Minulla on erilaisia rajoitteita. Keksikää minulle työ!
Eli
-ei korkeakoulutusta (amk ja yliopisto kokeiltu, eivät olleet mun juttu)
-ei fyysinen työ (reuma)
-ei vuorotyö (psykoosi ja maniariski itselläni)
-palkka väh 2500€/kk käteen
-pitää sijaita pk-seudulla koska asun ja viihdyn täällä
-ei saa tarvita autoa, ei ole ajokorttia eikä tule
-mieluiten siisti toimistotyö, ei aspaa, etätyö ja joustavan työn mahdollisuus
Kiitos!
Taustaa: tällä hetkellä olen 28v työkyvyttömyyseläkkeellä. Käyn 4h viikossa kuntoutuspajassa jossa mm leivotaan yhdessä ja katsotaan elokuvia. En halua pois eläkkeeltä epämieluisaan työhön, ei motivoi.
Kommentit (28)
Netissä on useita erilaisia ammatinvalintatestejä. Tee nyt aluksi vaikka viisi sellaista. Saat niistä ideoita.
Ala taiteilijaksi.
Voit saada rahaa mielin määrin jos oot hyvä.
Ammattikoulun koulutuksia vaan katselemaan ja haet sitten sinne opiskelemaan. Tsemppiä!
Puhelinseksityö
Keltaisen ruusun siivooja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka haaveilemistasi.
Kyselen täällä vinkkejä jotten olisi taakka yhteiskunnalle vaan saisin päinvastoin osallistua sen toimintaan omalla panoksellani. T ap
itsekin vuosia mietin miten löytyisi minulle sopiva työ, mutta faktat on ne, että ei noita siistejä sisähommia hyvällä palkalla vaan riitä meille erityistapauksille. Itsellä oli tismalleen samat toiveet kuin sinulla.
t. nykyään hoitotyötä tekevä, vaikkakin vihaava, autisti nainen
tallennustyö on fyysistä työtä , siinä särkee selkää ja takapuolta kun istut yhtäjaksoisesti
2t ja 10min tauko , taas 2t ja tauko , tätä on koko päivän 8t , niskat tulee kipeeksi pitkästä
työurasts , ruudun tuijottaminen koko päivän johtaa silmäsärkyyn , ei ole työ helpoimmasta päästä , palkka on huono ,
Mikset entistä työkkäriä (mikä se nyt on) sano että ne ettii sulle sopivan työn.
Suskin kanssa risumetsään!