Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi VEE!

Vierailija
14.11.2006 |

Mä tunnen itseni pulleaksi! Siis sanookaa nyt hyvät ihmiset, oonko mä oikeasti ylipainoinen: 160/58??? MIllasen kuvan noi mitat teille antaa? Oonko läski/normaali/hoikka vai mitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullea vasta kun likemmäs 64kg....

Vierailija
2/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö peili kerro et on NORMAALI/HOIKKA? Ottaa päähän...itellä 20kg ylipainoo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta kyllä pullee! 160cm pitäis painaa jotain 53kg et ois hoikka!

Vierailija
4/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka minustakin

Vierailija
5/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hermostu. Jos suututtaa kun toiset on hoikkia ja kauniita;) No joo, ap ei taida tajuta että on hoikka. Onkohan sulla anoreksia?

Vierailija
6/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, tänään nyt vituttaa kovin moni muukin asia, siksipä menen kohta nukkumaan, ja huomenna ei onneks oo enää mun syntymäpäivä. -nro.8

Vierailija:


hermostu. Jos suututtaa kun toiset on hoikkia ja kauniita;) No joo, ap ei taida tajuta että on hoikka. Onkohan sulla anoreksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 58kg olin melko pullea. Olen rakenteeltani siro joten alan näyttää paksulta jo melko pienestä lihomisesta, kasvot ovat turvonneen näköiset ja perse leviää. Semmoinen 51-53 on mielestäni minulle melko ihanteellinen.



Ap:n painoindeksi on vähän yli 22, joten hän on normaalipainoinen, voisipa sanoa, että ihannepainoinen. Hoikka hän ei mielestäni kuitenkaan ole. Riippuu tietenkin rasvaprosentistakin, jos se on matala, voi ap olla hyvinkin hoikan näköinen/oloinen.