Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein hajuvesi minkä olet ostanut?

Vierailija
06.01.2023 |

Ja miksi päätät käyttää sitä sen hinnasta huolimatta? Olen huomannut kuinka osa seurapiirinaisista käyttää todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä.

Oma paheeni on Lanvin Arpege, EdP joka maksaa noin 130€/pullo, ja höväilen sitä silti. On vaan niin huippu biletuoksu pimenemiville illoille. Mitä teidän kalleimmat hajuvedet ovat ja miltä kys. hajuvedet tuoksuu? Kiitos!

Kommentit (798)

Vierailija
41/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaapin kallein hajuvesi on Marc Jacobsin jasmiininen tuoksu, jonka hinta on noin 120 euroa pullo. En käytä sitä joka päivä, vaan pidän sitä ainoastaan erityisiä tilaisuuksia varten. Kuten esimerkiksi, jos tarvitsen lisää itsevarmuutta ensimmäisellä Tinder-treffeillä. Tai jos haluan näyttää, että olen oikeasti rikas, vaikken olekaan. Tai jos tarvitsen lisää itsevarmuutta kun käyn ulkomailla ja haluan näyttää paikallisille, että olen yhtä hyvä kuin he ovat. Siinä on linkki: https://tinyurl.com/ymrrj8vv niin voitte tarkastella paremmin 😊

Söis maksaa 120e tuoksusta jonka tilasin alesta 70e :D

Vierailija
42/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41206 kirjoitti:

Minullakin Lanvinin Arpege on ehdoton ykkönen. Tulee tuoksusta jotenkin ikävä jotain, mutta ei tiedä mitä. Toinen on Chanelin nro5, jota mieheni on ostanut lahjoiksi.

Ja ikä on 86v. 

Unohdin mainita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten ihmiset jaksavat tuhlata omaisuuttaan näihin kalliisiin hajuvesiin. Onhan se niin typerää maksaa satoja euroja yhdestä pullosta tuoksua, jota voi ostaa paljon halvemmalla.

En ymmärrä, miksi joku haluaisi maksaa ylimääräistä rahaa jostain tuoksusta, kun sillä ei ole minkäänlaista merkitystä elämässä. Onhan se niin typerää antaa rahaa pois tuolle tavalle. Eikö ole parempi säästää rahaa tärkeämpiin asioihin kuten terveysmenoihin tai perheenjäsenten huomioimiseen?

Ei samaa tuoksua voi ostaa "paljon halvemmalla". Tuoksujen kopiointi on oikeasti hyvin vaativaa ja harva "piraattimerkki" siinä onnistuu.

Kyllä sillä mulle on merkitystä, että haistan koko päivän jotain miellyttävää. Terveysmenoihin yms riittää kyllä rahaa, älä huoli.

Vierailija
44/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cleanin tuoksut taitaa olla oman hajuvesikaapin arvokkaimmat. Tuoksunsa puolesta ne on rakkaita ja merisiä.

Vierailija
45/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Ford Black Orchid. Muita saman merkin olen ostanut myös pienempiä pulloja. Acqua di Parmaa myös.

Vierailija
46/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin kivoja toisinaan. Laivalta sai vähän halvemmalla. Mutta en osaa sanoa minkä hintaisia oli. Escadat oli mun lemppareita, niin kepeitä ja tyttömäisiä.

En osta enää kun en halua ikinä aiheuttaa muille mitään harmistusta ja tiedän miten moni ei kestä tuoksuja. Niin ei sitten. Ihan joskus harvoin laitan itse kotona vaan, mutten lähden ulos. Mut en oikein enää sitäkään, kun eihän ne kestä ikuisesti pullossa ne tuoksut, menevät huonoksi vuosien saatossa. Niin en osta enää uusia, kun en kerran kehtaa niitä käyttää sitten kuitenkaan. Anti olla.

Vierailija
47/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta voitteko te provoilijat palstatrollit mennä jonnekin muualle. On tosi huolestuttavaa jos teillä ei ole muita harrastuksia tai ihmissuhteita.

Vierailija
48/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen summan käyttäminen hajuvesiin ei ole todellakaa normaalia. Jos naiseni ostaisi 500 euron hajuvesiä olisi se kyllä merkki siitä että hän on gold digger. Musta toi saattaa olla red flag, joka kannattaa ottaa huomioon.

Jos tienaa rahansa itse niin saa käyttää ne mihin haluaa ja siihen setämiehillä ei ole minkäänlaista puuttumisen asiaa. t. N23

No kun yleensä ette tienaa vaan mies toimii teidän pankkiautomaattina. Naiseni lähti kavereidensa kanssa shoppailemaan ja otti huom MINUN luottokortin. Kuulemma ovat käyneet syömässä kalliissa ravintolassa ja käyneet myös shoppailemassa uusia laukkuja....

Vierailija
49/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen summan käyttäminen hajuvesiin ei ole todellakaa normaalia. Jos naiseni ostaisi 500 euron hajuvesiä olisi se kyllä merkki siitä että hän on gold digger. Musta toi saattaa olla red flag, joka kannattaa ottaa huomioon.

Jos tienaa rahansa itse niin saa käyttää ne mihin haluaa ja siihen setämiehillä ei ole minkäänlaista puuttumisen asiaa. t. N23

No kun yleensä ette tienaa vaan mies toimii teidän pankkiautomaattina. Naiseni lähti kavereidensa kanssa shoppailemaan ja otti huom MINUN luottokortin. Kuulemma ovat käyneet syömässä kalliissa ravintolassa ja käyneet myös shoppailemassa uusia laukkuja....

Tyttöystäväni mielestä MINUN luottokortti on jotenkin turn-on koska se on niin "voimakas" hänen korttiinsa verrattuna...

Vierailija
50/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni mielestä MINUN luottokortti on jotenkin turn-on koska se on niin "voimakas" hänen korttiinsa verrattuna...

sitten heräsit ja päästit kissan ulos

Vierailija
51/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelet siis varkaan kanssa. Miksi et ilmoittanut varkautta poliisille? Miksi ihmeessä olet suhteessa ihmisen kanssa joka varastaa sinulta? Miten voit kuvitella että hänen käytöksensä olisi jotenkin yleistä? Käsittämätöntä.

Vierailija
52/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estée Lauder Beautiful magnolia, 130 €/100 ml. Aika mieto kukkaistuoksu, en pidä voimakkaista tuoksuista, tämä ei ärsytä.

Vierailija
53/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Dior

Vierailija
54/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel Chance tai Gucci II

Vierailija
55/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaapin kallein hajuvesi on Marc Jacobsin jasmiininen tuoksu, jonka hinta on noin 120 euroa pullo. En käytä sitä joka päivä, vaan pidän sitä ainoastaan erityisiä tilaisuuksia varten. Kuten esimerkiksi, jos tarvitsen lisää itsevarmuutta ensimmäisellä Tinder-treffeillä. Tai jos haluan näyttää, että olen oikeasti rikas, vaikken olekaan. Tai jos tarvitsen lisää itsevarmuutta kun käyn ulkomailla ja haluan näyttää paikallisille, että olen yhtä hyvä kuin he ovat. Siinä on linkki: https://tinyurl.com/ymrrj8vv niin voitte tarkastella paremmin 😊

Tää on kyllä hyvä vaikka onkin kallis

Vierailija
56/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ming shu joskus ysärin aikaan

Muistoja, sai Yves rocherilta.

Marc Jacobs Perfect, ei kovin kallis

Vierailija
57/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää koska hajuvesi on mennyt vanhaks, kuinkahan monta vuotta ne säilyy, meinaan jos on hamstrannu niitä hajuvesiä, että ne sit jää tonne johonki

Vierailija
58/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

escadan tuoksuista tykkään muttei ne maksanut kohtuuttomasti.

Vierailija
59/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

cuccin hajuvesi

Vierailija
60/798 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

cuccin hajuvesi

Guccin joku sukulainen 🤔