Menetetty rakkaus ja haaveet
Olen 29 vuotias mies ja erosin vähän aikaa sitten naisesta jota rakastin yli kaiken. Vaikka seurustelua tämän ihanan naisen kanssa kesti vain vuoden verran, oli suhde minulle todella merkityksellinen ja rakasta aikaa.
Rakkaan ihmisen menettämisen lisäksi minulta meni murskaksi kaikki haaveet omasta perheestä ja yhteisestä tulevaisuudesta.
Vieläkö tässä iässä voi löytää ihanan ja perheestä haaveilevan naisen. Itse arvostetussa työssä ja omakotitalossa asuva mies.
Kommentit (31)
Kaikki tuntui niin luonnolliselta kun tapasin tämän naisen. Hänen seurassaan oli todella helppo ja luontainen olla. Harvoin koen kenenkään kanssa sellaista tunnetta.
Tämä tosin opetti sen, että ihminen voi olla täysin erilainen kuin hän antaa olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntui niin luonnolliselta kun tapasin tämän naisen. Hänen seurassaan oli todella helppo ja luontainen olla. Harvoin koen kenenkään kanssa sellaista tunnetta.
Tuskin olet hänen miehistään ainut joka on kokenut näin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain koko ajan niin pahalta. Monella ystävällä alkaa olla jo perhettä ja tuntuu että vuodet vierivät niin nopeaa.
Itse en voisi edes vielä kuvitella alkaa tapailemaan muita. Tämä rakastamani nainen jo kuulemma pyörii tinderissä, vaikka oletin että hän rakasti myös minua todella paljon.
Todella vaikea päästä tästä yli
Tämä on tosi kauniisti ja kypsästi sanottu. Naiset arvostavat tällaista ajattelutapaa, mitä vanhemmiksi he tulevat.
Minun näkökulmastani olet vielä nuori (olen 39v) ja sinulla on aikaa vaikka ja mihin. Ensimmäiseksi kannattaa surra rauhassa ja rakentaa oma elämä elämisen arvoikseksi tarvittaessa ihan yksiksikseenkin elettäväksi. Naisen (tai miehen) tulisi olla aina vain plussaa muutenkin kivaan omaan elämään.
(Samalla tiedostan, että parisuhde, läheisyys ja seksi ovat tärkeimpiä osa-alueita aikuisen ihmisen elämässä. Niiden merkitystä vähätellään nyky-yhteiskunnassa, vaikka mielestäni niiden merkitys on kasvanut siinä mielessä, että tärkeiden ihmissuhteiden, läheisyyden ja yhteisöllisyyden kokemukset ovat nykypäivänä suomalaisessa yhteiskunnassa erityisen riippuvaisia parisuhteesta.)
Helposti ehtii löytää vielä uuden kumppanin. 30-35 vuotialla naisilla alkaa biologinen kello tikittää ja silloin ei ole pahasti varaa kranttuilla niin siinä ikäluokassa on vielä 29v miehellä iskun paikkaa. Nuoremmistakin saattaa tärpätä joten mikään hoppu ei ole.
Ehkä se oikea vielä löytyy. Tunsin vain niin vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta exääni kohtaan ja pelkään etten saa sitä tunnetta enää kenenkään kanssa.
Kaikki ne yhteiset matkat, retket ja puuhastelut kotona tuntuivat vain niin oikealta. Olin aina haaveillut sellaisesta elämästä, mutta nyt se on mennyttä.
Harmittaa itseäni suuresti nykyajan seurustelu ja parin etsintä kulttuuri. Kaikki tuntuu vain olevan niin kertakäyttöistä ja pinnallista. Etsitään aina sitä täydellistä kumppania, jossa ei saisi olla mitään vikoja. Surullista.
Ei syytä huoleen, ap. Ymmärrän että olet pettynyt, mutta yritä vaan ajatella, että hän ei ollut se oikea.
Parempi erota nyt kuin myöhemmin.
Nainen vaikuttaa ns.tuuliviiriltä. Epävarma, ei osaa olla yksin eikä kaksinkaan , kun jo alkaa kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oikea vielä löytyy. Tunsin vain niin vahvaa yhteenkuuluvuuden tunnetta exääni kohtaan ja pelkään etten saa sitä tunnetta enää kenenkään kanssa.
Kaikki ne yhteiset matkat, retket ja puuhastelut kotona tuntuivat vain niin oikealta. Olin aina haaveillut sellaisesta elämästä, mutta nyt se on mennyttä.
Harmittaa itseäni suuresti nykyajan seurustelu ja parin etsintä kulttuuri. Kaikki tuntuu vain olevan niin kertakäyttöistä ja pinnallista. Etsitään aina sitä täydellistä kumppania, jossa ei saisi olla mitään vikoja. Surullista.
Luultavasti sinäkin tulet jatkossa vertailemaan kaikkia tuohon täydelliseen eksään, ja kakki eksästä poikkeava on sinun silmissäsi virhettä.
Tuollaisia miehiä on paljon sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vain koko ajan niin pahalta. Monella ystävällä alkaa olla jo perhettä ja tuntuu että vuodet vierivät niin nopeaa.
Itse en voisi edes vielä kuvitella alkaa tapailemaan muita. Tämä rakastamani nainen jo kuulemma pyörii tinderissä, vaikka oletin että hän rakasti myös minua todella paljon.
Todella vaikea päästä tästä yli
Naiset etsii aina välittömästi uuden, vaikka suhde olisi ollut vielä hetki sitten kaikkea mitä ovat toivoneet ja suunnitelmat ja lupaukset olisi ollut mitä. Sitten vain yhtäkkiä mieli muuttuu ja ollaan viikon päästä valmiita kohtaamaan uusi elämän rakkaus.
Juu juu.
T: viidettä vuotta etsimättä ketään
Mulla erosta tuli vuoden ensimmäinen päivä 13 vuotta. Sinkkuna ollut kaiken ajan, koska en vain ole tavannut ketään seurustelun arvoista. Aika pitkä viikko....
Vertailu tappaa rakkauden. Vaikka exä tuntuikin minulle täydelliseltä kumppanilta, niin tiedostan etten voi jäädä elämään siihen haavekuvaan mikä hänestä jäi.
Aikaa se tuntuu vain vaativan, varsinkin kun ero oli itselle niin kova shokki. Kun on oli ollut vielä pitkään sinkku ennen tätä suhdetta, niin se tuntui niin hyvälle kun joku rakasti
Mikään ei ole oikein tuntunut miltään ja mistään ei ole saanut iloa tämän eron jälkeen.
MINUN Avioliittotarinani.
Nimeni on FRANCA ADMORE ja erosin mieheni kanssa, koska hän petti minua, mutta rakastan häntä silti niin paljon, joten etsin apua saadakseni hänet takaisin rakastamaan minua yksin ja löysin tohtori OBA:n sanomalehdestä. Tohtori OBA loi minulle ja 24 tunnin sisällä mieheni palasi kotiin ja pyysi anteeksi. Tämä mies on erittäin voimakas kaikille, jotka tarvitsevat apua, ota yhteyttä tohtori OBA:han WhatsAppissa: +27 73 714 4115 tai sähköposti: obaasolutiontemple@gmail .com . Hän on rehellinen ja voimakas mies. Olen etsinyt apua kaikkialta, mutta vain tohtori OBA auttoi minua.
Tämä todistus on kiitokseni tohtori OBA:lle.
Juu juu.
T: viidettä vuotta etsimättä ketään