Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Ei sinne tainnut oikein kukaan perheestä ehtiä koska kaikki olivat siellä kuningattaren konsertissa. Ehkä kysyisin niinpäin että miksi Lilibetin synttärit piti järjestää just samana päivänä kun perheellä on todella suuri tapahtuma? Olisivat odottaneet muutaman päivän niin että sukulaisten pahin kiire olisi hellittänyt. Tapahtumien aikataulu on kuitenkin ollut tiedossa ja suunnittelussa kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne tainnut oikein kukaan perheestä ehtiä koska kaikki olivat siellä kuningattaren konsertissa. Ehkä kysyisin niinpäin että miksi Lilibetin synttärit piti järjestää just samana päivänä kun perheellä on todella suuri tapahtuma? Olisivat odottaneet muutaman päivän niin että sukulaisten pahin kiire olisi hellittänyt. Tapahtumien aikataulu on kuitenkin ollut tiedossa ja suunnittelussa kuukausia.
Ei heillä ollut lapset edes mukana.
Koko tarina keksittiin tukemaan sitä uhrinarratiivia ja jotta saatiin julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota Harrya väen väkisin oltu sinne Afrikkaan lähettämässä siinä edellisessä megaketjussa. Miksei silloin puhuttu mitään sen turvallisuudesta? Hehkutettiin vaan kuinka hyvä sen olisi siellä elää??
Mexuhullun mieli on kuin tuuliviiri, ja korvien väli tyhjää täynnä. Agendakin vaihtuu yhtä usein kuin huorran stringit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut miettiä, että onko Meghan asperger tai autismin kirjolla tai jotain, kun sen hankkeet on nini omituisia, eikä se osaa yhtään "read the room".
Kuule, Markle on pelkkä narsku. Alkaa jo ärsyttää, kun autisminkirjolaiset yhdistetään syyttä suotta kaikkeen oikeasti ilkeitten ihmisten touhuiluun.
Autismikirjolainenkin voi olla oikeasti ilkeä ja sinä olet siitä hyvä esimerkki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota Harrya väen väkisin oltu sinne Afrikkaan lähettämässä siinä edellisessä megaketjussa. Miksei silloin puhuttu mitään sen turvallisuudesta? Hehkutettiin vaan kuinka hyvä sen olisi siellä elää??
Mexuhullun mieli on kuin tuuliviiri, ja korvien väli tyhjää täynnä. Agendakin vaihtuu yhtä usein kuin huorran stringit.
Ei siinä tarkoitettu pr-piipahdusta ja meksushöytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanilla on ruutseja siellä ja ruutseja täällä. Nigeria ja Malta, mutta mistä muualta se on kotoisin ja millä prosentilla? Nigeriaprossat ovat 43, mitä ne maltalaiset ovat? Ja jäävätkö siihen vai onko tosiaan vielä jostain muualta?
Ruutseja? My flabbers are ghasted.
DNA ja juuret on kaksi eri asiaa. Meghanilla on esivanhempi joka tyoskenteli jonkin aikaa Maltalla. Maltalaiset tietysti innostuivat ihan samalla tavalla kuin suomalaiset innostuivat astronautti Koprasta tai kenesta tahansa jolla on vahan suomalaista verta kaukaisen mamun terveisina.
Meghanissa ei ole pisaraakaan maltalaista verta.
Tästä olet ihan varma? 100%?
"Duchess Markle came to Malta in March 2015, as a fashion model for Elle UK fashion magazine that is b
Kirjoitit tuon itse ja käännätit Googlella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei heillä ollut lapset edes mukana.
Koko tarina keksittiin tukemaan sitä uhrinarratiivia ja jotta saatiin julkisuutta.
https://people.com/royals/lilibet-dianas-first-birthday-cake-revealed-p…'
Sinun lastasiko siellä sitten juhlittiin? Ihan Lontoolaisen leipomon kakulla? Oliko Iltalehdissä uutista?
"Kirjoitit tuon itse ja käännätit Googlella."
Why on earth would I use Google to translate anything? Are you nuts or just plain ditzy?
Vierailija kirjoitti:
Why on earth would I use Google to translate anything? Are you nuts or just plain ditzy?
Todista, että et kääntänyt. Todista samalla oikeaksi tuo edellinen väittämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jump in the lake!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jump in the lake!
Älä ole äkäinen, vaikket heti oivaltanutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Only after you have proved to me that you have passed the bar in Cali and are a fully qualified lawyer. I need to see your transcripts before I engage any more in your shenanigans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Only after you have proved to me that you have passed the bar in Cali and are a fully qualified lawyer. I need to see your transcripts before I engage any more in your shenanigans.
Et sinä sittenkään oivaltanut. Ei ihme, että sinua kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
💖💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut miettiä, että onko Meghan asperger tai autismin kirjolla tai jotain, kun sen hankkeet on nini omituisia, eikä se osaa yhtään "read the room".
Kuule, Markle on pelkkä narsku. Alkaa jo ärsyttää, kun autisminkirjolaiset yhdistetään syyttä suotta kaikkeen oikeasti ilkeitten ihmisten touhuiluun.
Autismikirjolainenkin voi olla oikeasti ilkeä ja sinä olet siitä hyvä esimerkki!
Ilkeä viestisi opetti minulle, että oikea termi on "autismikirjo" eikä "autisminkirjo", kuten aiemmin luulin. Kiitos sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä sitten ihmisten kielellä mitä tuosta pitäisi oivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitä sitten ihmisten kielellä mitä tuosta pitäisi oivaltaa.
<
Mietipä sitä vapun yli.
"Mietipä sitä vapun yli."
Kylläpä on kallisarvoista tietoa, NOT. Ei meillä vietetä Vappua joten ihan turhaan kommentoit.
Herranjestas, jo on alas vajottu!
https://www.msn.com/en-us/lifestyle/lifestyle-buzz/princess-anne-wants-…-
Prinsessa Anne haluaa tanssiohjelmaan esiintymään parantaakseen perheen mainetta! Tanssiiko hovin haudalla?