Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut joka tykkäsi 00-luvun lantiofarkuista?

Vierailija
05.01.2023 |

Ne olivat kivat, kätevät ja kevyet. Mukavan rento ja tyttömäinen fiilis. Se paljas iho vaikka kesäpäivänä kevyessä tuulessa. Tulee ihanat nuoruusmuistot mieleen.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä tuli käytettyä ja ihan tykkäsinkin, tosin en niistä kaikkein överimatalimmista. Taitaapa vielä parit farkut olla tallessakin jossain vaatekasojen alla. Paino sama kuin parikymppisenä, joten eiköhän ne vielä jalkaan menisi. Enpä taidakaan heittää vielä pois.

Vierailija
62/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalat vyötäröt ja stringit ylös 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalat farkut itsessään OK, mutta sitä stringien vilkkumista en ymmärtänyt. Olin fuksi yliopistossa 2005, ja silloin luennon lopuksi kolmen rivi naisopiskelijoita nousi tuo yhdistelmä jaloissaan. Siinä oli monenväristä stringiä vierekkäin nenän edessä, ei kaunista eikä kivaa.

Vierailija
64/69 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bazooka kirjoitti:

H&M:n Boot Cut farkut 2000-luvun alusta on parhaat farkut. Harmi, ettei niitä myydä enää.

Mulla oli niitä aika monet ja menin hävittämään ison osan niistä siivousvimmoissani muutama vuosi sit.

Oiskohan mulla jotkut vielä jäljellä, hm.

Saisko niistä nyt hyvin rahaa kirpparilla?

Vierailija
65/69 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainut. Mä en huolisi niitä enää edes ilmaiseksi!

Vierailija
66/69 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku, että kasari korkeavyötäröiset pillifarkut sopii läskille paremmin kuin bootcut lantiofarkut?

Noi korkeavyötäröiset pillifarkut ei sovi oikein kellekään hyvin, mutta jos on yksi ryhmä jolle ne ei sovi ollenkaan, niin lihavat naiset.

Alavatsa pömpöttää ja perse näyttää isolta laatikolta. Takataskut liian ylhäällä. Korkea vyötärö ei näytä hyvältä edes hoikalla ja tosiaankin ihan hirveä näky pullukalla!

Vierailija
67/69 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän edelleenkin low waist slim fit farkkuja. Leveät lahkeet on jäänyttä elämää - onneksi niin.

Vierailija
68/69 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kanssa ja olen nostalgiasyistä säästänyt yhdet Miss Sixtyt. Nythän ne on taas muotia, voisi sovittaa huomenna ja laittaa myyntiin jos en enää tykkää.

Vierailija
69/69 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat alapeukuttavat kilpaa, koska kenellekään ei ole mahtuneet ap:n mainitsemat farkut. Mutsifarkut ovat todellinen turnoff, eivätkä sellaisetkaan mahdu useimmille mammoista.

Hoikka tiimalasi taskuvenus Levis 501:a oli todella hottia.

Levi's 501 oli korkeavyötäröinen ja näytti rumalta niin naisilla kuin miehilläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän