Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: ikä, parisuhdestatus, lapsia, asuinpaikka, mitä puoluetta aiot äänestää?

Vierailija
06.01.2023 |

Ikäsi?
Sinkku, avoliitossa, avioliitossa?
Lasten määrä?
Missä päin Suomea asut? Riittää esim. Etelä- tai Itä-Suomi.
Mitä puoluetta aiot äänestää?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ketjuun totuudenvastaisesti, jotta oikea tieto äänestyskäyttäytymisestä ei leviäisi.

Tuskin olen ainoa.

Vierailija
42/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin ketjuun totuudenvastaisesti, jotta oikea tieto äänestyskäyttäytymisestä ei leviäisi.

Tuskin olen ainoa.

Sellanen foliohattu siellä. Ja tää palsta on tunnetusti täynnä peräkammaripersuja, joten gallupit ei ihan todenmukaista kuvaa anna. Mutta ei tää nyt niin vakavaa ole, saa kai sitä huvikseen kysellä.

44/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton 29v sinkku mies Helsingistä. Yleensä olen äänestänyt vihreitä tai demareita, mikä varmaankin jatkuu myös ensi vaaleissa.

Vierailija
45/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

27

Sinkku (vapaaehtoisesti, kun suominaiset ovat karseita)

0

Pohjois-Karjala

Perussuomalaiset

Vierailija
46/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N33, avoliitossa, yksi lapsi, Pohjois-Savo. KD

Vierailija
47/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27

Sinkku (vapaaehtoisesti, kun suominaiset ovat karseita)

0

Pohjois-Karjala

Perussuomalaiset

Siinä mulla todellinen perusSUOMALAINEN, kai otat sitten mamusta vaimon?

Vierailija
48/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+, sinkkuäiti, yksi aikuistuva lapsi. Asun Pohjois-Suomessa enkä oikeastaan haluaisi äänestää mitään puoluetta kun ne ovat kaikki yhtä huonoja. Olen aina äänestänyt sdp:tä, ehkä nytkin kun se on oikeastaan vastaääni kok-ps-suunnalle. On vain hankala äänestää Marinin sössimisen jälkeen ko. puoluetta, petyin söhkötukiasiassa ja ärsyttää että pm käyttää enemmän aikaa ulkonäkönsä huolitteluun kuin maan asioiden hoitamiseen. Voi olla että äänestyspaikalla valitsen klassisen "Kekkosen" tmv. Saa nähdä, surkeasti kaikki päättäjät kuitenkin toimivat (esim. Tuppuraisen aivopi e ru "oma maa ensin -ajattelu on vaarallista" WTF?? tai Sipilän "valtion tase töihin" >> Fortum/Uniper).

Vierailija
49/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

61 v, nainen, avioliitossa, 2 aikuista lasta, Varsinais-Suomi.

Ensisijaisesti äänestän persuja, mutta jos kotipaikkakunnalta löytyy parempi (älykäs, korkeakoulututkinto, isänmaallinen) ehdokas keskustalta tai kokoomuksesta niin sitten häntä.

Vierailija
50/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 48, naimisissa, lapsia 1 (täysi-ikäinen), Pirkanmaa. Aion äänestää Kristallipuoluetta.

https://www.kristallipuolue.fi/

Vierailija
51/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53 naimisissa, 2 lasta, Etelä-Suomi, Perussuomalaisia äänestän, ei pienintäkään epäröintiä.

Systeri asuu Ruotsissa, enkä halua, olen ymmärtänyt, että tällä menolla, syntyvyyden määrällä, meillä on kohta is lam-valtio lännessä.

Sauli Niinistökin kiteytti tilanteen hyvin uuden vuoden puheessaan:

"Suomi on avoin ja suvaitseva, olemme siinä ajattelussa hiipineet Pohjolan, ehkä maailmankin kärkeen. Siinä on paljon hyvää. Mutta olla suvaitsevaisin, siinäkin piilee sudenkuoppaa. Paha kun on taitava löytämään sen kaikkein löysimmän. Pohjoismaissa suunta kulkee nyt kohti yleisen järjestyksen ja yksilöiden turvallisuuden vahvistamista."

Vierailija
52/54 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa äänestäisin mielelläni vihreitä, sillä puoltavat kannabiksen laillistamista. Se helpottaisi huomattavasti lääkekannabisreseptin saantia, mikä nyt on kiven alla vaikka se on laillista Suomessa.

Siinä vaan on se, että jotta kestäisi vihreiden muun politiikan, pitäisi olla aikalailla jatkuvissa hatseissa..

Vierailija
53/54 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39, köyhä työtön lapseton sinkku, pääkaupunkiseutu

En tiedä, ketä äänestän. Olen tähän asti äänestänyt SDP:tä ja kaksi kertaa presidentinvaaleissa Pekka Haavistoa. Poliittiset mielipiteeni ovat jossakin SDP:n ja PS:n välimaastossa. Joissakin asioissa olen SDP:n linojoilla ja joissakin PS:n linjoilla. Toivon puoluetta, jossa kummankin parhaat puolet yhdistyvät. Luultavasti äänestän protestina jotakin, jolla ei ole mahdollisuuksia tulla valituksi. En siis ole tyytyväinen asioiden nykytilaan. Erityisesti työttömien ja suomalaisten köyhien asemaa pitäisi parantaa sekä yhteiskunnan tarjota parempia sote-palveluita ja huolehtia ihmisistä. Näitä ei saa jättää yksityisen ja kolmannen sektorin hoidettavaksi. Rahaa näihin saa byrokratiaa karsimalla ja PS:n ehdottamista kohteista.

Jos kannat huolta köyhien ja työttömien asemasta ja sote-palveluista, niin persuja äänetämällä heikennät noita entisestään. Mm. Rydman ja Halla-aho ovat kovia sosiaaliturvan kriitikoita. Edellisen kerran hallituksessa ollessaan persut siunasivat lukuisan joukon nimenomaan pienituloisten ja köyhien leikkauksia. Näitä on tulossa, mikäli persut pääsevät suhmuroimaan kieli pitkällä kokoomuksen apupuolueena.

Vierailija
54/54 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi? 39

Sinkku, avoliitossa, avioliitossa? Avioliitossa

Lasten määrä? 2

Missä päin Suomea asut? Etelä-Suomi.

Mitä puoluetta aiot äänestää?

Perussuomalaisia ja varsinkin ehdokaslistalta sitä joka eniten saa haukkuja somessa vastapuolelta (vihervasemmistosta), koska silloin varmasti ajaa PS agendaa.

Sen tietää ettei moni ehdokas mene läpi, joten taktikoitava niin että jos vastapuoli vihaa ja käyttää energiaa mollaamiseen, niin tunnettuutta on ainakin riittävästi.

Siitäs saatte!!! Ihan turha alkaa suosittelemaan jotain yhteistyökykyistä demarien tai vihreiden p-nuolijaa.. ne pitäisi ilmiantaa loikkareina etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän