Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kiihotutte itsessänne?

Vierailija
04.01.2023 |

Aina keskustellaan siitä, mistä kiihottuu toisessa. Mutta mikä ominaisuus teissä itsessänne on jopa itsestäsikin kiihottava?

Itselläni on se, kuinka märkä olen halukkaana. Samoin viimeiksi seksiä harrastaessa klitta oli harvinaisen suuri ja turvonnut ja tämä tuotti itsellenikin suurta nautintoa.

N43

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin tuoksu kun sillä on naitu tai runkattu ja sen jälkeen ollut hyvän tovin pesemättä. Siitä tuoksusta tulee seksi mieleen

Vierailija
42/49 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sheivattu peppuni, odottamassa, liukkaroituna, kuningastani

-tyttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tyttis

Levitätkö kuuliaisesti pakaroitasi?

Vierailija
44/49 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tyttis

Transuainesta mut onnea "tyttöilyyn"

Vierailija
45/49 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottuka seksipalstalla. Tämä ei oikea palsta.

Hei lukutaidoton: Tämä On Seksipalsta😵💫

Vierailija
46/49 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun kun salilla katson kyykättyä persettäni mikä on pumpissa. Pukkarista voi lähettää kuvan miehelle stringeistä ja kiusotella. 

Vierailija
47/49 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näköjään kiihotuin kun luin tämän ketjun :D

Itsessäni en kiihotu oikein mistään, varsinkaan kun näen kulahtaneet kasvoni peilistä.

Vierailija
48/49 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan kiihotu itsestäni. Muissa naisissa, ex-kumppaneissa siis olen kyllä huomannut että kiihottuvat vaikka omasta märkyydestään tai siitä että laittautuvat ja se on itselleni sitten söpöä ja tai kiihottavaa kontekstista riippuen.

Mutta kiihdyn/kiihotun joskus treenien aikana tai jälkeen. En siltä miltä näytän vaan ilmeisesti jotenkin se kehoyhteys joka yleensä vähän hukassa niin tulee siinä läsnä. Joskus saunassa tai pesulla tai uimassa nautiskellen kanssa sama. 

Vierailija
49/49 |
05.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin melko hintelä eivätkä naiset olleet minusta kauhean kiinnostuneita. Nyt olen monipuolisella liikunnalla saanut sopivasti lihaksikkaan kropan. Olen myös tyytyväinen penikseni kokoon ja ulkonäköön. Kun katson itseäni peilistä kiihotun usein ja saan nopeasti erektion. Parasta on se että vaimo kiihottuu minusta myös helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan