Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Näytä itse hyvää käytöstä ja lähde menemään täältä hyökkäilemästä. Kukaan ei ole mielipiteitäsi kysellyt, eikä kysele. Palstalla on jo moderointi, sinua ei ole siihen palkattu.
Vierailija kirjoitti:
Näytä itse hyvää käytöstä ja lähde menemään täältä hyökkäilemästä. Kukaan ei ole mielipiteitäsi kysellyt, eikä kysele. Palstalla on jo moderointi, sinua ei ole siihen palkattu.
Taisi kalikka kalahtaa jos koit että hyökkäilin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette kaikki kyllä todella huonotapaisia, huonosti kasvatettuja ja siivottomia suustanne. Selkäänne sietäisitte joka iikka. Teitä ei sussexit eikä walesit kehtaisi kannattajikseen tunnustaa kummatkaan.
Arvostus pitää ansaita, maineen saa pyytämättäkin. Walesit ovat hyväkäytöksisiä kuninkaallisia, rakastavia vanhempia ja elävät oman protokollansa mukaan, hyväntekeväisyyttä tehden, en löydä mitään kummempaa negaa heidän toimistaan. Elisabetin jäljillä, monarkia ensin.
Tällainen lausunto ihan varmasti heitä miellyttäisi.
Ahneita, valehtelevia ja muille ikävyyksiä aiheuttavia sen sijaan on syytäkin kritisoida. Onpahan täällä onneksi useimmilla tällainen asenne, osa sitten puolustaa kiihkeästi epärehellisyyttä, ahneutta ja pahuutta. Ja kaikki tietävät keitä tässä tarkoitin.
Öööh. Kuka kannattaa Walesejä? Itseäni kiinnostaa kuinka alas pariskunnan julkisuuskuva voi mennä? Pariskunta on malliesimerkki PR-katastrofista.
Jos täällä on jotain mieltä esim. nyt vaikka Brittihovista, ei se tarkoita sitä, että olisi kannattaja.
Ihmettelen vain tätä jatkuvaa solvaamista, kun he vain tekevät työnsä kuten siellä on jo vuosisatoja tehty. Ihan samat tavoitteet ja metodit.
Törsäystä en näe, pysyvät budjetissaan, vaikka heillä nyt ne lomansa ovatkin. Aika vaatimattomia ovat asutkin arjessa ja kierrättävät. Se on heidän kulttuuriaan ja mikä oikeus meillä toisenlaisen kulttuurin edustajilla on räkyttää heidän systeemeistään?
Miten heidän elämänsä voi noin tiukasti vaikuttaa joidenkin palstahaukkujien elämään?
Itse katselen ihan ulkopuolisena vain puitteita, tapahtumia, heidän lastensa kehitystä ja kasvamista jne. ilman kokoaikaista puimista ja vatvomista. Ihan ovat inhimillisiä ihmisiä huolineen, sairauksineen ja murheineen.
Jokainen älykäs kyllä näkee missä siellä mennään, nämä mannermedian ja tekoälyn jankuttajat ovat se ja sama, brittihovi kulkee ja koirat haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kalikka kalahtaa jos koit että hyökkäilin.
On aika erikoista käytöstä tulla itkemään "Harrysta ei tykätä" -ketjuun siitä, että Harrysta ei tykätä. Ehket sinä koe hyökkäileväsi, mutta verta kaivat nenästäsi. Ja sitten itket sitä, että nenästäsi tulee verta.
Kalikka kalahtaa, menikö tunteisiin, voi kyynel...siinäpä sitä Meghanfanin perussanastoa, kunhan ensin on itse uhoillut täällä muille. Lopuksi tosiaan pyyhkii verta nenästään.
Ei ole polla parhaassa kondiksessa tuollakaan huomioh*ralla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kynällä osaa edes kirjoittaa.
Mitään ammattia tai koulutusta ei ole.
Ehkä voisi sen lähettää tarvittaessa sotatantereelle eturiviin.
Kuka? Et sinäkään paljon parempi ole typerine kommentteinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ääkkösetön tällä kertaa kirjoittelit kun sanoihin lipsahti taas ääkkönen? Samassa sanassa on ja ei.
Yksikin suomalainen sitruunanaama ryomimässä Washingtonin marmorilattioilla anomassa apua NATOlta hädän hetkellä on liikaa. Ovat nimittäin aina kinuamassa ilmaista tavaraa."
No nyt! ;D Millä se tämän selittää?
Kuka sinäkin luulet olevasi että sinulle pitäisi jotain selittää? Millä vakanssilla päivystät ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ääkkösetön tällä kertaa kirjoittelit kun sanoihin lipsahti taas ääkkönen? Samassa sanassa on ja ei.
Yksikin suomalainen sitruunanaama ryomimässä Washingtonin marmorilattioilla anomassa apua NATOlta hädän hetkellä on liikaa. Ovat nimittäin aina kinuamassa ilmaista tavaraa."
Kuka sinäkin luulet olevasi että sinulle pitäisi jotain selittää? Millä vakanssilla päivystät ketjussa?
Enhän minä itselleni mitään vaatinutkaan, tollo! ;D Kysyin vain ihan yleisluontoisesti, että miten tuon selittää täällä, tollo! Jos kehuu olevansa amerikkalainen, ja kirjoittaa ilman ääkkösiä, niin ei pitäisi mokata noin pahasti. Katsos kun silloin käryää ns. paskanpuhumisesta, eli valehtelusta, tollo! ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä vakanssilla sinä täällä tenttaat ihmisiä? Suljetun osaston osastovastaavan luvalla?
Rienarinki taas täydessä vauhdissa! Kai se oma olo jotenkin keventyy kun saa oikein haukkua ja halveksua.
Onkohan kyseessä sama täti joka muutamia vuosia sitten Iltiksen kommenteissa kehui ja ylisti Megania aina taivaisiin asti. Rasittava jo silloin. Muisti aina tietenkin haukkua Catherinen. Jotenkin vaan tämän tädin kirjoitustyyli on aivan samanlainen kuin sillä Meganin valkopesijllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä itselleni mitään vaatinutkaan, tollo! ;D Kysyin vain ihan yleisluontoisesti, että miten tuon selittää täällä, tollo! Jos kehuu olevansa amerikkalainen, ja kirjoittaa ilman ääkkösiä, niin ei pitäisi mokata noin pahasti. Katsos kun silloin käryää ns. paskanpuhumisesta, eli v
Eikä ollut ensimmäinen kerta. Viimeksikin siitä huomautettiin/kysyttiin niin eihän hän vastannut muuten kuin pillastuen ja haukkuen kysyjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä itselleni mitään vaatinutkaan, tollo! ;D Kysyin vain ihan yleisluontoisesti, että miten tuon selittää täällä, tollo! Jos kehuu olevansa amerikkalainen, ja kirjoittaa ilman ääkkösiä, niin ei pitäisi mokata noin pahasti. Katsos kun silloin käryää ns. paskanpuhumisesta, eli v
Right back at you, 3xTOLLO! Sinulle on tätä asiaa selitetty monta kertaa mutta et vain ymmärrä. Toisaalta tuo on luonnollista jos ei ole koskaan Suomen ulkopuolella asunut tai joutunut käyttämään mitään vierasta kieltä. Kommentissahan oli käytetty ää-kirjaimia, oo:sta puuttui pisteet päältä. Toivottavasti olet yhtä tarkkasilmäinen ja teräväkielinen kun luet ja analysoit kantasuomalaisten kirjoituksia. Have a Nice Day!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuinkas hyvätapaisia ja siivoja suustaan ne sussexit ovat olleet? Harryn kasvatus ainakin lienee ollut hyvä mutta on kuin vessanpöntöstä alas mennyt kun kun Meghanin kanssa yksiin meni.
No eikö olisi syytä itse pyrkiä parempaan käytökseen, ainakin jos heitä haluaa arvostella?
Mä neuvoisin sinua piipahtamaan tuolla Olga Temosen ketjussa. Siellä olisi nimittäin aihetta äidillisille otteille. Lyövät siellä vetoa jo syövästä ja kuolemasta.
Enhän mä vaan ne toiset tuolla! Aina sama vanha virsi. Pata kattilaa soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Kalikka kalahtaa, menikö tunteisiin, voi kyynel...siinäpä sitä Meghanfanin perussanastoa, kunhan ensin on itse uhoillut täällä muille. Lopuksi tosiaan pyyhkii verta nenästään.
En tiedä kenen fani sinä olet, et todennäköisesti etkä toivottavasti ainakaan Walesien tuolla ala-arvoisella kielenkäytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksalainen dokumentti Hairystä ja Markusta tulee joulukuussa ensi-iltaan. Kyseisessä dokussa käsitellään myös heidän sairasta fanilaumaansa sussex squadia.
Kiva, kun sinä sentään vaivaudut seuraamaan viimeisimpiä uutisia :) Toinen uutinen on ollut se, että Sussexien kolmipäiväinen reissu Vancouveriin ja Whistleriin tuli maksamaan kanadalaisille veronmaksajille poliisien ylitöinä yli 44000 dollaria. Eli kahden vuoden siivoojan palkka. Sussexien oman henkivartioinnin maksoin Invictus, erikseen saaduilla lahjoituksilla. On ihmetelty, kuka halusi lahjoittaa muka tuohon tarkoitukseen vai halusiko esim Archewell siirtää rahojaan tuonne verotuksellisista syistä.
Kiitos paivan nauruista! Kaikki tapahtumathan, ainakin USAssa, maksavat poliisille extraa. Tassa sinulle vahan perspektiivia siihen miten vahan tuo Kanadan reissu maksoi.
https://thetriibe.com/2024/08/chicago-police-to-get-the-bulk-of-75-mill…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuinkas hyvätapaisia ja siivoja suustaan ne sussexit ovat olleet? Harryn kasvatus ainakin lienee ollut hyvä mutta on kuin vessanpöntöstä alas mennyt kun kun Meghanin kanssa yksiin meni.
No eikö olisi syytä itse pyrkiä parempaan käytökseen, ainakin jos heitä haluaa arvostella?
Mä neuvoisin sinua piipahtamaan tuolla Olga Temosen ketjussa. Siellä olisi nimittäin aihetta äidillisille otteille. Lyövät siellä vetoa jo syövästä ja kuolemasta.
Enhän mä vaan ne toiset tuolla! Aina sama vanha virsi. Pata kattilaa soimaa.
Etkö nyt millään edes voisi yrittää käsittää, että sinun tehtäväsi ei ole täällä toimia minään palstapoliisina. Kyse on asioiden suhteuttamisesta! Jotkut mässäilevät sairaan pienten lasten äidin elinpäivillä ja herjaavat, mutta sinua rassaa jonkun mitättömän entisen kaapelitv-tähtösen kritisointi. Ja kaikki mitä on sanottu, on jo lehdistä saatu lukea.
Eikä minun ainakaan tarvitse puolustella itseäni millään tekosyillä, seison kommenttieni takana.
Pysy aiheessa! Suusexit ovat aiheuttaneet paljon paljon pahaa, ja sinä tulet tänne vänkyttämään heitä kritisoiville tuntemattomille ihmisille! Tämä palsta sallii arvostelun ja ensinnäkin totuuden puhumisen. Mene nyt sinne Megsun palvonta-alttarillesi ja sytytä vaikka suitsuke sen narsuwokettajan kunniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kenen fani sinä olet, et todennäköisesti etkä toivottavasti ainakaan Walesien tuolla ala-arvoisella kielenkäytöllä.
Oliko kommentissani joku sana tai sanonta mitä ei ole aiemmin palstalla esiintynyt? Niin, sitähän minäkin...
Kommenttini eivät jää sensuuriin, joten niissä ei moderoinnin mukaan ole mitään kiellettyä, revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kommentissani joku sana tai sanonta mitä ei ole aiemmin palstalla esiintynyt? Niin, sitähän minäkin...
Kommenttini eivät jää sensuuriin, joten niissä ei moderoinnin mukaan ole mitään kiellettyä, revi siitä.
No jos tuota että kommentit ei jää sensuuriin kun osan kirjaimista jättää pois ja laittaa tähdiksi pitää jonkinlaisena hyvän ja asiallisen kommentoinnin takeena, niin ei sinun esikuvasi ainakaan Walesista silloin löydy.
Kiva, kun sinä sentään vaivaudut seuraamaan viimeisimpiä uutisia :) Toinen uutinen on ollut se, että Sussexien kolmipäiväinen reissu Vancouveriin ja Whistleriin tuli maksamaan kanadalaisille veronmaksajille poliisien ylitöinä yli 44000 dollaria. Eli kahden vuoden siivoojan palkka. Sussexien oman henkivartioinnin maksoin Invictus, erikseen saaduilla lahjoituksilla. On ihmetelty, kuka halusi lahjoittaa muka tuohon tarkoitukseen vai halusiko esim Archewell siirtää rahojaan tuonne verotuksellisista syistä.