Tämä on syntilista. Annapa tulla ilkeimpiä tekojasi, joista et ole joutunut vastuuseen
Onko tullut varastettua? Soiteltua perättömiä? Naarmutettua naapurin autoa vai otettua töistä tavaraa?
Kommentit (47)
Kukaanko ei ole mitään tehnyt ?
silti joku roskaa, asioita rikotaan, tavaraa häviää, rahaa katoaa, töissä panetellaan ja puoliso tuonut jostain sukupuolitaudin!
Olen kerran ottanut noin kolmen euron hintaiset käsineet, jotka oli unohtunut edelliseltä ostoskärryn.
Tiesitkös, että paha teko, jota et ole sovittanut, tapahtuu koko ajan sielussasi. Ikuisella sielulla ei ole aikaa!
kannattaa tunnustaa ja sovittaa tekonsa. Salattu synti ei ole sovitettu, ellei sitä ole nimenomana sovitettu ..kannattaa muistaa!
Tyypillisesti joku tulee tunnustamaan sekä Bodom että Olof Palmen murhat.
Avasin tutun talon kattoluukun yöllä, että villat kastuu. T. Antti
Kaupoista näpistelyä, töissä krapulan pois nukkumista. Taksiin yrjöäminen ja pakeneminen maksamatta. Toisten miesten paneminen tarkoituksella. Rahan varastaminen omilta vanhemmilta. Kavereiden tavaroiden varastaminen. Kavereista pahan puhuminen.
Ette uskois jos näkisitte
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on pitkän syntilistani kiltein teko.
Vierailija kirjoitti:
Kaupoista näpistelyä, töissä krapulan pois nukkumista. Taksiin yrjöäminen ja pakeneminen maksamatta. Toisten miesten paneminen tarkoituksella. Rahan varastaminen omilta vanhemmilta. Kavereiden tavaroiden varastaminen. Kavereista pahan puhuminen.
Useamman pyörän varastaminen ja tuhoaminen. Pilapuhelut. Kaupungin omaisuuden tuhoaminen
Vierailija kirjoitti:
Tämän tein loppusyksyn yönä, alueella, jossa mennään nukkumaan viimeistään kello 00.
noin kello 2 yöllä kaikki ovat unessa. Teko kesti minuutin. Nopeasti takaa tikkaat ylös. Tiesin myös, että tuona yönä talonväki ei ole kotona ja oli rankkasade.
Teininä käräytti naapurin pojan tupakoinnista. Se sai melkoisen puhuttelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useamman pyörän varastaminen ja tuhoaminen. Pilapuhelut. Kaupungin omaisuuden tuhoaminen
Festareiden jälkeen rattiin, aamulla tuskin oli vielä nollat. Olen ahdistellut ja lääppinyt miehiä kännissä. Näiden kaikkien kauheuksien jälkeen olen sitten elänyt kuin kunnon perheenäiti jo yli 20 vuotta
Pelasin pikkupoikana kaupan pajatsoa vaikka ei ikä riittänyt. Rikos lienee vanhentunut?
Vierailija kirjoitti:
Tapoin Olof Palmen.
Ja minä Kennyn.
Katsellut muiden terveystietoja,eikö näitä ole?
no, oletkos koskaan avannut toiselle tullutta kirjettä? Vastaa rehellisesti.
Kelan erehdyttäjiäkään ei ilmaannu? Onpa jännä.
t. Outi
Rakastelin kansakoulussa nuorta naisopettajaa koulun halkovajassa?
Mä olen kauhea juorutäti töissä. Oikeasti, musta joskus tuntuu etten tee oikein. Kenenkään henk.koht. juttuja en oo työpaikalla paljastanut, mutta sitä jauhamista kuka on laiska, kuka sano pahasti mulle, kuka asiakkaalle, kenellä huono asenne...
No jotku on perusteltua kertoa eteenpäin, esim tuo asiakkaiden kohtelu, mut silti HÄVETTÄÄ!
Löysin ulkomailla laskettelurinteessä kukkaron, jossa ei ollut mitään muuta kuin 220 euroa käteistä. Pidin rahat.