Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
37181/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikosti menee hovissa. Siellähän on enää kaksi kuninkaallista, kummallakin tavisvaimo.

Ei olisi kannattanut ajaa Harrya maanpakoon.

Ja Markleko ei ole tavisvaimo? Miten sinulle voi olla vielä epäselvää, että Harry halusi itse lähteä hovista, kun ei saanut erityisvirkaa olla joku Amerikan working royal? Puolet sieltä ja puolet täältä, kermaiset palat molemmista kakuista.

Sellaista työtä ei vaan ole, ei muissakaan hoveissa, joissa muuten liki kaikissa tavispuolisot tulevilla hallitsijoilla. Ja hallitsijoillakin, kuten vaikka Ruotsissa ja Norjassa.

Miksi Meghania haukutaan täällä? On kyllä tosi kaunis nainen, kauniimpaa saa etsiä.

Miksi minulta kyselet? Kysy niiltä jotka haukkuvat. Markle on tavis, vaikka heittäisit tuplavoltin ja kolme kärrynpyörää vielä perään. Fanit ne eivät pysty elämään kuin valheessa ja nyt eivät näköjään kestä edes täyttä faktaa.

Vierailija
37182/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittuneena katsoin, millä sijalla Harry on verrattuna Henry Cavilliin. 

Kuvittele Harry näyttelemässä Supermania tai Geraltia The Witcherissa. Harry sija 25. Henry sija 46? 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37183/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on maailman 50 komeimman miehen listalla.

Mitä ihmettä Harry tekee tuolla listalla? Tuon takana täytyy olla jotain suhmurointia, vaikka miesmaku vaihtelee, niin harvoin miestisseillä, kaljuuntumisestaan epävarmalla, epäsiisteissä vaatteissa kulkevalla ja huonosti käyttäytyvällä mieskakaralla on asiaa yhdenkään ihmisen komeimmalle mieslistalle.

Nyt Harry siis sai ne rahastoon säilötyt perintörahat. Onko Meghan jo ottanut yhteyttä asiananajaansa?

Kyllä Harry tosiaan on top 50 :ssä. Pääsisi musta ihan top 10:een. 

Vierailija
37184/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikosti menee hovissa. Siellähän on enää kaksi kuninkaallista, kummallakin tavisvaimo.

Harrya ei ajettu maanpakoon ja hänellä on tavisvaimo. Ketkähän sinä lasket kuninkaallisiksi siellä on mielestäsi enää kaksi sellaista? Kuinka monessa monarkiassa muuten on kaksi kuninkaallista avioitunut keskenään, nykyään?

Myöskin Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Espanjassa ja Hollannissa on tavisvaimo kuningattarena, joten meneeköhän noissakin hoveissa heikosti sen takia kun tavisvaimo pyörii hovissa :) Myös Ruotsin tulevan kuningattaren Victorian puoliso Daniel on tavis ja Norjan tulevan kuninkaan Haakonin puoliso Mette-Marit on tavis, sekä myös Monacon ruhtinaan puoliso on tavis...unohdinkohan jonkun?:)

Onneksi emme enää elä siinä ajassa missä ihmiset menivät naimisiin serkkunsa kanssa. Minulle tuli yllätyksenä katsottuani Sissi dokumentin, että hetkinen, hehän ovat serkkuja! 

Vierailija
37185/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harry on maailman 50 komeimman miehen listalla.

Mitä ihmettä Harry tekee tuolla listalla? Tuon takana täytyy olla jotain suhmurointia, vaikka miesmaku vaihtelee, niin harvoin miestisseillä, kaljuuntumisestaan epävarmalla, epäsiisteissä vaatteissa kulkevalla ja huonosti käyttäytyvällä mieskakaralla on asiaa yhdenkään ihmisen komeimmalle mieslistalle.

Nyt Harry siis sai ne rahastoon säilötyt perintörahat. Onko Meghan jo ottanut yhteyttä asiananajaansa?

Kyllä Harry tosiaan on top 50 :ssä. Pääsisi musta ihan top 10:een. 

Onko sinut kasvatettu tynnyrissä ilman yhteyksiä ulkopuoliseen maailmaan?

Vierailija
37186/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Käytöksen kultaista kirjaa sen puoleen kuin vahakantista vihkoakaan ei taida olla muilla kuin sinulla usalaismummeli. Me muut osaamme käyttäytyä muutenkin ja muistamme mitä tänne kirjoittelemme. Sinunkin kannattaisi opetella ymmärtämään mitä luet, siitä kultaisesta kirjastasi myös.

??????????

En ole "usalaismummeli", vaan ihan suomalainen "tarvis", mutta minulta löytyy kyllä kaksikin "Kultaisen käytöksen kirjaa... ", toinen 1940 - ja toinen 1950 - luvuilta. Toki osaan käyttäytyä ilman näitäkin tilaisuudessa kuin tilaisuudessa. Mutta kirjat hyvä apu niille jotka ovat epävarmoja miten tulee käyttäytyä eri tilaisuuksissa. Ja ihme ja kumma, yhä moni sääntö pitää edelleen paikkansa 8

Minä ymmärsin miksi tuossa käytettiin sanaa mummeli. Ihan siksi että usalainen ikäihminen nimittelee muita mummuiksi/mummoiksi eikä todellakaan tarkoita sitä kehuna. Koettakaahan ymmärtää kommenttien kontekstit. Epäilen kyllä että tämä suomalainen "tarvis" on ihan itse Ääkkösetön vaikka nyt muuta väittääkin.

Vierailija
37187/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista että joku mainitsi että William ei voi olla mikään anarkistipunkkari. Kaikki hyvät hallitsijat ovat tietyllä tavalla olleet aikansa anarkistipunkkareita. Esim Elisabet ensimmäinen. Hänen ajatuksensa uskonnon roolista oli erittäin anarkistinen ja suopea. 

Suopea? Kyllä siellä kauloja katkottiin ja hirtettiin katolisia, Elisabet I:n käskystä. Lopulta oman serkkunsakin, Skotlannin kuningatar Marian.

Tietenkin Elisabetin oli näytettävä voimansa. Hänellä oli paljon vihollisia. Kukaan ei oikein uskonut häneen.  Ja kirstussa ei ollut rahaa. Ranskan kuningas käytti vaatteisiin rahaa Elisabetin koko vuosibudjetin verran. 

Elisabet sai onneksi lähelleen ihmisiä jotka pienellä palkalla uurastivat protestanttinen Englannin puolesta. 

Vierailija
37188/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Markleko ei ole tavisvaimo? Miten sinulle voi olla vielä epäselvää, että Harry halusi itse lähteä hovista, kun ei saanut erityisvirkaa olla joku Amerikan working royal? Puolet sieltä ja puolet täältä, kermaiset palat molemmista kakuista.

Sellaista työtä ei vaan ole, ei muissakaan hoveissa, joissa muuten liki kaikissa tavispuolisot tulevilla hallitsijoilla. Ja hallitsijoillakin, kuten vaikka Ruotsissa ja Norjassa.

Tavisvaimoilla on ollut ura tai koulutusm onko Katella? 

Vierailija
37189/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistossahan he tapasivat. 🙄

Vierailija
37190/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaudeamus igitur lauletaan näköjään Britanniassakin. 

Vierailija
37191/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, uusimmissa kuvissa William alkaa muistuttaa Harryä. 

Vierailija
37192/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän ovat aivan erinäköiset. 🙄

Käynti optikolla voisi auttaa. 

Vierailija
37193/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla ongelmat. Ikuinen jankkaus hänen urastaan. Taitaa olla kuule pienin sinun murheistasi.

Koulutus kyllä on ja töissäkin oli. Vanhempien firma on firma siinä missä muutkin.

Nykyinen kuningatar consort on opiskellut muutaman kuukauden ranskaa ja ollut hetken  jossain sivistävässä hyväosaisten koulussa, vailla tutkintoa.

Miten luulet Katen koulutuksen ja uran vaikuttavan ketjun aiheen elämään?

Ja eipä tosin ole idolisikaan elämä hääppöistä, kun mitään varsinaista uraa ei enää ole. Aikansa jossain rivinäyttelijänä, ei mikään suuri tähti. Nykyään lässyttää paskaa ja kehua retostaa itseään, samalla kun miettii koirankeksien uusia makuja. Diplomaatiksi ei kyvyt riittäneet, ja kaikki taitaa mennä persiilleen.

Vierailija
37194/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä siltä, että Meghanin reputtaman kokeen kaivaminen uutiseksi olisi jättänyt varjoonsa Camillan paljaat jalat, kuten joku tuolla epäili salaliitto ja hämäysoperaatio mielessä. Camillasta riittää juttua, ja ainoa kokeesta kiinnostunut olen minä, joka sen löysinkin.

Kukapa kissan hännän nostaa, ellei kissa itse? Tämä on jo toinen postaus erinomaisuudestasi. Ainoa mikä vielä tarvitaan on nimesi ja osoitteesi.

Vierailija
37195/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä siltä, että Meghanin reputtaman kokeen kaivaminen uutiseksi olisi jättänyt varjoonsa Camillan paljaat jalat, kuten joku tuolla epäili salaliitto ja hämäysoperaatio mielessä. Camillasta riittää juttua, ja ainoa kokeesta kiinnostunut olen minä, joka sen löysinkin.

Kukapa kissan hännän nostaa, ellei kissa itse? Tämä on jo toinen postaus erinomaisuudestasi. Ainoa mikä vielä tarvitaan on nimesi ja osoitteesi.

No eikös tässä ketjussa Harrya, ja samalla hänen vaimoaan, käsitellä puheenaiheena? Otetaan ne negatiiviset asiat myös huomioon, jos on siis vaikka reputtanut kokeessa jne.

Harryn ketju, ja fanien ainoat kommentit ovat kehua Harrya komeaksi ja Meghania kauniiksi, samalla kun haukkuvat täysin aiheeseen kuulumatonta  Walesin prinsessaa, ja ohessa iäkästä Camillaa, jolla voi olla vaikka mitä terveyspulmaa, ja lisäksi syöpäsairas aviomies?

eri

Vierailija
37196/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti jaksat yrittää vetää huomiota pois idolisi heikosta suoriutumisesta.

Vierailija
37197/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti jaksat yrittää vetää huomiota pois idolisi heikosta suoriutumisesta.

Mitäs sinun taustastasi tulee esille neljännesvuosisadan takaa? Omakehu haisee vaan voimakkaammin. Ei minulla idoleita ole joten jo siinä menit metsään.

Vierailija
37198/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Varsinkin iltiksen tämänpäiväisissä kuvissa. Värjännyt hiuksiaan myös? 

Vierailija
37199/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistossahan he tapasivat. 🙄

Kai hänellä joku tutkinto jostain on. 

Vierailija
37200/46129 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sulla ongelmat. Ikuinen jankkaus hänen urastaan. Taitaa olla kuule pienin sinun murheistasi.

Koulutus ky

Idolini? Minulla on vain kaksi idolia, toinen on valtionpäämies ja toinen jalkapalloilija. 

Ketju on lukittu.