakin niiltä osin kuin sinä sitä luet - julkkisten ihmissuhdeongelmista pääasiassa.
Vieläkö se Ääkkönen ihmettelee, miksi hänestä ei täällä pidetä? Eipä oikein voi muuta todeta kuin että jos on lusikalla annettu niin...