Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
18161/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti nyt tulla kommentoimaan, vaikka euroviisut tai UMK ei ole koskaan ollu mun juttu enkä ole vielä ehtinyt perehtyä tähän Käärijäänkään.

Mun ranskalaisen ystävän pikkuveli soitti mulle joskun kahden aikaan viime yönä just tuosta "käärijästä" ja hän ei siis ikinä ennen ole mua muuten edes noteerannut muuten kuin siskon ystävättärenä. Hän on homoseksuaali ja sellainen viimeisenpäälle ulkonäkökeskeinen diiva.

Voi tulla pienenä järkytyksenä, mutta tuo kääriäinen on noussut nyt Pariisin homopiirien "puolijumalaksi"...

He kuulemma luukuttavat bileissä Suomen euroviisukappaletta illasta toiseen.

Käärijä on kuulemma "superseksikäs" "eläimellinen" ja "suloinen".

Siis se "omituinen pottapää"???

Näkeehän sen noista ulkkarimiesten reaktiovideoista että ne pitää kääryä kuumana. Naisten reaktiot on lähinnä hmm mielenkiintoista ja kova meno, hyvä kappale ja ne miehet sanoo seksikkääksi, sensuelliksi (?), eläimelliseksi. Tai voi kyllä olla että ne naiset ei vaan kehtaa sanoa niin suoraan.

Ei suuri yllätys, että vetoaa juuri homomiehiin. Heille esitys on kai suunnattukin...

Toivottavasti tanssijattaret ovat mukana Liverpoolissa - olìsi silmänruokaa myös heteromiehille.

On siellä Loreeni

Vierailija
18162/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Käärijä ei nyt kadottanut intoa ja paloa koko hommaan. Pelkään pahinta. Please.

Hei vähän nyt luottoa aikuiseen mieheen kuitenkin. Eiköhän se ole ihan varautunut tähän, kun tiedämme mikä hänen tavoitteensa on ihan koko ajan ollutkin (vaikka ihan kaikkeen ei aina osaakaan varautua) 

Ihan varmasti nauttii noista keikoista nyt.

No kyllä tommonen vihapuheen hyöky voi lamauttaa ainakin hetkellisesti. Varsinkin kun katseet kohdistuvat lähipiiriinkin. Jere on sanonut, että tämä on loppujen lopuksi vain musiikkia.

Nyt mentiin alta lipan alueelle, joka ei ole vain musiikkia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18163/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Käärijä poisti ne stoorit siksi, että haluaa nyt aloittaa vähän puhtaammalta pöydältä matkalla viisuihin ja julkaista kiinnostavampaa sisältöä. Ei välttämättä siksi että siellä olisi mitään pahaa ollut, aika paljon taisi olla videomateriaalia keikoilta. Tuskin on menettänyt intoaan tähän hommaan, voittaa se haluaa.

Tätä minäkin ajattelin. Jos katselee yhtään vanhempaa matskua kahdenkin vuoden takaa, niin huomaa kyllä että Käärijä-hahmo on evolvannut täyteen loistoonsa nyt Euroviisu Kärtsäksi.

Vierailija
18164/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Ikaalisiin keikalle mänijöitä? Alkaa n. 5 tunnin päästä.

Tuota minäkin täällä hetki sitten huhuilin.

Jotenkin olettaisi tämän Käärijähypetyksen perusteella että porukka olis tukka putkella matkalla Ikaalisiin.

Ettekö te halua nähdä Käärijää livenä?

Minä olen ainakin menossa keikalle Jyväskylään pitkänäperjantaina. Odottelen vain sitä, että liput tulisivat myyntiin.

Vierailija
18165/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Käärijä ei nyt kadottanut intoa ja paloa koko hommaan. Pelkään pahinta. Please.

Mistä teitä pessimistejä oikein sikiää? Käärijä sanoi jo ennen kohun paisumista ettei hän välitä, mitä muut ajattelevat. Tuskin se nyt mihinkään on muuttunut ja keskittyy olennaiseen eli voitamaan viisut - aivan kuten ennenkin.

Vierailija
18166/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin olettaisi tämän Käärijähypetyksen perusteella että porukka olis tukka putkella matkalla Ikaalisiin.

Mä oon liian wanha. Olen just sellanen nolo fani, joka kommentoi yt:ssä, että "olen 93-vuotias enkä yleensä kuuntele tällasta musiikkia, mutta Käärijää fanitan..." cringe overload

Vierailija
18167/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin menossa keikalle Jyväskylään pitkänäperjantaina. Odottelen vain sitä, että liput tulisivat myyntiin.

Saa nähdä, osallistuuko Käärijä pre-partyihin. Niiden takia hänen olisi pakko peruuttaa Suomen keikkoja, joita on keikkakalenterissa maalis- huhtikuun aikana joka viikonloppu. Joitakin keikkoja myös keskellä viikkoa.

Vierailija
18168/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se sanoi jossain haastattelussa (voice?) et on poistanut kaikkia noita vanhempia juttuja ja varsinkin sellasia missä on Jerenä eikä Käärijänä ja että kaverit ei saa enää tägätä mihinkään kuviin yms.

Mietin kanssa tossa että näinköhän homma on tällä hetkellä hänen mielestä kovin FANTASTISTA mut uskon että hyvät puolet tulee voittamaan huonot tuhatkertaisesti. Voihan olla että käärii kohta rahaakin niin että on taloudellisesti vapaa olla välittämättä Oksasten mielipiteistä. Uuteen nousuun vaan pienen henkisen notkahduksen jälkeen.

Vierailija
18169/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PB-jengi taas pakottamassa tätä? :-D Itse totesin jo aiemmin että mua kiinnostaa Käärijässä ainoastaan tämä viisuhomma. En muuten välitä hänenkään genrestään enkä siis yhden biisin takia lähde keikoille - varsinkaan arin sadan kilometrin päähän.

Eiköhän ne keikoista innostuneet ole näin lauantai-illan alkuhetkillä jossain ihan muualla ja muissa puuhissa kuin vauvapalstalla kirjoittelemassa. ;-) Vai onko itselläsi keikkailtoina tapana tulla palstalle fiilistelemään?

Vierailija
18170/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei vähän nyt luottoa aikuiseen mieheen kuitenkin. Eiköhän se ole ihan varautunut tähän, kun tiedämme mikä hänen tavoitteensa on ihan koko ajan ollutkin (vaikka ihan kaikkeen ei aina osaakaan varautua) 

Ihan varmasti nauttii noista keikoista nyt.

No kyllä tommonen vihapuheen hyöky voi lamauttaa ainakin hetkellisesti. Varsinkin kun katseet kohdistuvat lähipiiriinkin. Jere on sanonut, että tämä on loppujen lopuksi vain musiikkia.

Nyt mentiin alta lipan alueelle, joka ei ole vain musiikkia..

Mulla ainakin meni vahvasti tunteisiin. Tuntui tosi pahalta, että tämmöinen hyvän mielen biisi ja tyyppi täytyi pistää tämmöiseen mankeliin ja turhan kohun alle. Toivottavasti Jere on vahvempaa tekoa eikä välitä.

Vierailija
18171/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin menossa Tavastialle mutta se on vasta kesäkuussa. Koska haluan nähdä viisuvoittajan livenä. :D

Vierailija
18172/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaako Huuperi Suomen pisteet?

Vierailija
18173/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin menossa Tavastialle mutta se on vasta kesäkuussa. Koska haluan nähdä viisuvoittajan livenä. :D

Samoin🤩

Vierailija
18174/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi vuodelta 2021 soimaan iloisesti Dadi Freyr: 10 years.

Vierailija
18175/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi JereKäärijä ainakaan ton Instastoorinsa perusteella mitenkään heilahtaneelta vaikuttanut. "Tämmöstä tää välillä on, ei muuta kun kaikkea hyvää kaikille"

Hyvä näin!

Vierailija
18176/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä Putouksessa joka loppuu klo 21 mutta keikalla jo klo 23.00 Ikaalisissa... Miten ehtii? Ajaa kyllä itsensä ihan piippuun tuolla menolla. Toivottavasti ehtii myös levätä.

Mitä mieltä olette Saksan edustajasta? Alkaa olla hypeä myös sen ympärillä.

Ei pysty tuo seniori-Legolas bändeineen päihittämään mein tarttuvaa Käärijää

Toivottavasti ei :D eikö Käärijällä ole vielä tehty omaa fanitus ketjua? Blind Chanelille jo löytyy. Enpä tiennyt viikko sitten täällä innolla seuraavan tällaista ketjua! Ja eilen metalli- keikalle mennessä nostattavani tunnelmaa Käärijällä... Kaikkea sitä!

Mä oon kuullut, että tää on se Käärijän fanitus ketju. Kun ei oo uskaltanut sanastakaan sanoa muista artisteista. Heti tulee alapeukkua.

Sano vaan sanottavasi.

Katsopa miten trollit akivoituu, kun kerron että olin eilen Ilonassa Tampereella PB:n keikalla. Aivan mahtava meno ja hauskaa. Ammattitaitoinen ja varma bändi, silti rentoja tyyppejä. Jokainen keikka on aina enemmän kuin pelkka keikka. Se on elämys.

Toivon että te Käärijäfanit saatte sen keikalla samanlaisen fiiliksen, joka tulee PB:n keikkojen jälkeen ja kestää monta päivää kunnes on jälleen on pakko lähteä niiden musiikista ja esiintymisestä nauttimaan.

PB näkyy olleen tähtenä myös kahdella abiristeilyllä. Voi vaan kuvitella, kuinka kännäämisestä kertovat laulut uppoavat nuoriin, jotka ovat vihdoinkin päässeet luvalla Alkon asiakkaiksi.

18 v. täytettyään ne Käärijän terveysongelmat ryöpsähti. Että kannattaa olla varovainen tuon alkomaholiman kanssa, jos on mitään terveysongelmaa. Ja muutenkin.

Vierailija
18177/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, odotan jo sitä kun Käärijä pistää Liverpoolissa kunnon bileet pystyyn ja yleisö alkaa riehua ja laulaa mukana. Moni ulkomaalainen on sanonut, että tämän biisin vuoksi haluaa opetella suomea. :D

Olen myös yllättynyt, miten moni oikeasti on jo panostanut Käärijän nimen lausumisen opetteluun ja osaa hoilottaa mukana "niinku cha cha chaa" :D

On tosiaan todiste kovasta panostuksesta, että osaa lausua "karitsa".

Ei, vaan nimenomaan se, että osaa lausua Käärijä ään ja jiin kera.

Vierailija
18178/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta se sanoi jossain haastattelussa (voice?) et on poistanut kaikkia noita vanhempia juttuja ja varsinkin sellasia missä on Jerenä eikä Käärijänä ja että kaverit ei saa enää tägätä mihinkään kuviin yms.

Mietin kanssa tossa että näinköhän homma on tällä hetkellä hänen mielestä kovin FANTASTISTA mut uskon että hyvät puolet tulee voittamaan huonot tuhatkertaisesti. Voihan olla että käärii kohta rahaakin niin että on taloudellisesti vapaa olla välittämättä Oksasten mielipiteistä. Uuteen nousuun vaan pienen henkisen notkahduksen jälkeen.

Tietänee myös että hype menee ohi ajan kanssa ja kohut kestää nykymaailmassa kovin lyhyen aikaa. Mut mitä kiinnostavampi olet, sitä enemmän sitä kaikkea kaivellaan, millä ei olisi mitään väliä jos olisit perusjamppa.

Vierailija
18179/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä Putouksessa joka loppuu klo 21 mutta keikalla jo klo 23.00 Ikaalisissa... Miten ehtii? Ajaa kyllä itsensä ihan piippuun tuolla menolla. Toivottavasti ehtii myös levätä.

Mitä mieltä olette Saksan edustajasta? Alkaa olla hypeä myös sen ympärillä.

Ei pysty tuo seniori-Legolas bändeineen päihittämään mein tarttuvaa Käärijää

Toivottavasti ei :D eikö Käärijällä ole vielä tehty omaa fanitus ketjua? Blind Chanelille jo löytyy. Enpä tiennyt viikko sitten täällä innolla seuraavan tällaista ketjua! Ja eilen metalli- keikalle mennessä nostattavani tunnelmaa Käärijällä... Kaikkea sitä!

Mä oon kuullut, että tää on se Käärijän fanitus ketju. Kun ei oo uskaltanut sanastakaan sanoa muista artisteista. Heti tulee alapeukkua.

Sano vaan sanottavasi.

Katsopa miten trollit akivoituu, kun kerron että olin eilen Ilonassa Tampereella PB:n keikalla. Aivan mahtava meno ja hauskaa. Ammattitaitoinen ja varma bändi, silti rentoja tyyppejä. Jokainen keikka on aina enemmän kuin pelkka keikka. Se on elämys.

Toivon että te Käärijäfanit saatte sen keikalla samanlaisen fiiliksen, joka tulee PB:n keikkojen jälkeen ja kestää monta päivää kunnes on jälleen on pakko lähteä niiden musiikista ja esiintymisestä nauttimaan.

PB näkyy olleen tähtenä myös kahdella abiristeilyllä. Voi vaan kuvitella, kuinka kännäämisestä kertovat laulut uppoavat nuoriin, jotka ovat vihdoinkin päässeet luvalla Alkon asiakkaiksi.

18 v. täytettyään ne Käärijän terveysongelmat ryöpsähti. Että kannattaa olla varovainen tuon alkomaholiman kanssa, jos on mitään terveysongelmaa. Ja muutenkin.

Ja nämä kaksi asiaa liittyvät nyt toisiinsa miten?

Vierailija
18180/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohua aiheuttaneen Puolan Blankan Solo-biisin tekijäkaartiin kuuluu suomalainen Julia Sundberg ja Helsingin reissullaan hänen kanssaan on ollut studiolla mm. Ida Paul ja Jurek Reunamäki.

Ketju on lukittu.