Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vallankumous syttyy yhdestä kipinästä on joku viisas joskus kirjoittanut... onko nyt aika vallankumoukselle vai annetaanko Suomen ja suomalaisten köyhtyä loputtomiin?

Vierailija
06.01.2023 |

Miten on?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ja suomalaiset ovat vauraampia kuin ikinä.

Vierailija
2/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut sellaisesta kun vaalit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin me nyt vallankaappausta tarvitaan, riittää kun äänestetään kokoomusta tai persuja niin saadaan leikkauksia ja viimeinkin se velkaantuminen kuriin. Lääke on ankara mutta meidän pitää vaan suhteuttaa elämisemme uudelleen ja ottaa itse vastuuta itsestämme. Näin on. Sillä tavoin suomi vaurastuu.

Vierailija
4/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyytymätön niin voi äänestää jaloin. Eli muuttaa parempaan maahan

Vierailija
5/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei tarvitse vasemmistolaiselta kuulostavaa vallankumousta vaan peisetiltä kuullostavan JYTKYN

Vierailija
6/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purge venäjän kätyri taas spammaa paskaa. Poistoon.

Vierailija
7/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tyytymätön niin voi äänestää jaloin. Eli muuttaa parempaan maahan

Sanovat eliitti ja pieni rikkaiden ryhmä... ehkä on nyt aika kyseenalaistaa se että miksi suuret yritykset nostavat katteita päivittäin ja tekevät valtavaa voittoa ja hallinto tukee tätä... ja tavalliset suomalaiset maksavat kaiken rikkaille...

No itse olen ihan tavis joka on asunut jo pitkään ulkomailla

Vierailija
8/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin me nyt vallankaappausta tarvitaan, riittää kun äänestetään kokoomusta tai persuja niin saadaan leikkauksia ja viimeinkin se velkaantuminen kuriin. Lääke on ankara mutta meidän pitää vaan suhteuttaa elämisemme uudelleen ja ottaa itse vastuuta itsestämme. Näin on. Sillä tavoin suomi vaurastuu.

no eihän kummankaan noista vaihtoehtobudjeteista mitään velkaantumista laittanut kuriin. marginaalisesti vähemmän velkaa ottaisivat kuin hallitus.

Vierailija
9/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ja kokkarit hallituksessa pari vuotta niin rähinä on valmis. Poliisitkaan ei suojele porvareita siinä vaiheessa.

Kommari uhkailee väkivallalla siis. Ikään kuin tuosta päihde-, mielenterveys- ja läskiongelmaisesta joukosta olisi jotain vastusta. Ei ole. Teidät pannaan kuriin kuten ennenkin. 

Vierailija
10/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvettiäkö sillä Suomen vaurastumisella, kun ei se näy tavan kansalaisen elämässä mitenkään?

No mikä ihmeen kuningas se tavan kansa on?

Vierailija
11/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut sellaisesta kun vaalit?

Täysin uusi asia Pietarin trollille, että vaalit eivät olisikaan etukäteen sovittu näytelmä.

:)

Vierailija
12/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan näin. Koko tämä tilanne, jossa nyt ollaan on edellisten hallitusten ja hyvinvointivaltioiden leikkauspoliitiikan seurausta toki lisänä on eriarvoistunut tulonjako, josta syystä pieni prosentti rikastuu ja suuri enemmistö köyhtyy.

Enemmän vastuuta itsestämme on Ametikan malli, jonka seurauksena häviävät lopulta kaikki kun sairastuessa joudut kadulle ja yhdellä palkka ei riitä edes elämiseen, saati hoitoon, toisella on enemmän kuin koskaan tarvitsee. Meillä on ollut vakaa yhteiskunta (juuri koska hyvinvointivaltio), jossa ketään ei ole päästetty putoamaan. Jos sen annetaan romahtaa, seurauksena on epävakautta, lisää rikollisuutta - ja tämä kostautuu myös taloudellisesti. Tätä eivät tunnu innokkaat purkajat tajuavan, koska tämä on ollut niin hyvä maa, että tuollaisen politiikan seurauksia ei olla täällä nähty.

Tilanne, jossa nyt ollaan ei todellakaan ole nykyisen hallituksen syytä vaan kyseessä on toisaalta globaali kehitys, toisaalta aiempien hallitusten toimet. Nyt pitää pitää hyvinvointivaltio yllä. Ja kyllä, pitää tinkiä, mutta ei tärkeimmästä eli terveydenhuoltoon ja koulutukseen on pystyttävä panostamaan eikä vanhoja, sairaita ja heikkoja saa hylätä sillä perusteella, että yksilöllä on oltava vastuu.

Vierailija
13/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy lisää.

Juuri näin. Ja tästä syystä persujen ja kokkarien ei saa antaa voittaa vaaleja. T. Itse hyväosainen, joka jaluaa edelleen asua turvallisessa maassa ja maksaa siksi mielellään isoja veroja

Vierailija
14/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi herättää keskustelua kuin että suostuu kaikkeen siihen mitä köyhdyttämisen agenda odottaa... jokainen voi valita itse onko agendan orja vai etsiikö vallankumousta... se on se ero, agendan vaalijat eivät anna vaihtoehtoja... joko he tai ei mitään muuta vaihtoehtoa...

Vierailija
15/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelin riehumisen auttavan köyhyyteen? Vai onko tarkoitus vain varastaa muilta.

Vierailija
16/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän rotta ilmiannettu

Vierailija
17/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se supokin on sanonut että persut haluaa tuhota yhteiskunnan.

Suomen ensimmäinen äärioikeiston terrorismirikosepäily tuli julki vuonna 2021 [6].

Poliisi oli tutkinut tapausta vuodesta 2019 alkaen[7] ja vuoden 2021 lopullla viisi kantasuomalaista miestä vangittiin Kankaanpään seudulla ja Tampereella[6]. Epäiltynä ovat kaksi 25-vuotiasta, kaksi 26-vuotiasta ja yksi 23-vuotias mies[8]. Kahdella heistä on sama sukunimi[9]. Jotkut heistä ovat käyneet kouluja Kankaanpään seudulla[9].

Poliisin mukaan kyseessä on radikaali äärioikeistolainen ryhmittymä, joka edustaa akselerationismiksi kutsuttua ideologiaa[6]. Ideologian mukaan yhteiskunta on vihollinen, ja sen romahduttamista yritetään kiihdyttää terroriteoilla ja väkivallalla[6].

Vierailija
18/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se supokin on sanonut että persut haluaa tuhota yhteiskunnan.

Suomen ensimmäinen äärioikeiston terrorismirikosepäily tuli julki vuonna 2021 [6].

Poliisi oli tutkinut tapausta vuodesta 2019 alkaen[7] ja vuoden 2021 lopullla viisi kantasuomalaista miestä vangittiin Kankaanpään seudulla ja Tampereella[6]. Epäiltynä ovat kaksi 25-vuotiasta, kaksi 26-vuotiasta ja yksi 23-vuotias mies[8]. Kahdella heistä on sama sukunimi[9]. Jotkut heistä ovat käyneet kouluja Kankaanpään seudulla[9].

Poliisin mukaan kyseessä on radikaali äärioikeistolainen ryhmittymä, joka edustaa akselerationismiksi kutsuttua ideologiaa[6]. Ideologian mukaan yhteiskunta on vihollinen, ja sen romahduttamista yritetään kiihdyttää terroriteoilla ja väkivallalla[6].

tämä Kankaanpää uutinen taisi olla täysin tekaistu uutinen? ihan tarkoituksella tehty? hyvä yritys mutta surkea yritys itse asiassa...

Vierailija
19/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jos mikä on russakkatrollin aloitus.

Eihän ne muuta täällä teekään, kuin lietsoo tyytymättömyyttä ja levittää valeinfoa.

Samat tahot valehtelee rokotteista, kehuu Venäjää ja haukkuu Suomen yhteiskuntaa.

Vierailija
20/32 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ilmiantoja vaan ryssssätorakan aloitukselle, jos laiskurimodekin heräisi.