Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: ikä, parisuhdestatus, lapsia, asuinpaikka, mitä puoluetta aiot äänestää?

Vierailija
06.01.2023 |

Ikäsi?
Sinkku, avoliitossa, avioliitossa?
Lasten määrä?
Missä päin Suomea asut? Riittää esim. Etelä- tai Itä-Suomi.
Mitä puoluetta aiot äänestää?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N43, 2 lasta, E-Suomi, RKP.

Vierailija
22/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v sinkku Hki, yksi lapsi

Katson sitten lähempänä äänestänkö ja ketä, riippuu mikä tilanne puoluekentällä siinä vaiheessa eli ketä "vastaan" kannattaa antaa ääni. Noin yleisesti elämässä äänestän jatkuvilla valinnoillani, se on minulle paljon tärkeämpää kuin poliittiset vaalit. 

Mäkin äänestän usein vastaan. Tärkeintä on estää persuja ja sen jälkeen kokoomusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ap itse?

Mun vastaus löytyy täältä jo :-)

Vierailija
24/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusu29, sinkku, pk-seutu, vihreät

Vierailija
25/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N39, köyhä työtön lapseton sinkku, pääkaupunkiseutu

En tiedä, ketä äänestän. Olen tähän asti äänestänyt SDP:tä ja kaksi kertaa presidentinvaaleissa Pekka Haavistoa. Poliittiset mielipiteeni ovat jossakin SDP:n ja PS:n välimaastossa. Joissakin asioissa olen SDP:n linojoilla ja joissakin PS:n linjoilla. Toivon puoluetta, jossa kummankin parhaat puolet yhdistyvät. Luultavasti äänestän protestina jotakin, jolla ei ole mahdollisuuksia tulla valituksi. En siis ole tyytyväinen asioiden nykytilaan. Erityisesti työttömien ja suomalaisten köyhien asemaa pitäisi parantaa sekä yhteiskunnan tarjota parempia sote-palveluita ja huolehtia ihmisistä. Näitä ei saa jättää yksityisen ja kolmannen sektorin hoidettavaksi. Rahaa näihin saa byrokratiaa karsimalla ja PS:n ehdottamista kohteista.

Vierailija
26/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedonkalastelua älkää vastatko

Vierailija
27/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva vanhapiikasinkku. Lapsia 7. Ikä 25v. Paikkakunta. Äänestään viherpersuja.

Vierailija
28/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

33,lapseton sinkku, P-Savo, en tiedä yhtään ketä äänestäisin tänäkään vuonna :( Kaikki isommat puolueet ainakin ovat aina tuntuneet kovin kaukaisilta ja tuntuu että menee ääni hukkaan pienpuoleelle, kun eivät saa koskaan tarpeeksi ääniä kuitenkaan.

Vierailija
29/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26, naimisissa, 8 lasta, keski-Pohjanmaa, KD.

Vierailija
30/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21, avioliitto, 12, Helsinki, Vihreä

Vierailija
31/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedonkalastelua älkää vastatko

Tavallaan. Mua kiinnostaisi tietää, että minkälainen ihminen äänestää mitäkin. Siis että onko joku tietty puolia vaikka "äänisaalis" perheellisten parissa, taikka tietyssä maakunnassa. Mut ei sen vakavampaa.

Ap

Vierailija
32/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39, köyhä työtön lapseton sinkku, pääkaupunkiseutu

En tiedä, ketä äänestän. Olen tähän asti äänestänyt SDP:tä ja kaksi kertaa presidentinvaaleissa Pekka Haavistoa. Poliittiset mielipiteeni ovat jossakin SDP:n ja PS:n välimaastossa. Joissakin asioissa olen SDP:n linojoilla ja joissakin PS:n linjoilla. Toivon puoluetta, jossa kummankin parhaat puolet yhdistyvät. Luultavasti äänestän protestina jotakin, jolla ei ole mahdollisuuksia tulla valituksi. En siis ole tyytyväinen asioiden nykytilaan. Erityisesti työttömien ja suomalaisten köyhien asemaa pitäisi parantaa sekä yhteiskunnan tarjota parempia sote-palveluita ja huolehtia ihmisistä. Näitä ei saa jättää yksityisen ja kolmannen sektorin hoidettavaksi. Rahaa näihin saa byrokratiaa karsimalla ja PS:n ehdottamista kohteista.

Siis toki työmarkkinatukea pitäisi nostaa roimasti, mutta myös työttömien kaikenlainen muukin nöyryyttäminen ja ala-arvoinen kohtelu pitäisi kieltää eli karensseja ei saa antaa kenellekään ja 9 euron orjatyöt lopettaa kokonaan. Tokihan perustuslaki kieltää jo nuo, mutta kukaan ei välitä ja monen mielestä työtöntä saa nöyryyttää ja kohdella rikollistakin huonommin. Työtön on työtön, mutta ei oletusarvoisesti rikollinen.

Vierailija
33/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M  55

Naimissa, kolme lasta

Pirkanmaa

Vihreitä äänestän yleensä, nyt mietin että äänestääkö hallitusneuvotteluja silmällä pitäen demareita. 

Keski-ikäinen mies joka äänestää Vihreitä? Nyt on kaikki kuultu.

Vierailija
34/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyhhyh kyllä on kamalaa luettavaa tämä ketju, nuiden puoluekannatuksin takia.. sanattomaksi vetää

Vierailija
35/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35, 2 lasta, naimisissa, Helsinki, Persut

Vierailija
36/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta on äänestettävä punikkeja vastaan.

Vierailija
37/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

38, Mies

Avoliitossa

0

Etelä-Suomi

SDP

Vierailija
38/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muusu29, sinkku, pk-seutu, vihreät

Alapeukuttajat menivät lankaan (Vihreään lankaan) 😉

Vierailija
39/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Vapauden Liitto, yksi lehtolapsi ja 40v ikää, asuinpaikka tällä hetkellä itä-suomi

Vierailija
40/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M  55

Naimissa, kolme lasta

Pirkanmaa

Vihreitä äänestän yleensä, nyt mietin että äänestääkö hallitusneuvotteluja silmällä pitäen demareita. 

Keski-ikäinen mies joka äänestää Vihreitä? Nyt on kaikki kuultu.

Mä tunnen useamman. Nehän sitä puoluetta oli perustamassa nuorina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän