Unohtaako muutkin välillä kumpi on vasen ja kumpi oikea?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö ne sukat, joissa on R ja L -kirjaimet? Aina pitää aamuisin miettiä pari sekuntia, että menee oikeaan jalkaan.
Laitoit molemmat oikeaan jalkaan, eikös yleensä ole tapana laittaa yksi sukka per jalka?
Kengissä on muuten yleensä semmoinen ominaisuus ettei tarvitse miettia kumpi on oikea ja kumpi vasen. Ne kun ovat epäsymmetrisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo menee aina sekaisin ja tämä onkin yksi syy, miksi en aja autoa enää. En pysty varsinkaan vauhdissa muistamaan parissa sekunnissa esim. väistämissääntöjä.
Siis mihin sä tarvitset väistäessä tietoa, minkä niminen se suunta on josta väistät? Mä ainakin tiedän että esim. tietystä suunnasta tulevia pitää risteyksessä väistää, mutta en tiedä mikä sen suunnan nimi on.
Meen vaan ihan sekasin jos autoja on tulossa monesta suunnasta ja pysähdyn kunnes muut joko menevät ohi ja saan yksin mennä tai jos minulle tööttäillään niin panikoin. Muutenkaan en liikenteessä hyvin ymmärrä milloin pitää vaikka ryhmittyä tai osaa liittyä liittymiskaistoilta mukaan. Helpointa on välttää ajamista.
Ei sitä ymmärrä muutkaan. Pikkuhiljaa kun kuulo heikkenee niin et huomaa niitä tööttäyksiä. Jatka vaan ajelua, vältät vaan niitä tiheimpiä tilanteita. Niin ne muutkin tekee.
Meen vaan ihan sekasin jos autoja on tulossa monesta suunnasta ja pysähdyn kunnes muut joko menevät ohi ja saan yksin mennä tai jos minulle tööttäillään niin panikoin. Muutenkaan en liikenteessä hyvin ymmärrä milloin pitää vaikka ryhmittyä tai osaa liittyä liittymiskaistoilta mukaan. Helpointa on välttää ajamista.