Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vallankumous syttyy yhdestä kipinästä on joku viisas joskus kirjoittanut... onko nyt aika vallankumoukselle vai annetaanko Suomen ja suomalaisten köyhtyä loputtomiin?

Vierailija
06.01.2023 |

Miten on?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi ottaa itse vastuu taloudestaan ja lakata parkumasta valtiolta asioita. 

Vierailija
22/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

The_Purge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaisesta kun vaalit?

Pietarilainen ap ei ole koskaan kuullutkaan, että sellaisilla kuin vaaleilla voidaan vaikuttaa maan asioihin.

Epäilen että sinä itse et ole synnynnäinen suomalainen... se on helppoa kirjoitella muualta, eikö... ;-)

Sukuni on alkuperäinen suomalainen  ja tehnyt Suomen eteen vuosikymmeniä ja -satoja töitä 24/7 periaatteella mutta nyt tuo kaikki työ ollaan siirtämässä pienten rikkaiden ryhmän taskuihin... ja sitä en hyväksy enkä usko että moni muukaan hyväksyy? ;-)

Kun perussuomalaiset osaisivat edes jotain, mutta tyhjistä päistä kärsii koko puolue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The_Purge kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaisesta kun vaalit?

Pietarilainen ap ei ole koskaan kuullutkaan, että sellaisilla kuin vaaleilla voidaan vaikuttaa maan asioihin.

Epäilen että sinä itse et ole synnynnäinen suomalainen... se on helppoa kirjoitella muualta, eikö... ;-)

Sukuni on alkuperäinen suomalainen  ja tehnyt Suomen eteen vuosikymmeniä ja -satoja töitä 24/7 periaatteella mutta nyt tuo kaikki työ ollaan siirtämässä pienten rikkaiden ryhmän taskuihin... ja sitä en hyväksy enkä usko että moni muukaan hyväksyy? ;-)

Kun perussuomalaiset osaisivat edes jotain, mutta tyhjistä päistä kärsii koko puolue.

Kyllä niikko  ja huhtasaari osaa.... ainakin ryccään päin kallistua, jopa rähmälleen jotta vaalirahaa taas tulee.

Vierailija
24/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin me nyt vallankaappausta tarvitaan, riittää kun äänestetään kokoomusta tai persuja niin saadaan leikkauksia ja viimeinkin se velkaantuminen kuriin. Lääke on ankara mutta meidän pitää vaan suhteuttaa elämisemme uudelleen ja ottaa itse vastuuta itsestämme. Näin on. Sillä tavoin suomi vaurastuu.

Eli rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy lisää.

Juuri näin. Ja tästä syystä persujen ja kokkarien ei saa antaa voittaa vaaleja. T. Itse hyväosainen, joka jaluaa edelleen asua turvallisessa maassa ja maksaa siksi mielellään isoja veroja

Onpas räikeä yksinkertaistus. Nythän verotuloja hassataan aivan järjettömyyksiin. Tämähän se sieppaa sitä tavan tallaajaa.

Vierailija
25/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapersuilla alkaa vaalikuume nousta.

Vierailija
26/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankumouksella ei noin historiallisesti asiaa katsoen ole saatu kovinkaan hyviä hallintoja aikaan, joten siihen kannattaa ryhtyä vain silloin, kun ollaan syrjäyttämässä aidosti todella surkeaa hallintoa. Suomen itsenäisyyden aikana tällaisia ei nähdäkseni ole ollut kertaakaan.

Vierailija
27/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 38 astetta ja kraken lisäksi.

Vierailija
28/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 38 astetta ja kraken lisäksi.

Siihen olisi auttanut  se piiiiiikkkkkkiiiiii....jota ne pelkää. 

Vierailija
29/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin me nyt vallankaappausta tarvitaan, riittää kun äänestetään kokoomusta tai persuja niin saadaan leikkauksia ja viimeinkin se velkaantuminen kuriin. Lääke on ankara mutta meidän pitää vaan suhteuttaa elämisemme uudelleen ja ottaa itse vastuuta itsestämme. Näin on. Sillä tavoin suomi vaurastuu.

Helvettiäkö sillä Suomen vaurastumisella, kun ei se näy tavan kansalaisen elämässä mitenkään?

No mikä ihmeen kuningas se tavan kansa on?

Minä olen 62-vuotias, ja todellakin näkyy vaurastuminen. Aloitin useiden muiden tapaan työt nuorena ja asuin 1 huoneen vuokra-asunnossa poikaystävän kanssa.  Ulkovessakin oli.

Ihan rivityöläisenä olen elänyt ja nyt on oma asunto ja eläkettä tulen saamaan sen verran, että pärjään, kun olen säästänyt isompia hankintoja varten jonkun verran.

Kiitos Suomi!

Vierailija
30/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

da da igor vitty syomi

Vierailija
31/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se supokin on sanonut että persut haluaa tuhota yhteiskunnan.

Suomen ensimmäinen äärioikeiston terrorismirikosepäily tuli julki vuonna 2021 [6].

Poliisi oli tutkinut tapausta vuodesta 2019 alkaen[7] ja vuoden 2021 lopullla viisi kantasuomalaista miestä vangittiin Kankaanpään seudulla ja Tampereella[6]. Epäiltynä ovat kaksi 25-vuotiasta, kaksi 26-vuotiasta ja yksi 23-vuotias mies[8]. Kahdella heistä on sama sukunimi[9]. Jotkut heistä ovat käyneet kouluja Kankaanpään seudulla[9].

Poliisin mukaan kyseessä on radikaali äärioikeistolainen ryhmittymä, joka edustaa akselerationismiksi kutsuttua ideologiaa[6]. Ideologian mukaan yhteiskunta on vihollinen, ja sen romahduttamista yritetään kiihdyttää terroriteoilla ja väkivallalla[6].

tämä Kankaanpää uutinen taisi olla täysin tekaistu uutinen? ihan tarkoituksella tehty? hyvä yritys mutta surkea yritys itse asiassa...

Lainaus ei ole mistään uutisesta vaan viranomaislähteistä.

Vierailija
32/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvettiäkö sillä Suomen vaurastumisella, kun ei se näy tavan kansalaisen elämässä mitenkään?

No mikä ihmeen kuningas se tavan kansa on?

Minä olen 62-vuotias, ja todellakin näkyy vaurastuminen. Aloitin useiden muiden tapaan työt nuorena ja asuin 1 huoneen vuokra-asunnossa poikaystävän kanssa.  Ulkovessakin oli.

Ihan rivityöläisenä olen elänyt ja nyt on oma asunto ja eläkettä tulen saamaan sen verran, että pärjään, kun olen säästänyt isompia hankintoja varten jonkun verran.

Kiitos Suomi!

Saman tyylisesti, paitsi että olen jo eläkkeellä ollut tovin. Mikään ei ole parempaa kuin vapaalla puutarhassa tonkia ilman kiirettä mihinkään. 

Enkä ole konkkaa tehnyt sähkö-enkä muidenkaan laskujen kanssa.