Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"

Vierailija
06.01.2023 |

Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D

Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.

Kommentit (1081)

Vierailija
701/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kertoo jo kaiken tarpeellisen ihmisen ajatusmaailmasta ja se on raha on ykkönen. Kuulun itsekin tuohon vaatimuksena esitettyyn ryhmään, mutta mitä järkeä on olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka einole valmis yhteiseen elintasoon ja parisuhteessa se on tärkeää tuloista riippumatta...muuten menee helposti vallankäytössä(taloudellinen väkivalta). Miten hyvin edes vauva-arki muuttaa asioita, onko tämä kumppani vaatimassa maksamaan silloinkin kaikki puoleksi? Entä elämän muut vastoinkäymiset?

Vierailija
702/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monessa korkeakoulututkinnossa naisen palkka on niin suuri että vuositulot on 50k €?

Missähän pilvilinnoissa toi tyyppi elää?

Esim sosiaali ja terveysalallakin monesti tarjolla vaan sijaisuuksia ja jos niiden väliin tulee kuukausi tai pari ilman töitä, niin ne vuositulot tippuu jo siinä.

Soteala on tunnetusti huonosti palkattu joten se on aika huono esimerkki. Oikiksesta ja lääkiksestä valmistuneet tienaa yleensä tuon verran, samoin useimmat tuntemani ekonomit ja DI:t. Ja toki monen muunkin alan huippuosaajat.

Kaupan alalla saa yleensä vain 30 tuntia viikko eli 1300 netto kuukaudessa eli saman mitä eläkeläiset saa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monessa korkeakoulututkinnossa naisen palkka on niin suuri että vuositulot on 50k €?

Esim sosiaali ja terveysalallakin monesti tarjolla vaan sijaisuuksia ja jos niiden väliin tulee kuukausi tai pari ilman töitä, niin ne vuositulot tippuu jo siinä.

Soteala on tunnetusti huonosti palkattu joten se on aika huono esimerkki. Oikiksesta ja lääkiksestä valmistuneet tienaa yleensä tuon verran, samoin useimmat tuntemani ekonomit ja DI:t. Ja toki monen muunkin alan huippuosaajat.

Täällä ulkomailla ihan kevyesti opettajatkin.

Vierailija
704/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrataanpa.

Yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:

https://www.stat.fi/tietotrendit/media/uploads/tt2021/okkonen/okkonen_n…

Yksin asuvat lapsetomat aikuiset, miehet vs naiset:

Eikös olekin erikoinen sattuma että yhdessä asuvien tuloerot ovat huomattavasti suuremmat kuin yksin asuvien? Ja mukana on vain lapsettomat, eli kumpikaan ei ole jäänyt kotiina lapsia hoitamaan.

Tulee aika selväksi kumpi sukupuoli pyrkii pariutumaan ylöspäin.

Vierailija
705/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähää. Tää on mun profiilista! No, ihan tota mieltä nyt kumminkin oon, eli parjatkaa vaan. Saa sitä nyt kumminkin haluta mitä haluu. Lompakkoloisivaa lähäriä ei kiitos mulle.

Vierailija
706/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan ok vaatimus. Ei ole mikään pakko tässä maailmassa haluta köyhää elämäntapatyötöntä vierelleen jos itse elää ihan eri tasossa. Jos tulotaso ja elämäntapa on liian erilainen, niin on todella vaikeaa elää yhdessä tai tehdä mitään. "Samanlaiset lapset leikkii keskenään" , niin se vain on.

Vierailija
707/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kertoo jo kaiken tarpeellisen ihmisen ajatusmaailmasta ja se on raha on ykkönen. Kuulun itsekin tuohon vaatimuksena esitettyyn ryhmään, mutta mitä järkeä on olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka einole valmis yhteiseen elintasoon ja parisuhteessa se on tärkeää tuloista riippumatta...muuten menee helposti vallankäytössä(taloudellinen väkivalta). Miten hyvin edes vauva-arki muuttaa asioita, onko tämä kumppani vaatimassa maksamaan silloinkin kaikki puoleksi? Entä elämän muut vastoinkäymiset?

Tämä, en itsekään lähtisi suhteeseen jossa alkuasetelma on se että toinen elättää, mutta en myöskään sellaiseen jossa esittelytekstistä paistaa läpi kovat arvot. Huonot vibathan tuosta ap:n kertomasta esittelytekstistä tulee. Deitti-ilmoitukseen ei muutenkaan kannattaisi laittaa mitään negaatioita. Sellainen ei ole houkuttelevaa. Ihmiset haluaa jutella leppoisien ja hyväntuulisten kanssa, ei negatiivisten änkyröiden. Tinder ei ole mikään automaatti mihin syötetään toiveet ja mikä putkauttaa sieltö sitten tilausta vastaavan ihmisen. Siellä pitää yrittää vaikuttaa kivalta, että joku juttelee.

Vierailija
708/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en hyvätuloisena naisena ymmärrä tätä rahojen jakamisen vaatimusta. Minä olen hyvätuloinen siksi, ettl olen opiskellut yli 10 vuotta ja teen 50-60 tuntista työviikkoa raskaassa työssä. Jos joku on valinnut helpomman koulutuksen, kevyemmän työn ja perus max 40 h työviikon, niin miksi minun pitäisi laskea omaa elintasoani mahdollistaakseni tällaisen ihmisen yli varojensa eläminen? Tietenkin perhevapaat, työttömyys ym on eri juttu. Mutta jos toinen on valinnut nähdä paljon vaivaa elintason kohottamiseksi ja toinen ei ole kokenut elintasoa niin tärkeäksi ja arvostanut enemmän vapaa-aikaa, niin miksi tällaisten ihmisten elintasot pitäisi tasata? Miksei voi olla tyytyväisenä suhteessa, jossa sillä vapaa-aikaa arvostavalla on enemmän vapaa-aikaa ja elintasoa arvostavalla vähän hienompi auto ja kalliimmat kengät?

