Kerroin miehelle että olen sinkku
Vihjasin että voi pyytää treffeille mutta miestä ei ole kiinnostanut yhtään. Sanoi vaan jaa jaa vai semmosta. Olen todella pettynyt ettei se tajua että olisin kiinnostunut koska olen tuntenut miehen pitkään. En tiedä mitä tekisin koska kevät kun tulee niin mies on kiireinen tiedän sen ja silloin ei ole mahdollisuuksia.
Kommentit (23)
Kannattaa vaan olla kuin naisia ei olisikaan.. Sanoin töissä naiselle etten halua olla seurassasi enkä tehdä töitä kanssasi. Nyt on murjottanut jo pari viikkoa. Tekopirteä nainen joka hakee vaan huomiota miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisista voi koskaan päätellä, ovatko he kiinnostuneita. Aina syytetään, että miehet tulkitsevat naisten sanomiset ja käyttäytymiset väärin. Ainoa ratkaisu siis on, että naiset pyytävät itse miehiä treffeille, ap mukaan lukien.
Paitsi että miehet aina tulkitsevat naisten lähestymiset seksin haluamisena eikä tällaisista aluista synny koskaan mitään pysyvää.
Ensimmäiseen avioliittooni johtanut suhde alkoi vaimoni aloitteesta. Ei tosin kestänyt kovin kauaa se avioliitto. Pitkä yli 20v parisuhteeni alkoi naisen raahattua minut kämpilleen.
Niin ovat muutkin parisuhteeni yleensä alkaneet, paitsi viimeisin, en taida enää tehdä aloitteita itse, tehkööt naiset jos seuran kiinnostaa.
M
Kyllä voi kiinnostua, mutta tarkoittaa juuri sitä että sitä kiinnostusta on alusta saakkakin ollut, mutta sitä ei ole vaan tuotu esille. Ei se kiinnostus yhtäkkiä voi herätä jos se alunperinkin puuttuu.