Olenko ainut joka tykkäsi 00-luvun lantiofarkuista?
Ne olivat kivat, kätevät ja kevyet. Mukavan rento ja tyttömäinen fiilis. Se paljas iho vaikka kesäpäivänä kevyessä tuulessa. Tulee ihanat nuoruusmuistot mieleen.
Kommentit (69)
Kai ne on kivat sellaiselle, jonka kropalle ne sopii. Minulle ei sovi.
T: päärynävartaloinen
Semmoset oli nuorena 70-luvulla, olivat silloin huippumuotia ja lyhyt farkkutakki. Nää oli tosiaan muodissa jo toistakierrosta 90- 2000 luvun paikkeilla. Hauskaa kun muoti kiertää ympyrää vaan käyttäjät vaihtuu.
Tykkäsin, mutta kyllä oli silloin kroppakin timmissä kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Oli upeat joo mutta vaativat hoikan timmin vartalon muuten ei käy.
Tuolloin enemmistö tytöistä/naisista oli hoikkia.
Onneksi olin nuorena hoikka ja tykätty ja tällaiset farkut.
Jos oli vähänkään rasvaa lantiolla, niin turposi niistä ulos. Siihen aikaan näki joskus sellaistakin ja OK, jos itselle sopii. Niitä oli joskus silloin nelikymppisillä tädeilläkin, jotka varmaan oli 70-luvulla jo aikanaan pukeutuneet niihin. Abban Anettella oli nuorena sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Semmoset oli nuorena 70-luvulla, olivat silloin huippumuotia ja lyhyt farkkutakki. Nää oli tosiaan muodissa jo toistakierrosta 90- 2000 luvun paikkeilla. Hauskaa kun muoti kiertää ympyrää vaan käyttäjät vaihtuu.
Tulossa kohta taas muotiin? Joku julkkis alkaa pitää, niin kaupat täynnä?
Tykkäsin. Siihen aikaan maha meni housujen alle eikä päinvastoin.
Mammat alapeukuttavat kilpaa, koska kenellekään ei ole mahtuneet ap:n mainitsemat farkut. Mutsifarkut ovat todellinen turnoff, eivätkä sellaisetkaan mahdu useimmille mammoista.
Hoikka tiimalasi taskuvenus Levis 501:a oli todella hottia.
Oli muuten pojillakin muotia siihen aikaan lyhyemmät paidat ja matalalla olevat housut. Yhdessä välissä silloin pojat roikottivat hiphoppareitaan niin, että alushousut näkyivät.
Nythän ne taas on muodissa. Itse en tykkää. Muistan, miten tuskaa oli teininä yrittää etsiä farkkuja kun suurin osa oli tuota mallia, joka ei sovi vartalolleni yhtään. Olenkin sitten pääasiassa käyttänyt hameita ennen kuin korkea vyötärö housuissa tuli muutamia vuosia sitten muotiin.
En tykännyt, kauhea tunne kun kumartuessa se pieni mahapömppö puristui kolme kertaa isommaksi ja persvako vilkkui. Oli tosi hankalat ajaa pyörällä.
Äiti hymähteli niille. Sitten, kun se ärsytti äitiä, niin tottakai piti pitää joka päivä. Sama taistelu ollut nyt tyttärien paljaiden nilkkojen kanssa.
En tykkää mistään farkuista koska olen 160 cm pitkä (jalanpituus 80 cm) eikä minulle sopivia farkkuja myydä täälläpäin missään
Saatat olla.
Mä en tykännyt niostä edes silloin vaikka olin supertimmi ja hoikka. Ärsytti kiskoa housuja koko ajan ylemmäs ja se tunne lantiolla oli ikävä.
Ei enää ikinä. Normaali korkeus on paras.
Vierailija kirjoitti:
Mammat alapeukuttavat kilpaa, koska kenellekään ei ole mahtuneet ap:n mainitsemat farkut. Mutsifarkut ovat todellinen turnoff, eivätkä sellaisetkaan mahdu useimmille mammoista.
Hoikka tiimalasi taskuvenus Levis 501:a oli todella hottia.
Just, jonkun kahjomahon fantasia, että kaikki mammat on läskejä punkeroita...
H&M:n Boot Cut farkut 2000-luvun alusta on parhaat farkut. Harmi, ettei niitä myydä enää.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku, että kasari korkeavyötäröiset pillifarkut sopii läskille paremmin kuin bootcut lantiofarkut?
Noi korkeavyötäröiset pillifarkut ei sovi oikein kellekään hyvin, mutta jos on yksi ryhmä jolle ne ei sovi ollenkaan, niin lihavat naiset.
Höpsistä! Näytän niissä tosi hyvältä. Miehet käy fllirttaileen. :D
Oli upeat joo mutta vaativat hoikan timmin vartalon muuten ei käy.