Vierailija
709/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verrataanpa.

Eikös olekin erikoinen sattuma että yhdessä asuvien tuloerot ovat huomattavasti suuremmat kuin yksin asuvien? Ja mukana on vain lapsettomat, eli kumpikaan ei ole jäänyt kotiina lapsia hoitamaan.

Miksi miehet haluavat pariutua alaspäin? Kiva käyttää valtaa, huono itsetunto vai mikä on syy?

Vierailija
710/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä mies haluaa naisen, jolla sama asenne kuin itsellään. Ovat varmaan todella onnellisia. Itse en koskisi pitkällä tikullakaan, arvot niin erilaiset.

Nainen, 100ke vuositulot.

toki sä olet verolistalla  :)

Ei satasella vielä pääse verolistalle :)

Vierailija
711/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrataanpa.

Miksi miehet haluavat pariutua alaspäin? Kiva käyttää valtaa, huono itsetunto vai mikä on syy?

Kuka sanoo että haluavat?

On tutkittua että mitä suuremmat tulot naisella on, sitä vähäisemmät halut pariutua.

Vierailija
712/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan alalla saa yleensä vain 30 tuntia viikko eli 1300 netto kuukaudessa eli saman mitä eläkeläiset saa kotona.

Niin, onko joku väittänyt ilmoituksen miehen etsivän Siwan kassaa?

Vierailija
713/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan ok vaatimus. Ei ole mikään pakko tässä maailmassa haluta köyhää elämäntapatyötöntä vierelleen jos itse elää ihan eri tasossa. Jos tulotaso ja elämäntapa on liian erilainen, niin on todella vaikeaa elää yhdessä tai tehdä mitään. "Samanlaiset lapset leikkii keskenään" , niin se vain on.

Voi olla ok vaatimukset, mutta deitti-ilmoitus ei ole houkutteleva edes niiden mielestä jotka täyttää nuo kriteerit. Ilmoituksen tarkoitus ei täyty, jos siihen ei vastata.

Vierailija
714/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en hyvätuloisena naisena ymmärrä tätä rahojen jakamisen vaatimusta. Minä olen hyvätuloinen siksi, ettl olen opiskellut yli 10 vuotta ja teen 50-60 tuntista työviikkoa raskaassa työssä. Jos joku on valinnut helpomman koulutuksen, kevyemmän työn ja perus max 40 h työviikon, niin miksi minun pitäisi laskea omaa elintasoani mahdollistaakseni tällaisen ihmisen yli varojensa eläminen? Tietenkin perhevapaat, työttömyys ym on eri juttu. Mutta jos toinen on valinnut nähdä paljon vaivaa elintason kohottamiseksi ja toinen ei ole kokenut elintasoa niin tärkeäksi ja arvostanut enemmän vapaa-aikaa, niin miksi tällaisten ihmisten elintasot pitäisi tasata? Miksei voi olla tyytyväisenä suhteessa, jossa sillä vapaa-aikaa arvostavalla on enemmän vapaa-aikaa ja elintasoa arvostavalla vähän hienompi auto ja kalliimmat kengät?

Hyvätuloisena naisena. Huom.

Huonotuloisena naisena ajattelisit toisin.

"Mikä on minun on minun, mikä on sinun on meidän".

Vierailija
715/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kokoomus leikkaa ansiosidonnaista niin laittaako se säännöllisesti työttömille naisille parturiin lahjakortin vai loppuuko parturit sitä mukaa, kun eläkkeellä olevat asiakkaat kuolee?

Vierailija
716/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Kokoomus leikkaa ansiosidonnaista niin laittaako se säännöllisesti työttömille naisille parturiin lahjakortin vai loppuuko parturit sitä mukaa, kun eläkkeellä olevat asiakkaat kuolee?

Hiusten värjäys ja leikkaus maksaa 130 euroa olkapäille ulottuviin hiuksiin.

Väripurkki kaupasta 10 - 20 euroa.

Vierailija
717/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä käytännössä olet tasaamatta sitä, jos asut jonkun kanssa? Hankitteko asunnon sen mukaan mihin pienituloisemmalla on vara, vaikka itse saisit kivemman? Ostatteko vain sitä ruokaa mihin hänellä on vara, vai onko omat hyllyt jääkaapissa? Sinä pukeudut laadukkaasti ja vieressäsi lompsii mies kulahtaneissa vaatteissa, eikä sinua haittaa yhtään? Auto on viisitoistavuotta vanha ettet vain joudu maksamaan siitä enempää?

Vierailija
718/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verrataanpa.

Kuka sanoo että haluavat?

On tutkittua että mitä suuremmat tulot naisella on, sitä vähäisemmät halut pariutua.

Mitä, et kai väitä, että miehet pariutuvat sellaisen naisen kanssa, jota eivät oikeasti halua? Mikä järki siinä on? Eihän siitä seuraa kuin onneton parisuhde.

Vierailija
719/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verrataanpa.

Nytkö se on ongelma? Vaikka tässäkin ketjussa todettiin, että miehiä ei kiinnosta naisen tulot tai ammatti. Mitäpä jos alkaisitte kiinnostua niistä?

Vierailija
720/1081 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hähää. Tää on mun profiilista! No, ihan tota mieltä nyt kumminkin oon, eli parjatkaa vaan. Saa sitä nyt kumminkin haluta mitä haluu. Lompakkoloisivaa lähäriä ei kiitos mulle.

No onko tullut vastauksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi