Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei myönnä olevansa puolikuuro.

Vierailija
05.01.2023 |

Todella rasittavaa. Työelämässä oleva mies, riittää kun menen viereiseen huoneeseen tai puhun selin, ei kuule mitään mutta esittää aina että oli joku muu häiriötekijä jonka takia ei kuullut. Miksi tällainenkin on uhka miehiselle itsetunnolle?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene samaan huoneeseen äläkä mumise selän takana. Kyllä on taas naisen elämä vaikeaa.

Vierailija
2/37 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa megafoni, mitä täällä märiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan jaksa kuunnella sun mäkätystäsi. Ehkä miehen kannattaisi hommata uusi suhde?

Vierailija
4/37 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas löytyi joku aihe millä syyllistää ja moittia miestä. Helpottaako?

Vierailija
5/37 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti naisen syy. Olisiko mies saanut liian vähän seksiä ja joutunut onanoimaan liikaa se kun kuulemma käy liiallisena kuulon päälle...

Vierailija
6/37 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulla meni kuuro, kun toisen tappoi.

Vierailija
7/37 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyllinen maskuliinisuus on juuri sitä, ettei pysty myöntämään mitään heikkouksiaan.

Vierailija
8/37 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkyllinen maskuliinisuus on juuri sitä, ettei pysty myöntämään mitään heikkouksiaan.

Kyllä vain ja sitten kun nainen huomaa, että mies on heikko naista ei enää kiinnosta, kiihota ja se etsii jonkun jännärentun. Mies ei voi olla koskaan voittaja näissä vahvuus, heikkous-peleissä...

Vierailija
9/37 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain ja sitten kun nainen huomaa, että mies on heikko naista ei enää kiinnosta, kiihota ja se etsii jonkun jännärentun. Mies ei voi olla koskaan voittaja näissä vahvuus, heikkous-peleissä...

Joissain tapauksissa voi näinkin varmaan käydä, mutta kokemus kyllä sanoo toista. Todellisessa maailmassa joku huonokuuloisuus ei tosiaankaan johda naisen kiinnostuksen häviämiseen, vaan se todetaan ja jatketaan elämää kuten ennenkin.

Oletko varma, ettet ole antanut redpill-propagandan sumentaa käsitystäsi todellisuudesta, mamma-hyvä? Huomaa, ettet itse hyödy mitään siitä, että otat naisvihatrollien maailmankuvan todesta, päinvastoin.

Vierailija
10/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies menee muutenkin lääkäriin vasta pää kainalossa. Onhan noita juttuja miten eläkeläisukko saattaa olla jo lähes sokea ja silti ajokortin menettäminen on ollut hänen mielestään oikeusmurha.

Vierailija
11/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei vaan jaksa kuunnella sun mäkätystäsi. Ehkä miehen kannattaisi hommata uusi suhde?

Miten se sen kuulevaa esittävänä kuurona hommaa?

Vierailija
12/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutus: sukupuolen leimaaminen ja haukkuminen kokonaisuutena muuttui vuoden alusta laittomaksi.

Olisi ihan kiva näin maskuliinisen sukupuolen edustajana, että keksit myrkyllisyys-herjallesi jonkin muun suffiksin!

Vierailija
13/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap puhuu/mölisee juttujaan nurkan takaa? Olisiko liian hengästyttävä urakka nousta sohvalta ja kävellä ihmisen luo jolle on asiaa?

Vierailija
14/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson televisiota, mies sanoo että laita kovemmalle. Minä kuulen aivan hyvin, vaikka kävisin viereisessä keittiössä (no, silloin joutuisin pinnistelemään, mutta kuulisin kuitenkin). Mies tuskailee kun ei kuule.

Monia tekosyitä myös keksii. On sitä varmaan itse vaikea huomata. En vaan ymmärrä ettei ota minun sanaa tosissaan. Jos hän huomauttelisi minulle, että puhun lähes huutamalla, niin kyllä menisin lääkäriin.

Vierailija
15/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap puhuu/mölisee juttujaan nurkan takaa? Olisiko liian hengästyttävä urakka nousta sohvalta ja kävellä ihmisen luo jolle on asiaa?

Normaalin kuulon omaava kuulee vaikka toisesta kerroksesta puhuisi.

Vierailija
16/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies menee muutenkin lääkäriin vasta pää kainalossa. Onhan noita juttuja miten eläkeläisukko saattaa olla jo lähes sokea ja silti ajokortin menettäminen on ollut hänen mielestään oikeusmurha.

Ei koske pelkästään miehiä. Äitini on todella huonokuuloinen, ei aina kuule vaikka istutaan ihan naamat vastakkain. Kuulolaitetta ei silti suostu hankkimaan, ei edes menemään lääkäriin, jotta voisi selvittää olisiko siitä apua.

Vierailija
17/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei voi myöntää olevansa puolisokea (ikänäkö). Minun puolesta tihrustakoon omia asioitaan miten tykkää, mutta ärsyttää kun esim. kaupasta tuo mitä sattuu kun ei näe lukea pakkausselostetta eikä kehtaa kikkailla kännykkäkuvien ja suurennosten kanssa niin kuin kotona. Hankkisi lasit.

Vierailija
18/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämäpä!

Vierailija
19/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei kärsi siitä itse, niin ehkei se haittaa. Luulisi jodsain vaiheessa havahtuvan, ettei kuule enää.

Se kannattaa katsoa, ettei huudata televisiota, naapureilla menee muuten hermot.

Vierailija
20/37 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei kärsi siitä itse, niin ehkei se haittaa. Luulisi jodsain vaiheessa havahtuvan, ettei kuule enää.

Se kannattaa katsoa, ettei huudata televisiota, naapureilla menee muuten hermot.

No olen kieltämättä jo sikäli vähän luovuttanut, että kun on noin uppiniskainen niin pärjäilköön sitten niinkuin parhaaksi katsoo. Kerran olin esim. juuri ulkoiluttanut koiran kun mies tuli kotiin ja oli lähdössä viemään sitä. Sanoin että me oltiin just lenkillä, mutta kun se ei kuullut niin olin että no menköön sitten, mitäpä tämä minua kiinnostaa ja onpahan ainakin sitten koira perusteellisesti ulkoilutettu. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä