Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työttömille sanotaan että osta kirppareilta vaatteet???

ihmettelen
04.01.2023 |

Eikö ihmiset tajua että kaupassa on nykyään alennusmyynnit? esim. Itse löysin juuri farkut 32 e alesta. Oikea hinta yli 70 euroa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kivaa kun loisella on pistää rahaa uusiin vaatteisiin. Pienituloinen työssäkäyjä joutuu tyytymään niihin kirppisrytkyihin kun sinä lihotat jo ennestään leveää prsettäsi siellä yhteiskunnan varoilla. Eikö koskaan yhtään hävetä olla tuollainen loinen?

Jättäydy työttömäksi, jos noin tiukille menee? En ymmärrä mihin kyllä pistät rahasi.

Miten olisi vaikka laskuihin ja ruokaan? Toki on kivaa että teillä työttömillä loisilla on fyrkkaa mitä säästääkin.

Niin no sulla jää varmaan enempi kun 500e kuussa joten mitä valitat.

Työssä oleva ei saa tukia kuten työtön.

Vierailija
42/49 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kivaa kun loisella on pistää rahaa uusiin vaatteisiin. Pienituloinen työssäkäyjä joutuu tyytymään niihin kirppisrytkyihin kun sinä lihotat jo ennestään leveää prsettäsi siellä yhteiskunnan varoilla. Eikö koskaan yhtään hävetä olla tuollainen loinen?

Jättäydy työttömäksi, jos noin tiukille menee? En ymmärrä mihin kyllä pistät rahasi.

Miten olisi vaikka laskuihin ja ruokaan? Toki on kivaa että teillä työttömillä loisilla on fyrkkaa mitä säästääkin.

Kadehdit työttömiä..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen työttömän ainoa tuki on työmarkkinatuki.

Vierailija
44/49 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä löytänyt kirpparilta vaatteita, ovat poikkeuksetta olleet täysin kulahtaneita ja nukkavieruja kun olen katsellut. Sellaista tavaraa, mitä en itse kehtaisi antaa edes ilmaiseksi eteenpäin, mutta kirpparilla korkeammat hinnat kuin ketjuliikkeiden alelaareissa. Ostan yleensä netin poistomyynneistä kun ale jo 50-70%. Kestävät käytössäni siisteinä pitkään ja kun ovat ajattomia malleja, saatan kaivaa uudestaan käyttöön jopa vuosien jälkeen. En ole työtön, mutta ostaisin mielelläni vaatteita käytettynä, jos olisivat siistejä ja halvempia kuin uudet alennuksessa.

Vierailija
45/49 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, moni saa kaupan alalla asumistukea tai soviteltua päivärahaa.

Vierailija
46/49 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä työttömänä kotona kökkiessä uusia vaatteita tarvit?

Työtönhän niitä vaatteita tarvitsee kun on aikaa käydä juhlimasss ja matkustelemassa, ei sitä kirpparivaatteilla kehtaa lähteä.

Onko muualla maailmassa tämmöinen viha ja katkeruus yleistä työttömiä kohtaan?

"Juhlimassa" taisin käydä viimeksi 15v sitten ja ulkomailla joskus lapsena kun menin vielä käsimatkatavaroissa.

Uutena en ole vaatteita ostanut sitten teinivuosien, muuta kuin sukat ja alusvaatteet plus lenkkikengät alesta.

Vierailija
47/49 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sä työttömänä kotona kökkiessä uusia vaatteita tarvit?

En minä niitä uusia vaatteita kotona kökkiessäni käytäkään, vaan esim. kaupassa ja harrastuksissa käydessäni. Myös silloin tarvitsen siistit vaatteet, kun lakkaan hetkeksi olemasta työtön, ja menen töihin. Sitten taas palaan työttömän arkeen ja laitan kuluneet pieruverkkarit jalkaan.

Miksi et mene töihin? Eikö se ole kivaa?

Etkö ymmärrä lukemaasi? Siinähän luki: "kun lakkaan hetkeksi olemasta työtön, ja menen töihin."

Eli silloin, kun menen täihin, en ole työtön, mutta olen sama minä silloinkin kuin työttömänä ollessani.

Vierailija
48/49 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meneekö joku työhaastatteluun 10 euron käytetyillä kirpparilta ostetuilla housuilla tai paidalla. Nehän nauraa sinut pihalle sieltä työhaastattelusta. Pitävät puliukkona jos sinulla on huonot vaatteet. En ikinä ostaisi vaatteita kirpparilta vaikka olen työtön. Teen jonkin verran pimeitä hommia että saan ostettua uusia vaatteita säännöllisesti etten näytä kodittomalta ihmisten silmissä. Alennusmyynneistä saa hyviä siistejä vaatteita. Ostin kengät tokmannilta 22 eurolla. Ne oli 70 % alennuksessa. Katsoin netistä pari päivää sitten mainosta jossa mainostettiin samoja kengiä alennuksella ja ne olisi maksanut 79.90 netistä tilattuna.

Vierailija
49/49 |
04.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kokemusta ettei kirppareilta oikein löydä mitään. Itse etsin paljon collegepaitoja ja -housuja. Pidän mukavista vaatteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi