Mistä kiihotutte itsessänne?
Aina keskustellaan siitä, mistä kiihottuu toisessa. Mutta mikä ominaisuus teissä itsessänne on jopa itsestäsikin kiihottava?
Itselläni on se, kuinka märkä olen halukkaana. Samoin viimeiksi seksiä harrastaessa klitta oli harvinaisen suuri ja turvonnut ja tämä tuotti itsellenikin suurta nautintoa.
N43
Kommentit (49)
Hyvin sheivattu peppuni, odottamassa, liukkaroituna, kuningastani
-tyttis
Vierailija kirjoitti:
-tyttis
Levitätkö kuuliaisesti pakaroitasi?
Vierailija kirjoitti:
-tyttis
Transuainesta mut onnea "tyttöilyyn"
Vierailija kirjoitti:
Kiihottuka seksipalstalla. Tämä ei oikea palsta.
Hei lukutaidoton: Tämä On Seksipalsta😵💫
Kiihotun kun salilla katson kyykättyä persettäni mikä on pumpissa. Pukkarista voi lähettää kuvan miehelle stringeistä ja kiusotella.
Minä näköjään kiihotuin kun luin tämän ketjun :D
Itsessäni en kiihotu oikein mistään, varsinkaan kun näen kulahtaneet kasvoni peilistä.
En oikeastaan kiihotu itsestäni. Muissa naisissa, ex-kumppaneissa siis olen kyllä huomannut että kiihottuvat vaikka omasta märkyydestään tai siitä että laittautuvat ja se on itselleni sitten söpöä ja tai kiihottavaa kontekstista riippuen.
Mutta kiihdyn/kiihotun joskus treenien aikana tai jälkeen. En siltä miltä näytän vaan ilmeisesti jotenkin se kehoyhteys joka yleensä vähän hukassa niin tulee siinä läsnä. Joskus saunassa tai pesulla tai uimassa nautiskellen kanssa sama.
Nuorempana olin melko hintelä eivätkä naiset olleet minusta kauhean kiinnostuneita. Nyt olen monipuolisella liikunnalla saanut sopivasti lihaksikkaan kropan. Olen myös tyytyväinen penikseni kokoon ja ulkonäköön. Kun katson itseäni peilistä kiihotun usein ja saan nopeasti erektion. Parasta on se että vaimo kiihottuu minusta myös helposti.
Kullin tuoksu kun sillä on naitu tai runkattu ja sen jälkeen ollut hyvän tovin pesemättä. Siitä tuoksusta tulee seksi mieleen