Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postin toimitusjohtajan 911000 euron ansiot eivät yhtiön hallituksen puheenjohtajan Sanna Suvanto-Harsaaen mielestä ole liian suuret.

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vasten postia tarvitaan kun on kilpailijoita?

Koska postilaki määrää postin kantamisen kaikille. Ei kilpailijat lähde ajamaan minnekkään sodankylän perähikiöille.

Onko siinä postilaissa määritelmä, että missä ajassa vastaanottajan tulee saada postinsa? Mulle yksi hääkutsu teki matkaa kolmisen kuukautta. 

Vierailija
142/145 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vasten postia tarvitaan kun on kilpailijoita?

Koska postilaki määrää postin kantamisen kaikille. Ei kilpailijat lähde ajamaan minnekkään sodankylän perähikiöille.

Onko siinä postilaissa määritelmä, että missä ajassa vastaanottajan tulee saada postinsa? Mulle yksi hääkutsu teki matkaa kolmisen kuukautta. 

Me lähetimme 10 YO -juhlakutsukorttia, jotka saapuivat perille 5 - 50 päivän sisällä. Varsin kohtuullinen suoritus, jos asuttaisiin kehitysmaassa.

Kyllä postin pääjohtaja on palkkansa ja bonuksensa ansainnut. Nope!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska virka. Lähtisitkö itse?

Vierailija
144/145 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Sanna Suvanto-Harsaew vaati työttömien tukia leikattavaksi. Minä puolestani vaadin hänen palkkaa leikattavaksi sillä se olisi kohtuullista. Onko ikinä tehnyt oikeita töitä?

Vierailija
145/145 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama Sanna Suvanto-Harsaew vaati työttömien tukia leikattavaksi. Minä puolestani vaadin hänen palkkaa leikattavaksi sillä se olisi kohtuullista. Onko ikinä tehnyt oikeita töitä?

Siinä on ihan oikeassa, että ihmisille pidä maksaa kotona istumisesta liikoja.

Toisaalta samaa tekee itsekin hallituksen puheenjohtajana. Pari kokousta vuodessa vasemmalla kädellä vedettynä ja siinäpä se. Erona perustyöttömään on riittävä hyvä veli -verkostoutuminen ja siinäpä se sitten onkin. Näin postin palveluja käyttävänä asiakkaana voi todeta koko lafkan olevan laho ylhäältä alas asti.