Hetkinen, eikös Venäjän pitänyt syksyllä hävitä sota ihan just tai viimeistään kahden viikon päästä? Miksi meille taas valehdeltiin?
Vastan äsken valehdeltiin jokaista lehteä myöten koronasta ja sen vaarallisuudesta ja sitten siirryttiin seuraavaan valheeseen sodan kulusta..
Milloin te opitte? Monta valhetta mahtuu teidän suuhun nieltäväksi ennen kuin järki herää päästänne?
Terveisin, nolla rokotetta.
Kommentit (110)
Iigoria itketttää aseapu. Putte laski, että Ukraina jää taas yksin, kuten pienten vihreiden miesten operaation aikaan. Nytpä ei jäänyt ja iigorilla on ahdistunut ja itkuinen olo.
P.S. Venäjä kyllä huomaa lopullisesti, jos lännestä tulee sodan osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
lolllll ei kande uskoo kaikkee mitä noi roskalehet kirjottaa
Joo, magneettimedia on nassekärkkiksen ja amvee maanpetturiputkosen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkit eivät, viimeksi kun tarkistin, ole sodan osapuoli. Niitä on vain kaksi: venäjä joka hyökkäsi Ukrainan kimppuun ja Ukraina joka puolustautuu. Ei ole muita vaikka kremlissä mitä satuiltaisiin.
Kun Itä-Ukrainan yläpuolella tippui siviililentokone, Venäjää pidettiin -aivan oikein- moraalisesti vastuullisena. Vaikka ilmatorjuntaohjuksen ilmeisesti ampui alueen asukas, itse ase ja koulutus sen käyttöön tuli suoraan Venäjältä. Venäjä oli koko ajan vuoden 2014 jälkeen alueella osapuoli, vaikka sen omat sotilaat eivät alueella suoraan taistelleetkaan.
Ukrainan aseistus, jolla se Venäjää vastaan taistelee, sekä aseistuksen käyttökoulutus tulee 100% länneltä (ja 70% Yhdysvalloilta). Moraalinen oikeutus sille tietenkin on, mutta on älyllistä epärehellisyyttä väittää, ettei USA johtoinen länsi olisi tätä kautta sodan osapuoli.
Nimenomaan Venäjän omat sotilaat ovat toimineet 2014 alkaen Donbassissa ja Krimillä. Tämän on itse herrasi Putin myöntänyt.
Joko ap on päässyt yli siitä ettei Aurinko kierräkään Maata vaikka niin ihmisille väitettiin? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ukrainaan liittyvät jutut tulee puolueellisista lähteistä, jenkeistä ja briteistä ja itse ukrainalta. Tämän takia ne on niin harhasia.
Mutta loll-Igorillapa on salattua tietoa, miten asianlaita 'oikeastaan' on. Loll-Igor ajattelee omilla aivoillaan.
Noh milloin se Venäjä nyt sitten "romahtaa"??? olen kyllästynyt kuulemaan tätä kokoajan.. Avatkaa joku!!!
Vierailija kirjoitti:
Noh milloin se Venäjä nyt sitten "romahtaa"??? olen kyllästynyt kuulemaan tätä kokoajan.. Avatkaa joku!!!
Ei milloinkaan, pitihän siellä alkaa vallankumouskin ja putinin piti delaa lollllll
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Korona oli vaarallinen kunnes siihen saatiin rokotteet ja nykyiset variantit eivät ole enää niin pahoja.
- Sodasta ei ole kerrottu valheita.
- Koko ajan on ollut selvää että sodasta tulee pitkä ja että pakotteet toimivat hitaasti.
- Meille on tullut yhä selvemmäksi miten tärkeää avoin, luotettava tiedonvälitys on ja miten valemediat toimivat. Siksi me vaan nauramme ja näytämme sinulle ja muille trolleille keskisormea!
lolllllllll
Mitäs jos nolaisit minut FAKTOILLA lollottelemisen sijaan.
Toki siihen pysyt ja vieläpä helposti! :)
Anna tulla, nöyryytä minua herkkäuskoista lammasta nyt oikein kunnolla.
Se on hyvä kyssäri ap, miksi meille kokoajan valehdellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Korona oli vaarallinen kunnes siihen saatiin rokotteet ja nykyiset variantit eivät ole enää niin pahoja.
- Koko ajan on ollut selvää että sodasta tulee pitkä ja että pakotteet toimivat hitaasti.
- Meille on tullut yhä selvemmäksi miten tärkeää avoin, luotettava tiedonvälitys on ja miten valemediat toimivat. Siksi me vaan nauramme ja näytämme sinulle ja muille trolleille keskisormea!
lolllllllll
Ei sua tarvii, sä oot tehny sen ihan ite. Siksä et poistu edes kotoolta päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on helppo: siihen menee paljon aikaa ja jos palatsivallankumousta ei tapahdu niin ei mitään iso rytinää välttämättä edes koskaan tule.
Fakta joka on ollut ties miten monta kertaa lehdissä.
No, helpottiko oloasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei milloinkaan, pitihän siellä alkaa vallankumouskin ja putinin piti delaa lollllll
Mihin se syöpä muuten katosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin oli vale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin oli vale
Huoh.
Lääkärit kertoivat epäilevänsä eri tauteja näkemiensä merkkien perusteella.
Kukaan ei sanonut mitään varmaa -koska kaikki informaatio tuli televisiokuvasta.
Vai kuka muka sanoi jotain "varmaa".
Aivan. EI KUKAAN!
Loppuu kun venäjän kansa tajuaa tulleensa kusetetuksi. Voi mennä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lolllllllll
Ei sua tarvii, sä oot tehny sen ihan ite. Siksä et poistu edes kotoolta päivisin.
Kas kummaa, ei vaan faktoja löydy kun kysytään! :D
Ihan sama kun vaikkapa verkostomarkkinoijalta tms alkaa kysellä tarkemmin.
IKINÄ ei faktoja löydy, aina vaan käännetään asia leikiksi tai "otapa kuule itse selvää" -tyyli alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos länsi ei olisi sotkeutunut sotaan, sota olisi loppunut jo kauan sitten.
Jenkit kukkoilevat ja haluavat kiihkeästi idän luonnonvaroja. Nostaa dollarin kurssia jne.
Facts!
Eivät ole faktoja vaan väitteitä.
Faktoiksi ne muuttuvat vasta kun Igorilla on esittää perusteluita. Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lolllllllll
Kas kummaa, ei vaan faktoja löydy kun kysytään! :D
Ihan sama kun vaikkapa verkostomarkkinoijalta tms alkaa kysellä tarkemmin.
IKINÄ ei faktoja löydy, aina vaan käännetään asia leikiksi tai "otapa kuule itse selvää" -tyyli alkaa.
Miksi ruokitte näitä korona/maski/rokotus - troIIeja vastauksillanne? Jättäkää vastailemaan itselleen.
Vieläks joku uskoo näihin valheisiin?