Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä pikkulapsen yh-isä etsii lapsetonta naista

06.01.2023 |

Olen Tinderissä ja olen kirjoittanut profiiliini etsiväni miestä, jolla ei ole alle teini-ikäisiä lapsia. Silti saan jatkuvasti tykkäyksiä pikkulasten yh-isiltä. Viimeksi tänään minulle lähetti tykkäyksen 5-vuotiaan lapsen vuoroviikkoisä. Tykkäsin tahallani takaisin ja kysyin, että miksi hän lähetti minulle tykkäyksen, kun olen nimenomaan profiilissani ilmaissut, etten ole kiinnostunut pikkulasten isistä. Hän sitten pahoitteli , että ei ollut huomannut tuota tekstiäni. Kysyin häneltä, että eikö hän ole täällä Tinderissä tutustunut muihin yh-äiteihin, että olisi hyvä, jos molemmilla on lapsia, niin elämäntilanteet ovat samanlaiset. Tähän mies vastasi: Ajattelen asian ehkä eri tavoin. Helpompi se on tavata ihmistä, jolla ei ole lapsia. Ymmärrän, hyvin, jos toisella on lapsi, mutta mieluummin ehkä ei..

Ihan tekisi mieli kysyä, että eikö hän ymmärrä, että lapsettomat naiset, varsinkin velat, ajattelevat just samoilla tavoin, tosin heillä se on ymmärrettävämpää, koska heillä itselläänkään ei ole lapsia.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle kelpaisi, jos mies on muuten sellainen kuin etsin. En halua omia lapsia mutta ei haittaa jos miehellä on.

Kerran bongasin niin ihanan näköisen ja -oloisen miehen pienen lapsen kanssa, että jos tilanne olisi ollut parempi, olisin heittänyt treffikutsun. Enkä koskaan heitä treffikutsuja.

N28

Vierailija
22/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan yh-äitinä ole kiinnostunut isäihmisistä. Ehkä jos olisi aikuisia lapsia, niin olisi ok, mutta kolmekymppisellä se ei ole oikein mahdollista. Siksi vain lapsettomia miehiä minulle, menisi muuten aivan liian hankalaksi.

Saattaisihan se tuoda omat hankaluutensa jos kuviossa joku kolmaskin aikuinen jonka kanssa pitää sopia asioista (siis miehen ex), mutta en itse ainakaan yh:na kehtaisi etsiä vain lapsetonta miestä. Tosin minä olen kyllä aidosti aika lapsirakas ja sillä tavalla äidillinen, että ehkä tämä on myös luonnekysymys. 

Mitä kehtaamista tämä vaatii? Ei niitä toiveita ole mikään pakko profiiliin kirjoittaa.

Siis ihan ihmisenä en kehtaisi katsoa itseäni peilistä, jos ajattelisin noin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Minä olen yh-faija ja minulle käy vain lapseton nainen.

Hups, unohdit kirjautua ulos.

Ei kun tuohon lauseeseen lisäsin lainausmerkit, mutta ne eivät tulleet näkyviin. Ilmeisesti tällä palstalla ei voi käyttää lainausmerkkejä.

Vierailija
24/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu varmaan siitä, että yh-äitiyttä pidetään paljon häpeällisempänä ja surkeampana kuin yh-isyyttä. Eli eronneet lasten isät ei yksinkertaisesti näe itseään samalla viivalla vastaavien naisten kanssa, he kun eivät ole tottuneet tulemaan leimatuksi alimmaksi saastaksi, kuten eronneet äidit.

Sen takia yh-isä sitten etsii lapsettomia, koska ajattelee olevansa ihan tavallinen tyyppi, kuten he. Eikä samanlainen epäviehättävä, seksuaalimoraaliltaan löyhä ja miehen tyydyttämiseen kykenemätön elämänkallu, jollaisena hän kaltaistaan äitiä pitää

Vierailija
25/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun eronneena kahden lapsen äitinä olin tinderissä, kyllä minäkin ensisijaisesti etsin lapsetonta seuraa. Katsos kun ihan kaikki saavat etsiä ihan minkälaista seuraa haluavat. Niin sinä kuin minä ja tuo yh-isä.

Et kertonut, minkä ikäisiä lapsesi ovat, mutta tuntuuko sinusta todennäköiseltä se, että lapsettomat sinkkumiehet ensisijaisesti etsivät naista, jolla on pieniä lapsia?

Älä nyt innostu. Lue ensimmäinen kommentti ja katso nimimerkkiä.

Vierailija
26/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tinderissä. Mutta olen etsimässä siellä miestä, en isää, vaan henkilöä jonka kanssa natsaa. Jos hänellä on lapsia ja mies on ihana, otan heidät pakettina. MIksi te naiset teette asioista aina niin vaikeita? Yksi hankaloittaa exän elämää ja kiristää lapsilla, toinen taas ei huoli miestä jolla on lapsia... Ei ihme että olette yksinäisiä ja onnettomia ja vielä kuulostatte tosi itsekkäiltä.

Olet siis homomies? 

Minusta itsekkyyttä on se, että hankkii ensin jälkikasvua ja sitten yrittää sälyttää siitä tulevia haittoja lapsettoman seurustelukumppanin kannettavaksi, eikä edes näe asiassa mitään huomautettavaa.

Vierailija
27/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen tinderissä. Mutta olen etsimässä siellä miestä, en isää, vaan henkilöä jonka kanssa natsaa. Jos hänellä on lapsia ja mies on ihana, otan heidät pakettina. MIksi te naiset teette asioista aina niin vaikeita? Yksi hankaloittaa exän elämää ja kiristää lapsilla, toinen taas ei huoli miestä jolla on lapsia... Ei ihme että olette yksinäisiä ja onnettomia ja vielä kuulostatte tosi itsekkäiltä.

Entä ne isukit jotka eivät halua naista jolla on lapsia?

Mulla on huono kokemus yhteishuoltaja isästä. Suhteesta ei tullut mitään koska mies oli niin paljon lapsissa kiinni.

Olen kihloissa.

Vierailija
28/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ku käytin esim Badoo kirjoitin bio ei yh äitejä, silti 80% tykkäyksistä ja jotka lisäs mut suosikiksi oli yh äitejä, Tinder en oo kokeillu ku en etsi mitään tykkään olla sinkku.

Vierailija
29/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Että sillä lailla.

Vierailija
30/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet lue profiileita, monet eivät edes katso kuvia. Turha tuhlata näihin aikaansa sekuntiakaan jos heti käy ilmi että kyseessä on tällainen automaatti-swaippaaja.

Mulla on usein tekstin lopussa "jos luit tämän, älä kysy" miten menee"". Helppo filtteröidä 90% viestin lähettäjistä. Mulle on tärkeää että miehelle ei kelpaa kaikki, vaan hän oikeasti lukee profiilit ja tietää mitä etsii.

Vierailija
31/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä haluan ja odotan toisen ottavan minut ja lapseni, niin tietenkin minun pitää itsekin olla valmis ottamaan toinen ihminen ja hänen lapsensa. Absurdia, etteivät jotkut tätä tajua. 

Vierailija
32/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton nainen on jätettä eikä osaa sitoutua parisuhteeseen.

33/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä haluan ja odotan toisen ottavan minut ja lapseni, niin tietenkin minun pitää itsekin olla valmis ottamaan toinen ihminen ja hänen lapsensa. Absurdia, etteivät jotkut tätä tajua. 

Kunpa muutkin ajattelisivat noin.

Vierailija
34/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

:-DDD

Voi pikku Christiinaa. Kun ei sillä ole yhtään kaveria, niin se yrittää keskustella itsensä kanssa tällä palstalla, mutta unohtaa, että on sisäänkirjautunut. No, nytpä tiedetään, kenen näppikseltä provokommentit tulevat. Vinkkaan myös ylläpidolle.

Vierailija
35/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Lapseton nainen on jätettä eikä osaa sitoutua parisuhteeseen.

Millainen ilma on Raumalla tänään, Mika?

Vierailija
36/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Hups, unohdit kirjautua ulos.

Ei kun tuohon lauseeseen lisäsin lainausmerkit, mutta ne eivät tulleet näkyviin. Ilmeisesti tällä palstalla ei voi käyttää lainausmerkkejä.

"Uskon."

Kas noin. Olet lapsellinen, yksinäinen trolli.

Vierailija
37/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta pätkääkään naiset joilla on lapsia eikä tarvitse koska lapsettomia 25-30v naisia saa tinderistä helposti

T varakas vuoroviikko 40m

38/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainausmerkki

lainausmerkki testi

39/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Lainausmerkki

lainausmerkki testi

En saa lainausmerkkejä näkyviin !

Vierailija
40/122 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Miehellä on kriteereitä puolisolleen. Naisilla ei ikinä ole ollut.

Kaikki saavat etsiä juuri sellaista seuraa kuin haluavat. Saa vapaasti hylätä kandidaatteja lasten, ylipainon, kaljuuden, lyhyyden, etnisyyden, köyhyyden, pahan hajun, vasemmistolaisuuden tai uskonnon perusteella. Se on jokaisen oma asia mitä vierelleen etsii. Moni toisella kierroksella oleva viihtyy hyvin yksinkin, jos ei sopivaa löydy.