Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan Sussexin Harrylla valemuistoja?

Vierailija
05.01.2023 |

Ei kai ihan tahallaan kuitenkaan keksisi koko ajan kauheampaa ja kauheampaa muisteltavaa?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikynät ovat oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön.

Vierailija
2/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Värikynät ovat oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön.

Mut on eri asia uskoa niitä kuin liioitella tietoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka/mikä tämä tämmöinen suuseksi-Harry oikein on?

Vierailija
4/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinhan siirtyvät skientologiaan?

Vierailija
5/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harryllä vai sillä_mulatilla_joka noita sanelee?

Meghanilla? Ei varmaan. Eikös hän ole ihan ennallaan.

Vierailija
6/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellähän olisikin sopivasti johtajan paikka vapaana, kun David Miscavige katosi lapsikauppa syytteitä pakoon.

Vierailija
7/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäillyt, että jokin vääristymä hänellä on.

Jos puoliso syöttää koko ajan tietynlaista tietoa, niin väistämättä siihen aikaa uskoa, vaikka omat muistot olisivat erilaiset.

Luulen että Harry on perinyt Dianan häilyväisyyden ja lähtökohtaisen epävakauden ja olisi ehdottomasti hyötynyt selkeästä ja strukturoidusta arjesta.

Dianakin oli kovasti altis vaikutteilla ja hänet saatiin helposti uskomaan salaliittoihin itseään vastaan.

Vierailija
8/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muuten tullut ajatelleeksi, ihan mahdollista!

Voi tosin olla että Cruise ei suostu tuohon, koska Sussexit saattaisivat tahrata hänen julkisuuskuvansa, joka saatiin kovalla työllä nostettua aallonpohjasta, jossa oli pitkään.

Vierailija
9/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epäillyt, että jokin vääristymä hänellä on.

Jos puoliso syöttää koko ajan tietynlaista tietoa, niin väistämättä siihen aikaa uskoa, vaikka omat muistot olisivat erilaiset.

Luulen että Harry on perinyt Dianan häilyväisyyden ja lähtökohtaisen epävakauden ja olisi ehdottomasti hyötynyt selkeästä ja strukturoidusta arjesta.

Dianakin oli kovasti altis vaikutteilla ja hänet saatiin helposti uskomaan salaliittoihin itseään vastaan.

Lisäksi Harry on käytännössä eristetty, mikä on varmasti kova paikka terveellekin päälle.

Vierailija
10/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellähän olisikin sopivasti johtajan paikka vapaana, kun David Miscavige katosi lapsikauppa syytteitä pakoon.

Match made in heaven

Vierailija
11/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri kertoo asiat siten kun mekki ne hänelle syöttää.

Mekki on syöpä joka syö harrin mennessään.

Vierailija
12/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea voi keksaista, jos Netfixkin maksoi 100 miljoonaa siitä liibalaabasta, jota sarja oli. Suuri osa materiaalista kaiken lisäksi jo ennen nähtyä.

Harryn uhriutuminen ja Dianan muistolla lypsäminen tuntuu varmasti Williamista ihan hirveälle. Diana oli myös hänen äitinsä. Netflixillä ei ollut lupaa näyttää pätkiä Dianan Panorama- haastattelusta. William ja Harry olivat itse aikoinaan pyytäneet, ettei sitä näytettäisi enää koskaan. Niin se Harryn mieli muuttui kun miljoonia heiluteltiin nenän edessä.

Jännä nähdä, mitä myyvät seuraavaksi.

Vierailija
13/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea voi keksaista, jos Netfixkin maksoi 100 miljoonaa siitä liibalaabasta, jota sarja oli. Suuri osa materiaalista kaiken lisäksi jo ennen nähtyä.

Harryn uhriutuminen ja Dianan muistolla lypsäminen tuntuu varmasti Williamista ihan hirveälle. Diana oli myös hänen äitinsä. Netflixillä ei ollut lupaa näyttää pätkiä Dianan Panorama- haastattelusta. William ja Harry olivat itse aikoinaan pyytäneet, ettei sitä näytettäisi enää koskaan. Niin se Harryn mieli muuttui kun miljoonia heiluteltiin nenän edessä.

Kun sairaudet on jo myyty, niin jäljelle jää vain seksi.

Vierailija
14/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ väkivalta, mutta se siis on myynnissä ilmeisesti nyt.

Vierailija
15/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ väkivalta, mutta se siis on myynnissä ilmeisesti nyt.

Kuulemma.

Vierailija
16/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry tekee mitä vaimo sanoo. Ihan on aikansa talutusnuorassa. Eikä taida olla mikään penaalin terävin kynä. Ja vaimo tietää, että kuninkaallinen perhe ei voi kommentoida mitenkään, joten he voivat sanoa mitä vaan.

Vierailija
17/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä julkinen itsensä häpäiseminen on saatava loppumaan, mutta se taitaa jatkua niin kauan kun rouva määrää mitä tehdään.

Kun Harry on hyödynnetty loppuun, rouva siirtyy muihin maisemiin ja silloin tämä näytelmä päättyy.

Toivotaan ettei Harryn mielenterveys romahda

Vierailija
18/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä julkinen itsensä häpäiseminen on saatava loppumaan, mutta se taitaa jatkua niin kauan kun rouva määrää mitä tehdään.

Kun Harry on hyödynnetty loppuun, rouva siirtyy muihin maisemiin ja silloin tämä näytelmä päättyy.

Toivotaan ettei Harryn mielenterveys romahda

Eikö syy sille, miksi nämä muutti jenkkeihin ollut se, miten brittilehdistö " kohteli" heitä, ja harry ei halunnut vaimolleen " äitinsä kohtaloa?" Ja nyt itse levittelevät, isosta rahasta tietenkin, omaa elämäänsä dokumenteissa, kirjoissa, haastatteluissa ja somessa? Tekopyhää, sanon minä. Meghan olisi halunnut olla " pehmokuninkaallinen", eli asua puolet vuodesta Englannissa tehden kuninkaallisia edustustehtäviä, ja puolet vuodesta Kaliforniassa hyödyntäen taloudellisesti erilaisilla kaupallisilla yhteistöillä, kuninkaallista asemaansa. Kun tämä ei sopinut, niin megsu keksi, että otetaan hyöty näin.ä, myymällä roskaa kuninkaallisesta perheestä.

Vierailija
19/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana huijattiin tuohon haastatteluun.

Vierailija
20/64 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, nerokasta. Se sopisikin niille loistavasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme