Mikä sairaus aiheuttaa sisäistä palelemista ihan tärinään, mutta hetken päästä on ihan täys hiki.
Kilpirauhasvaiva? Syöpä (suolisto)? voiko myöhäisvaheen diabetes oireilla noin, kun sokerit heittelee.
Kuumetta tai flunssaa ei ole, aavistu joko yli tai välillä alilämpöä. olen ihan öö tämän kanssa.
Ehdotuksia mitä netistä tutkia.
Kommentit (31)
Koronassa on tuota ja sitten tietty vaihtarit mutta ei ne ole sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Kilpirauhasen sairaudet, vaihdevuodet
Vaihdevuodet ei ole sairaus, vaan luonnollinen naisen ikääntymiseen liittyvä asia.
Korona testiä en ole tehnyt, täytyypä huomenna se tehdä. Vaihtarit on jo menneen talven lumia:).Kumpi kilpirauhasvaiva, liikaa vai liian vähän tekee tätä?
Tulehdus jossain tai hormonit / kilpirauhanen tai trooppinen kuume.
Vierailija kirjoitti:
Malaria
Ei ole mahdollista minun tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Krapula
En juo.
Ok, kiitos ehdotuksista. Pitää kai pyytää kilpirauhas verikokeelle jos tämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Peräsuolen laskeuma.
Oho. Ummetusta on välillä, joten pitääpä katsoa tuo.
Tosin se ei sitten johdu mistään mitä ylilaudan pojat kohta innostuu ehdottamaan.
Olen aina ajatellut on hienoa kun juutalaisilla on rukous jopa suolen toiminnalle.
Influ, munuaiset, vaihdevuodet, alkoholi, joku toksinen aine, puutokset, liian vähän vaatetta jos sisällä viileää eli kaikki osat kaipaavat vaatetta.
Kannattaa mieluummin soittaa terveydenhoidon hoidonarvioon kuin arvuutella täällä.
Niin aijonkin tehdä huomenna:). Lomat ohi, jospa vaikka siellä olisi joku jostain tietävä.
Vierailija kirjoitti:
Myöhäisvaiheen diabetes...?
Kun vaikka mikä voi alkaa "hajota", maksa, munuaiset, haima jne..metabolinen hyvinvointi muuttuu pahoinvoinniksi:).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krapula
En juo.
Juomattomuus (nestehukka)
Kilpirauhasen sairaudet, vaihdevuodet