Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Hovissa kiehuu taas, eikä siihen edes tarvittu Sussexeja. Ihan itse William osasi heittaa pellolle Camillan siskon.
Vierailija kirjoitti:
"Onpa sinulla paljon annettavaa itse aiheeseen. Minulla on oikeus ilmaista halveksuntani, ja kaikki tuo kuvastaa sen luonnetta, pitkältä ajalta, jotta ei sinullekaan, arvoisa fani, jäisi epäselvyyttä, eikä pääsisi totuus unohtumaan. Ja jos solvaa pientä tyttöä, niin eipä siinä paljon epäilystä jää millainen ihminen on kyseessä. Mutta kai se on sinulle ok...
Jätä muiden katkeruudet itse kunkin itsensä huolehdittaviksi, ja pidä huoli omista asioistasi.
Ja kaikki tuo on julkista tietoa, ei minun päästäni. Vai eikös tuo tollo olekaan hovin kanssa huonoissa väleissä?"
Oho, johan kolahti. Arvoisalla totuudentorvella tietysti on oikeus ja vapaus ilmaista halveksuntansa, älä sitten kiehahda jos jonkun muun oikeus arvostella kohdistuu sinuun. Arvostelet antiani mutta itse jauhat vaan vuosien takaisia juoruja jotka me kaikki olemme kuulleet sen sata kertaa.
Olen eri mutta minuakin suututtaa tuo sinun tapasi käydä keskustelijoiden kimppuun, mitään, et edes mitään hyvää pysty puolijumalastasi sanomaan, sen sijaan haukut muita. Kaikki tuo mitä ko kommentoija kirjoitti on ihan totta. Se että Elisabet on menehtynyt pari vuotta sitten EI muuta sitä tosiasiaa että Meghan oli töykeä ja epäkunnioittava jopa iäkästä kuningatarta kohtaan. Ja jos vanhoista ei saa jauhaa niin älköön kukaan enää hehkuttako mitään Suitsia tai huippuyliopistoa, niistähän sitä vasta aikaa onkin kulunut.
Vierailija kirjoitti:
"Onpa sinulla paljon annettavaa itse aiheeseen. Minulla on oikeus ilmaista halveksuntani, ja kaikki tuo kuvastaa sen luonnetta, pitkältä ajalta, jotta ei sinullekaan, arvoisa fani, jäisi epäselvyyttä, eikä pääsisi totuus unohtumaan. Ja jos solvaa pientä tyttöä, niin eipä siinä paljon epäilystä jää millainen ihminen on kyseessä. Mutta kai se on sinulle ok...
Jätä muiden katkeruudet itse kunkin itsensä huolehdittaviksi, ja pidä huoli omista asioistasi.
Ja kaikki tuo on julkista tietoa, ei minun päästäni. Vai eikös tuo tollo olekaan hovin kanssa huonoissa väleissä?"
Oho, johan kolahti. Arvoisalla totuudentorvella tietysti on oikeus ja vapaus ilmaista halveksuntansa, älä sitten kiehahda jos jonkun muun oikeus arvostella kohdistuu sinuun. Arvostelet antiani mutta itse jauhat vaan vuosien takaisia juoruja jotka me kaikki olemme kuulleet sen sata kertaa.
No niinpäs kolahtikin ihan näin ulkopuoliseenkin, sinun vähäinen ymmärryksesi ja olematon keskustelutaitosi.
Vierailija kirjoitti:
Hovissa kiehuu taas, eikä siihen edes tarvittu Sussexeja. Ihan itse William osasi heittaa pellolle Camillan siskon.
Sussexeilla ei ole mitään valtaa heittää ketään sisään tai ulos, ei vaikka olisivatkin jääneet hoviin. Jos hänen palveluitaan ei enää tarvita ja säästää pitää niin miksi William ei olisi "heittänyt" häntä "pellolle"? Turhaa dramatisointia taas kiehuminen. Eihän siellä kukaan voi aivastaakaan kun monarkia on jo murenemassa.
"No niinpäs kolahtikin ihan näin ulkopuoliseenkin, sinun vähäinen ymmärryksesi ja olematon keskustelutaitosi."
Keskustelu tässä ketjussa on vain Sussexien ja muiden kirjoittajien haukkumista ja nimittelyä. Ketjun vakkarihaukkujista ei saa kirjoittaa mitään kun heti älähtävät ja alkavat nimitellä sirkusapinaksi, tolloksi ja vaikka miksi. Jos tuo on teistä sivistyneisyyttä niin saatte pitää sen ihan omananne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussexeilla ei ole mitään valtaa heittää ketään sisään tai ulos, ei vaikka olisivatkin jääneet hoviin. Jos hänen palveluitaan ei enää tarvita ja säästää pitää niin miksi William ei olisi "heittänyt" häntä "pellolle"? Turhaa dramatisointia taas kiehuminen. Eihän siellä kukaan voi aivastaakaan kun monarkia on jo murenemassa.
Luetun ymmärtäminen? En väittänyt että Sussexeilla olisi tai olisi koskaan ollutkaan mitään valtaa hovissa. Heidän pelkkä läsnäolonsa jo sai hovin tolaltaan. Sama tässä ketjussa, kirjoittajat käyttävät mitä roisinta katukieltä Sussexeista mutta itse näyttelevät puhtaita pulmusia.
"No niinpäs kolahtikin ihan näin ulkopuoliseenkin, sinun vähäinen ymmärryksesi ja olematon keskustelutaitosi."
Tämä on keskustelutaitoa? Nälvimistä se on.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelutaitoa? Nälvimistä se on.
Mutta kohdistui ihan aiheellisesti tuon kommentoijan ilkeämielisyyteen, hänen vastauksensa sille jota moitti ei liittynyt mitenkään sussexeihin, hän ei poistodistanut esitettyjä väitteitä vaan kielsi enää toistamasta niitä.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu tässä ketjussa on vain Sussexien ja muiden kirjoittajien haukkumista ja nimittelyä. Ketjun vakkarihaukkujista ei saa kirjoittaa mitään kun heti älähtävät ja alkavat nimitellä sirkusapinaksi, tolloksi ja vaikka miksi. Jos tuo on teistä sivistyneisyyttä niin saatte pitää sen ihan omananne.
Jos sinä haukut muita niin ole valmis ottamaan samaa vastaan. Ja Harry&Meghan nyt vaan ovat tökeröitä ja törkeitä, miten heitä siitä voisi kehua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen? En väittänyt että Sussexeilla olisi tai olisi koskaan ollutkaan mitään valtaa hovissa. Heidän pelkkä läsnäolonsa jo sai hovin tolaltaan. Sama tässä ketjussa, kirjoittajat käyttävät mitä roisinta katukieltä Sussexeista mutta itse näyttelevät puhtaita pulm
Kyllä se oli hovissa ja on täällä noiden kamala käytös joka sitä keskustelua herättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä haukut muita niin ole valmis ottamaan samaa vastaan. Ja Harry&Meghan nyt vaan ovat tökeröitä ja törkeitä, miten heitä siitä voisi kehua?
Luotan siihen etta sinun kaytostapasi ovat taydellisia ja hovikelpoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotan siihen etta sinun kaytostapasi ovat taydellisia ja hovikelpoisia.
Siihen ei paljoa tarvita, että voittaa Meksun. Älä käännä selkääsi kuningattarelle ja nyt kuninkaalle.
"Jos sinä haukut muita niin ole valmis ottamaan samaa vastaan. Ja Harry&Meghan nyt vaan ovat tökeröitä ja törkeitä, miten heitä siitä voisi kehua?"
Jospa sina nyt olisit ihan hiljaa vahan aikaa ja miettisit mita tuli taas kirjoitettua. Ethan sina ole mikaan rakkikoira joka vastaa haukkuun haukkumalla?
Harrylla on hovissa opitut kaytostavat ja Meghanilla katolisten nunnien opetukset. Kylla he selviavat maailman turuilla ihan yhta mallikkaasti kuin sinakin.
Vierailija kirjoitti:
"Jos sinä haukut muita niin ole valmis ottamaan samaa vastaan. Ja Harry&Meghan nyt vaan ovat tökeröitä ja törkeitä, miten heitä siitä voisi kehua?"
Jospa sina nyt olisit ihan hiljaa vahan aikaa ja miettisit mita tuli taas kirjoitettua. Ethan sina ole mikaan rakkikoira joka vastaa haukkuun haukkumalla?
Harrylla on hovissa opitut kaytostavat ja Meghanilla katolisten nunnien opetukset. Kylla he selviavat maailman turuilla ihan yhta mallikkaasti kuin sinakin.
Koska siivoat sikolättisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siivoat sikolättisi?
Olet varmaan omasta mielestäsi hirmuisen vitsikäs ja etevä, valitettavasti muut evät näe asiaa noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Page Sixille on joku soossi paljastanut, että Marklen kokkausohjelma olisi tulossa ulos alkuvuodesta. Harrylla saattaa olla cameo-rooli ohjelmassa.
Pari muuta soossia oli kertonut Page Sixille, että Markle oli nähty kuuluisassa ravintolassa Hamptonsin jälkeen bestiksensä Misha Nonoon ja tämän miehen Mikey Hessin seurassa. Soossi namedroppaili myös muita samaan aikaan ravintolassa olleita julkkiksia ikään kuin sillä olisi mitään merkitystä. Joka tapauksessa Marklea ei siis oltu kutsuttu Gwyneth Palthrow'n Goop-bileisiin. Sinne oli kutsuttuna kuitenkin Nachon vaimo Delfina, joka on tuntenut Gwynethin jo vuosikausia. Arvellaan, että Markle yrittäisi tavoitella Palthrow'n seuraa myös Delfinan avulla.
Yritys hyvä kymmenen.
Source = lähde. Sauce = soossi, kastike.
Hampto
Mutta, ystäväiseni, etkö tänäänkään huomannut, että viritin sinulle taas nimiansan? Kirjoitin väärin Palthrow, vaikka nimi on oikeasti Paltrow. Kyllä siellä USA:ssa pitäisi tuo sentään tietää...
Vierailija kirjoitti:
Hovissa opetetaan lyömään toisia ihmisiä ja juomaan liikaa?
During a trip to Paris in 2007, Harry turned on Sergeant Bill Renshaw after a night of heavy drinking and 'growled at him, swung on him, slapped his head.'
https://www.dailymail.co.uk/news/article-11635983/Prince-Harry-slapped-…
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeuteni olla KETJUN AIHEESTA omaa mieltäni. Jos katson, että suuresti ihailemasi opportunisti on ahne sirkusapina (mitä nimitystä en ole käyttänyt muista kirjoittajista), niin minkäs teet? Ei tilannetta muuta miksikään se, että hyökkäilet ja menet henkilökohtaisuuksiin. Älä osallistu palstailuun, jos et pysty käyttäytymään.
Ketjun aihe on se, mihin otetaan kantaa, ja jos et ole samaa mieltä jonkun kanssa, niin laita perusteluja ja vastaväitteitä, mutta älä käy henkilöön!
"Mutta, ystäväiseni, etkö tänäänkään huomannut, että viritin sinulle taas nimiansan? Kirjoitin väärin Palthrow, vaikka nimi on oikeasti Paltrow. Kyllä siellä USA:ssa pitäisi tuo sentään tietää... "
Jata turhat imartelut pois, en ole ystavaisesi enka ole koskaan sellainen halunnut olla. Kuten jo edellisen "nimiansasi" yhteydessa mainitsin, vaarinkirjoituksesta ei nay paallepain tahallisuus tai tiedon puute. Minua ei pienet erheet tai aakkoset hairitse yhtaan.
Gwyneth on ihminen jonka tuttavuutta en halua tehda missaan muodossa. Firmansa nimi "Goop" on jo luotaantyontava ( = pahalta haiseva limainen neste.) Kun sen lisaksi myy vaginalta haisevia kynttiloita $75/kappale niin vahaisinkin kiinnostus havisi. (Eihan Meghankaan TUPPAUTUNUT hanen seuraansa g9-kokouksessa, varmaan ihan syysta.)
Have A Nice Day