Lähtisitkö Alpeille mieluummin kesällä vai talvella?
Jos et lähtisi ollenkaan, niin ei ole pakko vastata :)
Itse en osaa päättää, mutta kesä ehkä houkuttelee vielä enempi.
Kommentit (42)
Koska en harrasta alamäkihiihtoa, niin kesällä.
Kahdesti olen ollutkin kesällä. Mukavia päivävaelluksia vuorilla.
Kesällä tietenkin. Ei mulla ole mitään tekemistä Alpeilla talvella.
Kesällä, koska luonto on siellä niin kaunis, kaikki vehreys ja kukat. Lisäksi tykkäään tehdä päivävaelluksia.
Kesä Alpeilla on ihana. Murmelit on niin söpöjä ja niitä pörräilee siellä enemmänkin.
Paha. Molemmat kävis erittäin hyvin. Vastaan nyt talvi, koska nyt on talvi ja voisin lähtee heti :,DD
Kesällä. Vähemmän vaatteita pakattavana ja muutenkin mukavampi matkustaa. Enemmän näkemistä ja huvittaa lähteä seikkailemaan myös ympäristöön. Talvella ei huvita.
Saksan ja Itävallan Alpit on ihanat. Italia ei niinkään. Käy myös Kotkanpesässä ja patikoimassa.
Itävaltalaiset todella ystävällisiä suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Kesä Alpeilla on ihana. Murmelit on niin söpöjä ja niitä pörräilee siellä enemmänkin.
Söpöjä? Vihaisen näköisiä kimeästi kirkuvia pirulaisia.
Olen ollut kesällä yli viisi kertaa ja aion mennä vastakin, sillä teen mielelläni päiväretkiä Alpeilla. Talvella hiihdän mieluummin murtsikkaa Suomessa.
Suosittelen Sölliä Itävallassa.
Hiihtohissit kesäisin ovat ihan hauskoja ja eikä ruuhkia suksipellejen kera.
Kesällä, haluaisin jotain inter rail -tyyppistä reissua siellä joskus elämässäni.
Kauniit maisemat, kedon kukkaset ja murmelit. Siistiä. Talot kilpailee kenellä on kauneimmat pihat🌼🌷💮
Talvella en lähtisi vaikka maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä, haluaisin jotain inter rail -tyyppistä reissua siellä joskus elämässäni.
Mä olin junailemassa. Aika pitkät välimatkat ja kallista. Mutta ihana reissu. Tykkäsin eniten Itävallasta ja Sveitsistä sekä Baijerista.
Molempina. Mut talvi olis luultavasti once in a lifetime, kesästä vois tulla perinne.
Kesällä. Olen ollut Itävallassa kesällä, laskettelukeskuksissa on ihania patikkareittejä ja hisseillä pääsee ylös jos ei jaksa kiivetä. Kesällä aion mennä uudelleenkin.
En koskaan. Lähtisin rannalle tai kaupunkilomalle.
Vierailija kirjoitti:
Hiihtohissit kesäisin ovat ihan hauskoja ja eikä ruuhkia suksipellejen kera.
Hiihtohissit ovat tosiaan käteviä. Niistä on osa toiminnassa kesäisinkin ja niillä voi säästää osan ylös-alaskulkemisesta. Voi aloittaa patikoinnin suoraan ylhäältä kauniiden maisemien keskeltä.
Kesällä