Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?
Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.
Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!
Kommentit (798)
Joku hajuvesi alelaarista, 5 €.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen summan käyttäminen hajuvesiin ei ole todellakaa normaalia. Jos naiseni ostaisi 500 euron hajuvesiä olisi se kyllä merkki siitä että hän on gold digger. Musta toi saattaa olla red flag, joka kannattaa ottaa huomioon.
Ai ihmiset eivät saisi itse tienaamillaan rahoilla ostaa, mitä haluavat? Okei
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Dolce & Gabbana Light Blue. Maksaa yli huntin pullo. Tuoksuu tosi raikkaalta ja puuhtaalta.
Tämä on myös minun tuoksuni. Muistelen silti, että olisi edullisempi? Vai ostinkohan omani alesta?
Toinen lempituoksuni on D&G LImperatrice.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Chanel 19, se entinen koostumus.
Tämä oli ihana! Käytin nuorena. Mitta tosiaan jossain kohtaa tuoksu muuttui.
Toinen suosikkini oli Cliniquen Aromatics Elixir. Se oli aika hintavaa.
Mitä enemmän on tullut ikää, sitä kevyemmistä tuoksuista olen alkanut pitää.
🇺🇦🇮🇱
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Taitaa olla taas huumorintajuttomien kirjoituskilpailut käynnissä
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
Nuorena tuli ostettua Diorin joku tuoksu aina lentokentän tax freestä kun reissasin paljon. Lueskelin vanhoja päiväkirjoja ja sinne kirjoittanut yhdeltä reissulta, että hajuvesi maksoi 180mk!
Se oli tuohon aikaan iso raha. Kallistahan tuo olisi ollut esim. Stockmannilla.
Nykyään en enää käytä mitään hajusteita. On astmaa ja kaikenlaista yliherkkyyttä ja allergiaa. En kuitenkaan paheksu kun joku käyttää.
N56v
Miten nuo isovanhemmat tähän edes liittyvät?
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
Mitä ajattelee ihminen joka menee noin huonoon provoon mukaan? Medialukutaito -haloo!
mull on haidu olo