Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut joka tykkäsi 00-luvun lantiofarkuista?

Vierailija
05.01.2023 |

Ne olivat kivat, kätevät ja kevyet. Mukavan rento ja tyttömäinen fiilis. Se paljas iho vaikka kesäpäivänä kevyessä tuulessa. Tulee ihanat nuoruusmuistot mieleen.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainoa varmaan.

Normaali korkeus on paras. Ja rento malli.

Vierailija
22/69 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa lättäpylly, joka pääsi matalammissa olemaan edukseen. Ne farkut valittiin huolella ja kaikilla melkein oli sellaiset. Olin just myöhäisteini sillloin ja enää en käyttäisi, mutta nuoruusnostalgia niistä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että niitä lukioaikoja! Tytöillä lantiofarkut ja pieni kaistale stringeistä näkyi. Uuh :-)

Vierailija
24/69 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aikaan keskusteltiin, sopivatko ne kouluun ja miten tyttöjen pukeutuminen vaikuttaa poikien keskittymiseen. Nykyään ei enää keskusteltaisi. Mutta ne matalat farkut stringien kanssa olivat silloin sellaiset, että ne piti olla, jos halusi olla koulun trendikkäiden joukossa. En tiedä, kuinka moni tyttö niistä oikeasti tykkäsi päällään.

Vierailija
25/69 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney Spearsia ilman niitä edes olisi ollut?

Vierailija
26/69 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, minä tykkäsin niistä myös. Kroppa oli 170/50, joten lantiofarkut näyttivät hyviltä.

Vierailija
27/69 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin matalampi vyötärö kuin liian korkea. Istuu paremmin omaan vartaloon. Se on mallia X ja jos on housuissa korkea vyötärö, se on aina löysällä siitä vyötärön kohdalta.

Vierailija
28/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin liittyi toisinaan sellainen leveähkö vyö. Se teki niistä epämukavat. Jos valitsi sopivat, niin ne pysyivät ilman vyötä. Vaikeaa oli kuitenkin löytää sellaiset, jotka istuivat. Plussaa oli se keveys niissä, kun ne olivat jalassa.

Vierailija
29/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aikaan naisilla litteät vatsat vaikkei kuntosali ollut muotia 👍

Vierailija
30/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein isomahaiselle ei sovi mikään, sehän nyt on selvää. Ei se maha yhtään paremmalta näytä ahdettuna korkeavyötäröisiin housuihin sisään, kuin että se jää näkyville matalavyötäröisissä.

Ja kun on iso maha, ei vyötäröä ole ollenkaan joten ne housut joutuu vetämään melkein kainaloihin asti että pysyvät päällä.

Itse tykkäsin niistä lantiohousuista, ne oli kuin tehty mun vartalolle, joka oli ns. hoikka päärynä. Mulla oli litteä maha, ohut vyötärö, mutta leveähkö lantio ja oli tuota pehvaakin jonkun verran. Lantiohousut katkaisi vyötärön kivasti juuri sopivalta kohdalta niin, että kapea vyötärö korostui ja takapuolikin näytti sopivan kokoiselta.

Jos vedin päälleni korkeavyötäröiset farkut, olin kuin pussiin ahdettu ja housujen vyötärö oli liian väljä.

Kaikkein vähiten mun malliselle sopi ne hetken aikaa muodissa olleet ns. ukkohousut jotka oli väljät pussit ja vyötärö vekitetty kuin säkin suu. Kaikenlaista muotia sitä onkin ollut.

Vierailija
31/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki heteromiehet pitivät siitä.

Vierailija
32/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhä kahdet Onlyn bootcut lantiofarkut tallessa tuolta aikakaudelta ja mikä parasta mahdun niihin yhä.

Vierailija
33/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olivat paremmat kuin revityt/reikäiset farkut, jotka olivat muotia 80- ja 90-lulujen taitteessa ja uudelleen viime vuosina. Jos pitää valita alavatsan ja takamuksen vilkkumusen ja reistä paistavan ihon välillä, on ensin mainittu pienempi paha.

Vierailija
34/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne kivoja, paitsi ärsytti lyhyet paidat. En tykännyt kun mun maha meinasi aina vilkkua ja persus näkyä, ellei varonut kumartuessaan. En ollut lihava, mut olin silti häveliäs. :)

Kesällä toppi päällä ei niin haitannut, mut talvella ei vaan ollut tyylikästä.

Muuten ne kyllä oli itsessään hyvännäköisiä farkkuja.

Vierailija
35/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naisten muoti kuin muumien tuutikilla. Kaikki löysää ja roikkuvaa.

Vierailija
36/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin niistä, joissa oli hyvän mallinen vyötäröleikkaus, eli takaa korkeammat kuin edestä ja kyykkiessä tai istuessa ei persvako vilkkunut. Oli mukavaa kun housujen vyötärö ei istuessa vääntynyt mahan läpi kohti selkärankaa kuten nykyisissä housuissa, jotka lähes poikkeuksetta on jostain syystä muotoiltu niin että ovat edestä korkeammat kuin takaa ja istuessa sisäelimet muussaantuvat. Ja nykyfarkut jostain syystä ovat takaa myös keskeltä alas niiavat, eli vyötärönauha ei ole suora, edes paikallaan seistessä, vaan menee keskeltä mutkalle niin että on keskeltä alempana kuin reunoilta. Ja edestä muotoilu on hirveän pussittava, niin että hoikkakin näyttää alamahastaan läskiltä vaikka kuinka olisi litteä vatsa.

Minulla on yhdet shortsit vielä käytössä jotka ostin 2011. Ovat täydellisen malliset, takaa riittävät korkeat ja mukavat, ja edestä leikkaus sellainen, että on mukavan matala ja muotoiltu niin, että ei kurista mahaa istuessa. Harmi, ettei tuon mallisia vaatteita enää tehdä.

Vierailija
37/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään edelleen lantiomallisista housuista. IBS:n takia maha on aina järkyn turvonnut, joten korkeavyötäröiset housut ei nappaa.

Vierailija
38/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra Bran keikoilla Terhi Kokkosella oli usein lantiofarkut. Terhin vartalo oli just sen mallinen, että ne sopivat. Muoti on ollut siitä epäreilua, että toisille sopii ja toisille ei. Kaipaisi variaatiota housumalleihin eikä aina niin, että on vain yhdelle vartalotyypille sopiva muoti kerrallaan.

Vierailija
39/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt, enkä niitä ostanut. Onneksi oli kaapissa tarpeeksi korkeavyötäröisiä housuja kunnes kaupatkin niitä alkoivat taas myydä. 

Vierailija
40/69 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sinä teininä j ä n n ä tyttö ja oliko myös stringit ja napapaita... 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä