UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen mielestään Robin on fresh.
Näin ne muualla ajattelee. Kannattais ehkä ummehtuneiden suomalaistenkin avata silmät ja korvat.
Täällä Suomessa jotkut ovat jumittuneet liikaa siihen että Robin oli lapsitähti. Ei osata kuunnella nyt tuorein korvin tätä uutta freshiä musiikkia, vaikka muualla sitä ylistetään.
Kaikki reaktiovideot joita minä olen nähnyt, ovat kehuneet Robinia. Keirasta ja Benkusta tykätään myös. Lxandran reaktiovideoita en ole ehtinyt vielä katsoa.
Mulle Robin oli miellyttävämpi, kun hän oli lapsitähti. Musiikkikin on muuttunut vähemmän samaistuttavammaksi ja paljon tylsemmäksi.
Tämä Umk biisi on Robinilta hyvä, mutta en tykkää siitä niin paljon kuin hänen vanhemmasta tuotannosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha Suomen jotain balladeja lähettää. Sitööpaitsi Norjalla jo samankuuloinen ehdokas kuin Lxandra jos tulee valituksi,
Tää Norge on vaan paljon huonompi kuin Lxandra. Toivottavasti valitsevat jonkun paremman sieltä.
Oon täysin eri mieltä. Tää kappale oli kiva, vaikka laulutyylistä en kauheasti pidäkkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turha Suomen jotain balladeja lähettää. Sitööpaitsi Norjalla jo samankuuloinen ehdokas kuin Lxandra jos tulee valituksi,
Tää Norge on vaan paljon huonompi kuin Lxandra. Toivottavasti valitsevat jonkun paremman sieltä.
Oon täysin eri mieltä. Tää kappale oli kiva, vaikka laulutyylistä en kauheasti pidäkkään.
ja sitten taas xandran laulu oli sellainen, joita aina viisukarsinnassa on 18
Miten muuten tuo Lxandra nimi lausutaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiera ja Lxandra positiiviset yllättäjät. Näillä on mahdollisuus finaaliin. Ja muistutus, se on ensisijainen tavoite. Euroviisujen finaalissa voitto on jo niin epätodennäköistä, että otetaanpa askel kerrallaan. Olen valmis lyömään hyvin isosta summasta vetoa, ettei Robin pääsisi semeistä jatkoon. Kilpailee liian haalealla biisillä ja karisma nolla. Ei riitä että on hyvännäköinen.
Karisma nolla? Jopa useat ulkomaiset Robinia tuntemattomat ovat maininneet Robinilla olevan karismaa.
Ja vielä useammat ettei sitä karismaa ole.
Kaunis mies. Ei muuta.
Kaunis, karismaattinen ja hyväkäytöksinen mies, jolla on vielä ihana ääni. Väittäisin että Robinilla on asiat paremmin kuin monilla muilla viisukarsintoihin osallistuneilla.
Mulla on soinut nyt listalla nämä Keiran, Benjaminin ja Robinin biisit. Kaikki mukavan meneviä. Lxandraa en ole jaksanut niin luukuttaa, koska balladit vain ovat jotenkin niin tylsiä usein, ettei niitä ainakaan jaksa montaa kertaa peräkkäin kuunnella.
Mikä tämä Norjan balladivuosi on? Missä on KEiiNO, jättisiipiset langenneet enkelit kahleissa, banaania syövät sudet ja Ylvis-kopiot?
Mun mielestä Norjan Elsie Bay on suoraviivaisempaa laulamista, kun taas Lxandralla on enemmän syvyyttä kappaleessaan.
Itse olen mieltynyt enemmän Lxandran kappaleesta. Lxandra tulkitsee sitä tekstiä ja vetää oikein tunteella. Sitä mä arvostan oikein huolella musiikissa.
Itse en anna omaa ääntäni Lxandralle, vaikka ihastuin hänen musiikkiin. Lxandra on enemmän kuin euroviisut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on soinut nyt listalla nämä Keiran, Benjaminin ja Robinin biisit. Kaikki mukavan meneviä. Lxandraa en ole jaksanut niin luukuttaa, koska balladit vain ovat jotenkin niin tylsiä usein, ettei niitä ainakaan jaksa montaa kertaa peräkkäin kuunnella.
Miten teillä on tarvetta soittolistoille ja lisäkuuntelulle? Itsellä soi nämä umk-ehdokkaat päässä ihan repeatilla, vaikka olen kuunnellut ne vain 1-2 kertaa läpi. Jäivät rahtomattani heti korvamadoiksi, eikä ole todellakaan halua vahvistaa muistijälkeä kuuntelemalla niitä vielä lisää 😱
Onhan Norjalla ollut parempiakin kappaleita kuin nuo tämän vuoden balladityrkyt. Omia suosikkeja on mm. Nocturne ja A Monster Like Me (tuo 2015 oli muutenkin ihana viisuvuosi, mm. Stig Rästä, Loic Nottet, Knez).
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken Lxandran instaliveä ja ihastuin siihen, miten luonnollinen, lämmin ja ihastuttava hän on. Tulevasta lavashow:sta hän sanoi, että siitä tulee tunteellinen ja voimakas. Laulu tulee voimakkaampana kuin äänitteellä/videolla. Esityksessä on tanssijoita.
Miksi ihmeessä esitykseen pitää lisätä tanssijoita 🤯 Onko tämä ehdotus tullut umk-tuotannolta/Reijalta? Minusta on parempi, että Lxandra laulaisi ja tanssisi lavalla itse, kuten videolla, ilman häiriötekijöitä. Tulee liian sekava ja tekotaiteellisempi fiilis, jos lavalle tulee umk-tanssijoita vääntelehtimään daideellisesti. Olisi tyylikkäämpää, että Lxandra tanssisi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä Norjan balladivuosi on? Missä on KEiiNO, jättisiipiset langenneet enkelit kahleissa, banaania syövät sudet ja Ylvis-kopiot?
Ei ole balladivuosi. Joku nyt tykkää linkata tähän UMK-ketjuun noita norjalaisia balladeja. Mutta on siellä soturitytsyä ja poikabändiä (kuten oli molempia viimeksikin).
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten tuo Lxandra nimi lausutaan ?
Elexandra tai sitten voi sanoa ihan vain Alexandra.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin vain niistä jousisoittimista.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää että tolla Käärijällä on niin harvoin paita päällä. Ei tarvii nähdä niitä miestissejä ja nännejä
Sehän olisi hyvää vaihtelua puolialastomiin naisiin joita viisuissa aina paljettiuimapukusillaan kekkuloi.
Vierailija kirjoitti:
Benjaminin kappale on hyvä. Ihmiset on vaan järkyttyneitä kun yhtäkkiä mieskin keimailee ja voi laulaa seksistä, kun yleensä naiset on tehneet niinx
Tuiskun Anahan on tehnyt sitä jo vuosikaudet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiera ja Lxandra positiiviset yllättäjät. Näillä on mahdollisuus finaaliin. Ja muistutus, se on ensisijainen tavoite. Euroviisujen finaalissa voitto on jo niin epätodennäköistä, että otetaanpa askel kerrallaan. Olen valmis lyömään hyvin isosta summasta vetoa, ettei Robin pääsisi semeistä jatkoon. Kilpailee liian haalealla biisillä ja karisma nolla. Ei riitä että on hyvännäköinen.
Karisma nolla? Jopa useat ulkomaiset Robinia tuntemattomat ovat maininneet Robinilla olevan karismaa.
Ja vielä useammat ettei sitä karismaa ole.
Kaunis mies. Ei muuta.Kaunis, karismaattinen ja hyväkäytöksinen mies, jolla on vielä ihana ääni. Väittäisin että Robinilla on asiat paremmin kuin monilla muilla viisukarsintoihin osallistuneilla.
Paitsi biisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon Benkun kappaleen hyperseksuaalisuuteen liittyen kyllähän Keirakin laulaa "swing it like Harry Potter". Mitä se Harry oikein heiluttaa, taikasauvaa vai sitä toista sauvaa?
En tiedä, mutta Harry ei vaikuta panomieheltä 😂😂 Eli varmaan pyöräyttää vaan taikasauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken Lxandran instaliveä ja ihastuin siihen, miten luonnollinen, lämmin ja ihastuttava hän on. Tulevasta lavashow:sta hän sanoi, että siitä tulee tunteellinen ja voimakas. Laulu tulee voimakkaampana kuin äänitteellä/videolla. Esityksessä on tanssijoita.
Miksi ihmeessä esitykseen pitää lisätä tanssijoita 🤯 Onko tämä ehdotus tullut umk-tuotannolta/Reijalta? Minusta on parempi, että Lxandra laulaisi ja tanssisi lavalla itse, kuten videolla, ilman häiriötekijöitä. Tulee liian sekava ja tekotaiteellisempi fiilis, jos lavalle tulee umk-tanssijoita vääntelehtimään daideellisesti. Olisi tyylikkäämpää, että Lxandra tanssisi yksin.
Luulen, että tanssijat ovat siksi, että Alexandra pystyy keskittymään livelaulamiseen.
Lxandra on huonompi