Kuulin tuossa kesällä, että..
.. muija oli käynyt vieraissa. Sen jälkeen ei ole ollut seksi elämää ollenkaan. Muija jaksaa vielä joskus iltaisin kysellä, että haluaisinko rakastella. No en halua, en enää hänen kanssaan ja sen olen myös hänelle sanonut.
En ole itse vielä mennyt vieraisiin, mutta mielessä on käynyt. En halua elää selibaatissakaan, joten pakko mennä " vieraisiin" . En tosin haluisi, enkä edes oikein tiedä mistä seksiseuraa hakisi. En ole baari-ihmisiä, joten se on aika pitkälle pois laskusta.
Jurppii vain niin pirusti kun muijan piti mennä panemaan vierasta. Hitto!
Lapsen hän ehkä haluaisi myös, mutta siihen olen sanonut että vain keinosiemennyksellä (siis lapsi alulle, muutoin kuin perinteisesti).
Enpä taida kakaroita haluta.
Joten mitähän sitä tekisi? Ammattiauttajalleko sitä menisi? Naida en muijaani enää aio, joten se siitä. Mutta jos avoliiton voisi jotenkin muuten pelastaa?
Kommentteja kaivattaisiin. Siis mielellään rakentavia.
Kommentit (41)
Anna anteeksi tai erotkaa.. Niin vaikeaa kuin se onkin, mutta se mikä ei tapa, kasvattaa.
Luulenpa että jos hommaa noin meinaat jatkaa niin avovaimosi sieltä joku kaunis päivä lähtee.
ja vuoden vaihteen jälkeen olen tai olemme menossa ammattiauttajalle. Katsotaan sitten miten siitä eteenpäin.
Haluaisin kyllä antaa anteeksi, mutta nyt se taitaa olla aivan liian vaikeaa.
Jospa se tästä.
Ja kyllä, päässä on pyörinyt kaikenlaista sen jätkän pään menoksi. Mutta jos jättäisi ne kuitenkin omaan arvoonsa ja koettaisi korjata tätä nykyistä.
Ette jumaliste usko että on ollut vaikea syksy!!
- ap -
Selvittäkää/selvitä asia perinpohjin ja jatkakaa elämäänne!
On pakko tietää ne syyt molempien miksi toinen päätyi tuohon ratkaisuun..
Voimahali teille molemmille!
" Paha ei ole kenkään ihminen, toinen vain on heikompi toista" (jotenkin noin) -Eino Leino
pystyisin antamaan anteeksi, mutta unohtaa en voisi koskaan. Luottamus olisi lopullisesti poissa, joten turha sitä eroa olisi pitkittää. Tavarat jakoon ja kohti uutta elämää. Aina, kun jatkot menisivät pitkiksi, epäilisin ym.
Teillä ei lapsia, joten ero olisi siinä suhteessa " helppoa" vielä.
Mielestäni naisena on pahin teko mennä vieraisiin, vaikka olisi kuinka kännissä. Se on pahin mahdollinen " rikos" puolisoa kohtaan. Jos rakastaa oikeasti, ei halua satuttaa toista.
Kirjoittelit että pettäminen tapahtui kun olit pitkällä matkalla.
No tämähän tarkoittaa sitä että:
Eukkosi ei pysty olemaan uskollinen kun olet matkoilla, joten se siitä suhteen kestävyydestä jatkossakin..
Tai sitten hän halusi pettää ja matka antoi siihen tilaisuuden, eli koko homma oli laskelmoitu etukäteen. Hän joko oli tyytymätön suhteeseenne tai sitten vain kokoeilunhalu voitti. Luonteenpiirre sekin eikä häviä mihinkään jatkossakaan.
Tuo selitys että viinaa ja kova kaveri puhumaan olisi varmaan kiva jos sen haluaa uskoa. Se on vaan tökerö eikä ole oikeasti mikään selitys.
Kieltämättä asiahan ON oikeasti niinkin että suunnilleen jokainen nainen on ympäripuhuttavissa sänkyyn vaan tähdet sattuu olemaan oikeassa asennossa.
Voi sua..sä tunnut kunnon tyypiltä ja olet saanut nyt pahasti siipeesi. Olen samaa mieltä kun joku kirjotti,että kyllä noin upeella tyypillä ottajia riittää. Miksi kidutat itseäsi suhteessanne. Luottamus ei koskaan palaa ennalleen, ei koskaan. Ja se on yhtä helvettiä elää sellaisessa suhteessa. Ero on myöhemmin vielä vaikeampi, nyt eron tuska menee tuon petoksen kanssa yhdessä kärsiessä. Saat varmasti rinnallesi uskollisen naisen, aivan varmasti niitäkin vielä on. Ajattele kun rakastelisit naisesi kanssa niin kuva hänestä sen toisen kanssa palaa aina uudelleen mieleesi...
Ansaitset parempaa, tee ratkaisu mahdollisimman nopeasti, noin vain kidutat itseäsi.
Toivon todella sulle voimia kestää tuo helvetti läpi..
-nimim. kokemusta petetyksi tulemisesta on...
Oma mieheni petti minua 3 vuotta sitten. Lapsia meillä on monta joten senkin takia " annoin anteeksi" .
Totuus on kuitenkin se, että unohtaa en voi eikä suhteemme ole palautunut ennalleen. Tuon jälkeen en ole oikeasti koskaan miestäni halunnut, vaikka mieheni on komea ja hyväkroppainen eikä seksin suhteen ole koskaan ollut ongelmia. Ei vain yksinkertaisesti sytytä yhtään. Muut kyllä sytyttäisi, joten vika selvästikin siinä, että hän petti.
Olikohan vaimosi hyväkin pano sille äijälle !!!! Ja ottiko suihin, antoiko B-portaaseen. Varatut naiset ovat muuten kaikkein kiihkeimpiä pedissä vaikka pihtaavat omalle ukolleen ja usein ovat näille lahnojakin. Meinaan, kokemusta on tusinan verran muutaman viimeisen vuoden ajalta. Ja eihän se tussu siitä kulu, vaikka vieras sitä käy vähän nuolaisemassa ja sitten tyksyttämässä. Eikä B-porraskaan.
sitoa miehiä. Tuollaiset yhden naisen miehet ovat lopultakin henkisesti heikkoja tahi uskovia (jälkimmäisiä kunnioitan, ensimmäisiä lähinnä säälin). Kyllähän jokaista miestä panettaa tasaiseen tahtiin ja vain hyvin harva nainen pystyy tyydyttämään miehiset tarpeet siihen malliin, etteikö miehen tekisi testailla josko ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Uskollisuudesta höpiseminen on pelkkää vallankäyttöä; Toki miehen tulee olla (herras)mies eikä sikamaisesti käyttäytyä puolisoaan kohtaan, myös tässä suhteessa. Ei retostella sivusuhteillaan, mielellään ei naisen tuttujen kanssa ja muutenkin pitää huoli, ettei tule mitenkään nolanneeksi sitä pysyvämpää siippaa. Tai tarpeettomasti pahoittaneeksi hänen mieltään.
Tämä sama muuten toimii sitten myös kääntäen naisten suhteen. Senkus jakaa herkkuaan muille, kunhan tekee sen vastuullisesti eikä tuttujen kanssa tai muutenkaan siten, että selän takana naureskellaan aisankannattajaksi.
Minä petin miestäni 4 vuotta sitten hänen ystävänsä kanssa ja jäin kiinni verekseltään. Olisin kyllä kertonut asiasta muutenkin, koska silloin oli sellainen olo, etten mitenkään voi tuollaisen teon jälkeen enää jatkaa suhdetta, koska en voi luottaa itseeni.
Mies heitti " ystävänsä" niska-perse -otteella rappukäytävään ja sulkeutui minun kanssani asuntoon 3 päiväksi. Ensi alkuun asian " selvittely" oli aika pelottavaa, aggressiivistakin, mutta vähitellen pääsimme puhumaan asioista tosissaan ja niiden oikeilla nimillä. Tajusin, että mies rakastaa minua niin helvetisti, että saattaa jopa kestää tuon teon. Ja minä tajusin, miten paljon menetän, jos päästän hänet menemään. Asetelmat kääntyivät päälaelleen - minä itkin ja mies lohdutti. Ymmärsin, mikä uhmakas pikku-idiootti olin ollut ja miten paljon mieheen sattui. Käsitin myös sen, että jos tuon miehen päästän nyt menemään, niin syytän itseäni loppuikäni.
Totesimme lopulta, että jos tästä selvitään, niin selvitään mistä vain. Ja olemme selvinneet! Kertaakaan ei ole tullut pieneen mieleenkään tehdä mitään tuollaista uudestaan! Ajatuskin kuvottaa.
Oikeasti, kyllä se joskus jää vain siihen yhteen kertaan! Yrittäkää sitä parisuhdeneuvontaa/-terapiaa, jos tuntuu, että keskusteluyhteys on katkennut ja tilanne muutenkin lukossa. Siitä on ollut monille apua!
- Virheestään oppinut -
Olen kyllä sinun puolellasi niinkuin tässä moni muukin; fiksu mies olet periaatteinesi! Olen itse kanssa tuossa mielessä " vanhanaikainen" eikä se itselläni ole kiinni uskonnosta eikä itsetunnosta. Se on periaate ja kunnioitusta puolisoani kohtaan. Jos tulisi ylitsepääsemötön halu jotakuta muuta kohtaan, jättäisin ensin tämän suhteen taakseni ja sitten vasta.
Olen kanssa aika skeptinen pettäjien suhteen. Tietysti ihminen voi katua niin että todella parantaa tapansa - eri asia suhteen toisen osapuolen kannalta puntaroida lopun elämäänsä, mahtaako toinen pystyä siihen vai ei. Kun on tehnyt sen kerran, miksei pystyisi (ja haluaisi?) toistekin? Kiva kuluttaa aikaansa pähkien moista niillä mahdollisilla uusilla pitkillä matkoillasi..
Jos todella toinen ihminen merkitsee itselle paljon, ei vaikuta edes suhteen alamäet NIIN paljon, että vieraan kanssa pitäisi sänkyyn mennä. Se voi käydä mielessä (samaan tyyliin, kuin tulee katsottua toisia miehiä/naisia sillä silmällä), mutta niin ei tapahdu. Kunnioitus puolisoa kohtaan estää sen.
Miksi et muuttaisi joksikin aikaa omillesi? Se kuvio kertoisi aika pian, missä mennään. Jos naisesi olisi itkemässä vieraiden kaulaan heti (ja vähän muutakin), tietäisit, kannattiko väliaikainen ero. Jos hän taas yrittäisi kaikkensa saadakseen sinut palaamaan, sekin kertoisi paljon ja ennen kaikkea: yksinolo selvittäisi omia ajatuksiasi paremmin kuin eläminen nyt tyttöystäväsi kanssa saman katon alla.
Mutta itse teet päätöksen, sillä sinähän sen päätöksen kanssa elät eikä me tääällä kirjoittelijat.
Vaan ei muuta voi sanoa kuin että harmittaa tosi paljon puolestasi, noin fiksu mies eikä naisensa ole tajunnut sitä! Ole ylpeä itsestäsi ja periaatteistasi, sinä olet viime kädessä se joka on vahvoilla. Tsemppiä ja halit!
turhaa sinä sitä vierasta miestä menisit moukaroimaan. Hänellä tuskin on sinua vastaan mitään henkilökohtaista, luulenpa että on vain käyttänyt tilaisuutta hyödykseen laput silmillä ja ***** mielessä. Kyllä se on ollut sinun tyttöystäväsi, joka on vapaaehtoisesti hommaan suostunut.
-edellinen
Vierailija:
Minä petin miestäni 4 vuotta sitten hänen ystävänsä kanssa ja jäin kiinni verekseltään. Olisin kyllä kertonut asiasta muutenkin, koska silloin oli sellainen olo, etten mitenkään voi tuollaisen teon jälkeen enää jatkaa suhdetta, koska en voi luottaa itseeni.Mies heitti " ystävänsä" niska-perse -otteella rappukäytävään ja sulkeutui minun kanssani asuntoon 3 päiväksi. Ensi alkuun asian " selvittely" oli aika pelottavaa, aggressiivistakin, mutta vähitellen pääsimme puhumaan asioista tosissaan ja niiden oikeilla nimillä. Tajusin, että mies rakastaa minua niin helvetisti, että saattaa jopa kestää tuon teon. Ja minä tajusin, miten paljon menetän, jos päästän hänet menemään. Asetelmat kääntyivät päälaelleen - minä itkin ja mies lohdutti. Ymmärsin, mikä uhmakas pikku-idiootti olin ollut ja miten paljon mieheen sattui. Käsitin myös sen, että jos tuon miehen päästän nyt menemään, niin syytän itseäni loppuikäni.
Totesimme lopulta, että jos tästä selvitään, niin selvitään mistä vain. Ja olemme selvinneet! Kertaakaan ei ole tullut pieneen mieleenkään tehdä mitään tuollaista uudestaan! Ajatuskin kuvottaa.
Oikeasti, kyllä se joskus jää vain siihen yhteen kertaan! Yrittäkää sitä parisuhdeneuvontaa/-terapiaa, jos tuntuu, että keskusteluyhteys on katkennut ja tilanne muutenkin lukossa. Siitä on ollut monille apua!
- Virheestään oppinut -
ammattiauttajat. Ja vieraissa nekin käy samalla tavalla kuin muutkin!
Faktat ei siitä mihinkään muutu vaikka kävis paavin puheilla.
Vierailija:
Lisäksi ammattiauttajalla käyminen on hyvä ajatus.
Sitä miestä löisit turpaan, mutta vaimon kanssa jatkat suhdetta. Mä en käsitä. Luultavasti vaimos oli se ainut puolisko kyseisessä panotapahtumassa, joka kuitenkin tiesi sun olemassaolon. Se toinen mies pokas baarista varmaan helpon saaliin, eikä välttämättä tiennyt tämän seurustelusta. Mutta silti hänet sitten hakkaisit, vaimohan se varmaan oli ihan syytön.
Neuvomatta suuntaan tai toiseen, niin toivoisin kuitenkin tässä syyttely-asiassa järkeä käteen. Vaimos sua petti, ei se toinen mies.
Yksikään kamppailutaidon harrastaja tai ammattilainen ei pysty katkaisemaan lautaa, sellaisena kuin se rakentamiseen tarkoitettuna puutavaramittana tunnetaan. Eli jos puhutaan neljä tuumaisesta laudasta ja siitä ylöspäin, kaikki sitä kapeammat ovatkin rimoja.
harkko-, katto- yms sellaiset joustamattomat, ns. särkyvät materiaalit ovat omiaan harjoitteluun, kuten myös varta vasten tehdy balsa yms . murskauspuulevyt.
Jatka vain harjoittelua ja unohda väkivaltaiset ajatukset..
nimim. 5 dan
Ottaahan se itsetunnolle, mutta kun olin itsekin käynyt vieraissa niin eipä ollut kanttia moralisoida.
Aiotko viettää loppuelämäsi miettimässä että milloin seuraava kerta tulee kohdalleen?
Oma ex petti minua parhaan kaverini kanssa. On pettänyt seuraavan miehensäkin, asuu yksin lastensa kanssa.
Seuraava ex kertoi että oli pettänyt edellistä miestään, muttei petä enää koskaan uudelleen. Petti kuitenkin ja erosimme.
Nyt olen löytänyt naisen johon voin luottaa. Hänen kanssaan aion viettää loppuelämäni.
H
lapsellista mutta mulla ainakin aikoinaan toimi.
Ex oli käynyt vierailemassa ja mä olin suunilleen yhtä sekaisin kuin sä tunnut olevan. Itsetunto alamaissa enkä oikein tienny et oonko enemmän luuseri jos jätän vai jos katson sormien läpi.
Lopuksi kävin kostoretkellä parikertaa ja ilmoitin et nyt on peli 2-1. Se ei oikeestaan ees tuntunut pettämiseltä ja sen hetkiseen sekavaan päähäni se antoi selkeyttä. En oikeastaan vieläkään tunne, se oli vaan suhteen selkkyttämiseen tarvittavia toimenpiteitä.
Kerroin asian exälle ja ja sanoin et enempää maaleja en halua tehtävän mutta näillä mennään. Keskustelimme ja jatkoimme jonkin aikaa yhdessä mut loppujen lopuksi seurasi ero. Munkin exällä oli " niin paha olo ja tapahtuma oli merkityksetön yms." mut sit kun kelkka oli kääntynyt niin myös suhtautuminen muuttu täysin.
Tunsin kuitenkin itseni varmaksi ja ratkaisun oikeaksi. Jos se ei voinu päästä yli niin miks munkaan olisi pitänyt.
Kuten sanoin, aika lapsellista mutta toimi ainakin silloin.
tuhlaa energiaasi vihaamalla sitä tyyppiä joka pani eukkoasi! Miehethän panee mitä ja ketä vaan eikä tuossa ole mitään henkilökohtaista SINUA kohtaan. Näistä tulee muuten justiin niitä uutisia että äijällä naksahti päässä ja kohta joku on haudassa ja toinen vankilassa.
Ota järki käteesi, asetu tilanteen yläpuolelle ja suuntaa paha olosi eukkoosi ja lemppaa se pihalle. Miehelle jolla on noin terveet periaatteet parisuhteesta, on kyllä monta ottajaa.
2
Vierailija: