Kuulin tuossa kesällä, että..
.. muija oli käynyt vieraissa. Sen jälkeen ei ole ollut seksi elämää ollenkaan. Muija jaksaa vielä joskus iltaisin kysellä, että haluaisinko rakastella. No en halua, en enää hänen kanssaan ja sen olen myös hänelle sanonut.
En ole itse vielä mennyt vieraisiin, mutta mielessä on käynyt. En halua elää selibaatissakaan, joten pakko mennä " vieraisiin" . En tosin haluisi, enkä edes oikein tiedä mistä seksiseuraa hakisi. En ole baari-ihmisiä, joten se on aika pitkälle pois laskusta.
Jurppii vain niin pirusti kun muijan piti mennä panemaan vierasta. Hitto!
Lapsen hän ehkä haluaisi myös, mutta siihen olen sanonut että vain keinosiemennyksellä (siis lapsi alulle, muutoin kuin perinteisesti).
Enpä taida kakaroita haluta.
Joten mitähän sitä tekisi? Ammattiauttajalleko sitä menisi? Naida en muijaani enää aio, joten se siitä. Mutta jos avoliiton voisi jotenkin muuten pelastaa?
Kommentteja kaivattaisiin. Siis mielellään rakentavia.
Kommentit (41)
..miltein käytännöllinen. Entäs jos emme aio erota? On meinaan silti niin paljon yhteisiä asioita.
eli päästävä asiasta yli. Seksi on aika iso osa liittoa myös. jos et anna hänelle, menee varmasti uudestaan vieraisiin, ehkä jopa itse jättää sinut. selvittäkää asia tai erotkaa.
Jos et halua seksiä etkä lapsia, mutta emäntä haluaisi, ei hyvältä näytä. Onko paljonkin yhteistä velkaa? Jos ei, juttu on aika simppeli.
Tuo sinun jurppis on todella pahaa henkistä kiusaamista, ja mikä sitten ikinä se asia onkin, joka teitä yhdessä pitää, taitaa olla aika raskas taakka.
Suosittelisin pääkopan selvittelyä teille kummallekin yhdessä tai erikseen!
Ero on aina iso asia, mutta ei tuo sinun kuvauksesi kyllä terveeltä suhteeltakaan kuulosta!
Minä heittäisin omani ulos, mutta liian monta lasta ja liian paljon matkustelua vaativa työ pitävät vielä suuni kiinni. Ei ole rohkeutta muuttaa ihan kaikkea meidän kaikkien elämässä...
kuten voit tuosta muidenkin kirjoittamana lukea. Suhteenne tulee viime kesästä lähtien loppuun saakka olemaan rikottu. En ymmärrä millä konstilla sen voisi saada takaisin. Loppuelämä on pitkä aika elää tuollaisen asian kanssa. Siksi ihan sinun mielenterveytesi takia suosittelin eroa. Jos olet itse ollut uskollinen, se on sinulle tärkeä juttu eikä teillä ole edes lapsia niin en todellakaan ymmärrä mikä asia teitä voisi pitää väkisin yhdessä. Jos ne on kämppävelkoja niin sitä helpompaa. myytte sen kämpän kuitenkin voitolla pois.
Ansaitset siis parempaa, siksi kissa pöydälle ja heti. Laita rauhassa asiat " erokuntoon" omalta puoleltasi ja ilmoita sitten pettäjälle että nyt riitti.
2 (myös mies)
Onko se muija nyt sitten kauheen pilalla? Kerran pantu, ja kauheet jälet jäi, vai? Oletko tarkastanut?
Kuule ei se siitä kulu. Minulla kävi ihan samalla tavalla. Muija hiukan haksahti kerran humalapäissään. Kertoi siitä ihan itse ja oli kauhean pahoillaan. Minusta tuossa nyt ei kovin kummoista tapahtunut. Olisi voinut käydä itsellenikin ihan samalla tavalla.
Nyt näistä on jo vuosia, kumpikaan ei ole käynyt sen enempää vieraissa ja olemme erittäin onnellisia. Niin että tässä kokeneen neuvo: Älä ole lapsellinen. Unohda koko juttu.
Jos et aio unohtaa, niin sitten on parasta erota ja äkkiä.
Herää vaan kysymys että miksi tuollaisten kanssa pitäisi kuluttaa aikaansa yhdessä? Maailma täynnä kuitenkin naisia jotka ei anna kelle sattuu.
Onko kiva kävellä sen muijan kanssa kaupungilla kun vastaantulijat vilkuttaa että " heippa panoalusta, millon otetaan uusiksi?" .
Ja ihan naurettavaa selitellä itselleen mitään " kerran haksahti" -juttuja.
Naiset voi jakaa uskollisiin ja niihin jotka tosiaan jakaa toosaa silloin kun sen paikka tulee. Se on luonteessa.
Eikä se nainenkaan kuule arvosta sinua enää sen jälkeen jos tuollaisen muka olevinasi unohdat ja annat anteeksi. Ajattelee korkeintaan että tuota munatonta nössöä saa kusettaa ihan miten paljon tahansa.
2
Meillä on meidän muijan kanssa niin paljon yhteistä, että suhteemme kestää tällaiset. Taisipa vain lujittuakin siitä. Katson itselläni tämän jälkeen olleen pysyväislupa vieraisiin, mutta eipä vaan ole ollut tarvetta lupaa käyttää.
Luulenpa että sinun suhteessasi on paljon muutakin pielessä, jos tällainen pikku episodi saa aivan maailmanlopun mittasuhteet.
Vierailija:
Onko kiva kävellä sen muijan kanssa kaupungilla kun vastaantulijat vilkuttaa että " heippa panoalusta, millon otetaan uusiksi?" .
2
Tietysti jos asuu pikkukylässä ja kaikilla on samat kuviot + käydään samassa kulmakuppilassa " bilettämässä" ja se panokaveri on alakerran Jarmo ja naapuritalon Jorma, niin kai sitten noin voi käydäkin...
Hienoa jos ei tuollaiset pikkuasiat vaivaa ja se muija vielä kiinnostaa. Suhteenne kestää todennäköisesti sitten todennäköisesti muitakin pikkujuttuja kuten esim. vaikka rahan varastamisen toisen lompakosta tai jotain muuta valehtelua.
Tai sitten sulla ei ole mahdollisuutta valikoida naisiasi..
Oli miten oli, eipä sen enempää kinnosta jeesustella, onhan meitä joka junaan ja olkoon jokainen onnellinen omalla tavallaan.
2
Vierailija:
Luulenpa että sinun suhteessasi on paljon muutakin pielessä, jos tällainen pikku episodi saa aivan maailmanlopun mittasuhteet.
Vierailija:
Suhteenne kestää todennäköisesti sitten todennäköisesti muitakin pikkujuttuja kuten esim. vaikka rahan varastamisen toisen lompakosta tai jotain muuta valehtelua.
Epärehellisyys on eri asia. Sitä en sietäisi ollenkaan. Emäntäni kertoi itse oma-aloitteisesti ja osoitti tällä rehellisyytensä. Luottamukseni tästä vain kasvoi.
Syrjähyppyihin saattaa toki liittyä enemmän tai vähemmän valkoisia valheita. Ymmärtäisin sellaisiakin tiettyyn rajaan asti.
Tai sitten sulla ei ole mahdollisuutta valikoida naisiasi..
Heh heh.
Oli miten oli, eipä sen enempää kinnosta jeesustella, onhan meitä joka junaan ja olkoon jokainen onnellinen omalla tavallaan.
Itsepä kaipasit rakentavia kommentteja. Tässä oli nimenomaan sellainen. Vai onko rakentava kommentti vain sellainen, missä vahvistetaan omat käsityksesi?
luet nimimerkkejä niin huomaat että minä jonka kanssa kirjoittelet en ole aloittaja vaan numero 2
2
Vierailija:
Itsepä kaipasit rakentavia kommentteja. Tässä oli nimenomaan sellainen. Vai onko rakentava kommentti vain sellainen, missä vahvistetaan omat käsityksesi?
Vierailija:
jos tarkemmin luet nimimerkkejä niin huomaat että minä jonka kanssa kirjoittelet en ole aloittaja vaan numero 2
2
Nämä kaikkihan on kirjoittanut nimimerkki " Vierailija" :-)
Tällä palstalla ei vaadita rekisteröitymistä. Jos kuitenkin käyttää jonkinlaista nimimerkkiä, niin sen olisi syytä selvästi sellaiseksi ilmetä ja erottua esim sivunumerosta tai kärpäsenpaskasta töllön pinnalla.
mä saisin tietää että mun emäntä on käynyt vieraissa niin lusikat jakoon ja välittömästi.
Jos tässä vuodenpäivät katsoisi miten asiat kehittyvät ja sitten miettisi tarkemmin miten jatkossa. Jos asia kaivaa vieläkin mieltä aivan liiaksi niin sitten ei pahemmin ole muuta vaihtoehtoa kuin ero.
Itse olen (valitettavasti) sellaista absoluuttisen uskollista sorttia, joka ei toiseen naiseen koske (siis syrjähyppymielessä). Jotenkin tämä kesäinen tapahtuma vain romuttaa uskoa tulevasta. Kyllähän meillä tuo henkinen puoli suhteessa toimii kuin rasvattu, mutta fyysinen onkin sitten tipo tiessään.
Olen itse ajatellut mennä myös vieraisiin, mutta en taida vain pystyä niin kauan kun olen tässä suhteessa kiinni.
Kommenteistanne sen verran, että osa oli juuri sellaisia mitä itsekin olin jo ajatellut. Sain vain vähän ajatuksilleni vahvistusta. Melkoinen mylläkkä pääkopassa onkin tässä ollut.
Kuten eräs kirjoittaja totesi, että ei se muija kulu jos käy vieraissa.. no eihän se kulu, mutta jotenkin se parisuhteen henki on rikottu.
Toivottavasti en saa koskaan tietää kuka se tyyppi oli. Hitto jos suutuspäissäni vaikka tirsasen sitä kuonoon. Pystyn meinaan katkaisemaan nyrkeilläni laudan poikki, joten voitte uskoa mitä luuvitonen tekee naamataululle.
Tämä on muuten eräs syy miksi harrastan meditaatiota. En voi suuttua! En voi kontrolloida sitä ollenkaan ja tämä nykyinen tilanne on aika kauhea jo siksi, että tunteet ovat pinnalla koko ajan.
Pitäisi varmaan päästä jotenkin tilanteesta eroon ja saada selvitettyä ajatuksia. Tällainen kertominen muille anonyymisti auttaa jo jonkin verran, mutta pitäisi sitä kai hakea jotain muutakin.
On tullut jo aivan liiaksi unettomia öitä.
Joskus vain toivoo että voisi kääntää ajan kulun ja korjata asioita.
- ap -
kakkosnelonen nyrkillä poikki? Nuo nyt on turhia spekulaatioita. Et voi tietää minkälainen vapaaottelija sulla olis vastassa...
Vierailija:
Pystyn meinaan katkaisemaan nyrkeilläni laudan poikki, joten voitte uskoa mitä luuvitonen tekee naamataululle.
kakkosennelonen on 2x4 tuuman lankku. Lauta on 1.25x4 tuumaa paksu.
Olen kokeillut 2x4:sta ja en kokeile uudestaan. En saa sitä poikki. Piste.
Jos haluatte itse kokeilla niin aloitatte punnerruksilla nyrkkien varassa kovalla ja tasaisella alustalla. Sitten hiekkasäkkien kanssa, ilman nyrkkeilyhanskoja vain suojakäsineet (ei mene iho rikki).
Ennen murskaus kokeiluja, rystysten ON oltava samalla tasolla. Muutoin murratte vain kätenne. Parasta olisi kuitenkin jos menette jonnekin harrastusseuraan harrastamaan ko. lajia.
Kohta voittekin jo kokeilla katkaista panelia. Menee yllättävänkin helposti poikki. Tästä ei sitten ole pitkä matka enää lautaan.
Harkot ovat lähinnä brassailua.
Tavallisia rakennustiiliä älkää kokeilko, ne ovat paljon lujempia kuin murskausharkot. Kokeilkaa vaikka vasaralla ensin.
- ap -
pS. En aiko käyttää väkivaltaa, joten tästä ei tartte kirjoitella sen enempää. Taistelulajit ovat vain harrastus.
vaikka en halunnut. Muija kertoi aivan vapaaehtoisesti. En halunnut kuulla enempää, jotta en yhdistäisi kenestä olisi kyse. En halua tietää. Piste.
On kuulemma minua huomattavasti pienempi (kaikessa suhteessa), sellainen ikityötön -tyyppi.
Hieman alkoholia ja kaveri puhuu mukavia, niin mun ollessa pitkällä matkalla kävi sitten näin.
Miksi helkutissa muijat retkahtaa renttuihin? Pitäisikö minunkin heittäytyä sellaiseksi?
- ap -
Vierailija:
Jos tässä vuodenpäivät katsoisi miten asiat kehittyvät ja sitten miettisi tarkemmin miten jatkossa. ...Kyllähän meillä tuo henkinen puoli suhteessa toimii kuin rasvattu, mutta fyysinen onkin sitten tipo tiessään.
Ei voi ymmärtää. Sen tajuaisin, että inhoaisit vaimoasi, mutta tuo on outoa. Kuulostaa, että haluaisit antaa anteeksi ja jatkaa, mutta et voi. Minä lähtisin jonkin ammattilaisen puheille, ehkä nuo solmut aukeaisivat siellä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta sen kanssa voi oppia elämään, jos haluaa. Asia on kuitenkin tosi pieni, suhteessa useimpiin erojen syihin.
Tuo, mitä joku sanoi siitä, ettei kestä kävellä kaupungilla jos vaikka joku vilkuttelee naiselle muistellen jotain vanhoja juttuja, on silkkaa huonoa itsetuntoa. Ymmärtäisin, jos kyse olisi jostain kiertopalkinnosta, jota jokainen kynnelle kykenevä on joskus höylännyt, mutta tässä on kyse yhdestä hairahduksesta.
Joko ollaan yhdessä tai sitten ei. Jos ollaan yhdessä, niin silloin myös naidaan ja suunnitellaan yhteistä elämää. Ei tuollainen vetele että " arki sujuu niin hyvin" , mutta en halua seksiä, ei se ole mikään parisuhde.
En halua vähätellä pettämistä, se ei ole mikään pinei juttu. Mutta sinun on nyt päätettävä mitä haluat; parisuhteen naisesi kanssa, ja se tarkoittaa koko pakettia (ml. seksiä), tai sitten ei parishdetta. Välimuotoja ei minusta ole olemassa.
Toinen asia on sitten se että minusta sinulla on täysi oikeus miettiä rauhassa mitä haluat, parsiuhdetta vai ei. Mutta kerro naisellesi että tarvitset miettimisaikaa.
Jos sitten haluat parishteen, niin tuollainen pihtaaminen ja kostosyrjähyppyjen suunnittelu ei kanna pitkälle (been there, done that, usko pois!).
Eli: selvitä pääsi kunnolla, 1. Ole itsellesi rehellinen ja 2. ole partnerillesi rehellinen.
Ja niistä turpiinvetoajatuksista, kyllähän päässään voi pyöritellä mitä tahansa, mutta kuullostavat kyllä pikkuisen lapsellisilta. Eikö sinulla ole tärkeämpää miettimistä??
kun laitatte kantapäät vastakkain ja lähette käveleen. mitä nopeammin niin sitä vähemmän kallista peliaikaa menee hukkaan.