Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin tuossa kesällä, että..

Vierailija
14.11.2006 |

.. muija oli käynyt vieraissa. Sen jälkeen ei ole ollut seksi elämää ollenkaan. Muija jaksaa vielä joskus iltaisin kysellä, että haluaisinko rakastella. No en halua, en enää hänen kanssaan ja sen olen myös hänelle sanonut.

En ole itse vielä mennyt vieraisiin, mutta mielessä on käynyt. En halua elää selibaatissakaan, joten pakko mennä " vieraisiin" . En tosin haluisi, enkä edes oikein tiedä mistä seksiseuraa hakisi. En ole baari-ihmisiä, joten se on aika pitkälle pois laskusta.

Jurppii vain niin pirusti kun muijan piti mennä panemaan vierasta. Hitto!

Lapsen hän ehkä haluaisi myös, mutta siihen olen sanonut että vain keinosiemennyksellä (siis lapsi alulle, muutoin kuin perinteisesti).

Enpä taida kakaroita haluta.

Joten mitähän sitä tekisi? Ammattiauttajalleko sitä menisi? Naida en muijaani enää aio, joten se siitä. Mutta jos avoliiton voisi jotenkin muuten pelastaa?

Kommentteja kaivattaisiin. Siis mielellään rakentavia.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on todella väärin. Oliko teillä sitä ennen asialle altistavia juttuja kuten esim. harvalukuista rakastelua, vähän kauniita sanoja toiselle, vähän yhteistä aikaa tms.?

Jos suhde ei toimi, on " helppoa" kulkeutua toisen syliin. Vaikka rakastaisikin omaansa saati sitten, että tunteet ovat kuolleet. Jos vielä välität kumppanistasi ja hän sinusta, ehdotan:

Puhutte nyt asiaan johtaneet asiat selviksi. Päätätte, mitä teette pelastaaksenne suhteenne. Ei muuta!

Jos kipinää vielä on, on mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme