Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
18141/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa vieläki ne Samu Haberin juonnot "voisitko PLIIS viimeinkin antaa pisteet! Joku maa pyysi anteeksi...

Ai mitäkö että? Kuka kysyi keneltä

Vierailija
18142/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on poistanut kaikki Story Highlightsit :(

Mööh!! Olisin halunnut katsoa viiksihuutokaupan..

Onkohan iskenyt epäluuloisuudet ja mielipahat tulille, kun ei muista onko sanonut jossain juonnossa 5 vuotta sitten jonkun mielestä vääriä sanoja. Niin koko roska pois .

Kurjaa 😢

Jospa ovat vain Sofi Oksasella tarkistuskierroksella ja palaavat takaisin sitten kun Sofi on katsonut, mikä on poliittisesti korrektia ja mikä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18143/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu ei tosiaan ollut erityisen kohtelias kun ulkomaan raadit antoi pisteitään.

Vierailija
18144/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vaivaa vieläki ne Samu Haberin juonnot "voisitko PLIIS viimeinkin antaa pisteet! Joku maa pyysi anteeksi...

On näitä "asiaan kiitos" kommentteja ennenkin nähty, etenkin siellä Euroviisu finaalissa ja mielestäni ihan aiheesta. Osa haluaa jäädä raataamaan niin pitkäksi aikaa.

Vierailija
18145/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että Cha Cha Cha on tällainen ihmettelyä kerännyt ilmiö, joka ei kestä kansainvälisessä vertailussa sitten kuitenkaan.

Vierailija
18146/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedonlyönnissä v.. 2007 voitin 500 euroa kun Serbian Molitva voitti. Uskaltaisiko tänä vuonna asettaa panoksensa ja kenelle? Täytyy odottaa ainakin siihen saakka kun kaikki maat ovat ehdokkaansa julkistaneet.

Vierailija
18147/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, odotan jo sitä kun Käärijä pistää Liverpoolissa kunnon bileet pystyyn ja yleisö alkaa riehua ja laulaa mukana. Moni ulkomaalainen on sanonut, että tämän biisin vuoksi haluaa opetella suomea. :D

Hypetyksesi on kova, mutta jää finaalin hännille. Että mä nauran sitten. 😂😂

Mielestäni Cha Cha Chan pääsy kymmenen parhaan sisään olisi jo hienoa. Aina vain sitä voittoa yritetään hakea. En ihmettelisi jos on top5:ssä. Saanko minä nauraa sitten jos sä oot väärässä.

Minä kyllä myönnän suoraan, että olisin äärimmäisen pettynyt johonkin top 10 häntäpään sijoitukseen. Kyllä se on vähintään top5 nyt kohteena. 

No siihen nähden joo että nyt on vedonlyönnissä sija 2. Pelkään sitä että Kärtsä saisi yleisöääniä mutta raadit kurittaisi Kärtsää tiputtaen hänet alas.

Tällä hetjellä sekä Suomen että Ukrainan voittoennuste on 15 %. Suomi on vielä sijalla 2., mutta Ukrainan vedonlyöntikertoimet ovat pienentyneet siihen tahtiin, että ilmeisesti menee kohta Suomen ohi.

Vierailija
18148/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Käärijä ei nyt kadottanut intoa ja paloa koko hommaan. Pelkään pahinta. Please.

Vierailija
18149/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille pitäs antaa voimahali.

Vierailija
18150/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On näitä "asiaan kiitos" kommentteja ennenkin nähty, etenkin siellä Euroviisu finaalissa ja mielestäni ihan aiheesta. Osa haluaa jäädä raataamaan niin pitkäksi aikaa.

Mä en katsonut tätä UMK:ta (joo, tiedän, olen häpeissäni..), enkä nyt oikeastaan tiedä kenestä puhutaan, mutta Samu ainakin tuntee sen Saksan miehen henkilökohtaisesti, olivat Saksan voicessa tuomareina, niillä on sellainen armoton naljailu kaverisuhde...

Vierailija
18151/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ikaalisiin keikalle mänijöitä? Alkaa n. 5 tunnin päästä.

Vierailija
18152/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän Loreen-meemivideon thumbnail-kuvake on hillitön :D

Ei hyvää päivää :)

Ja tuo voileipägrilli suorastaan kutsuu tekemään meemejä

(Förlåt mig, Loreen)

änt tunait in hydrolik pres, spesl föör jyy - Loriin

Vierailija
18153/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuhan se rupatteli ja sitten tivasi että voisitko jo PLEASE antaa ne pisteet...aika moni maa häkelty ja kiirehti pyytelemään anteeksi.

Vierailija
18154/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Käärijä ei nyt kadottanut intoa ja paloa koko hommaan. Pelkään pahinta. Please.

Höpöhöpö. Tekee Sofista biisin "Stalinin lehmä", niin se terapoi sopivasti ja Sofi saa haluamaansa julkisuutta.

Vierailija
18155/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, odotan jo sitä kun Käärijä pistää Liverpoolissa kunnon bileet pystyyn ja yleisö alkaa riehua ja laulaa mukana. Moni ulkomaalainen on sanonut, että tämän biisin vuoksi haluaa opetella suomea. :D

Olen myös yllättynyt, miten moni oikeasti on jo panostanut Käärijän nimen lausumisen opetteluun ja osaa hoilottaa mukana "niinku cha cha chaa" :D

On tosiaan todiste kovasta panostuksesta, että osaa lausua "karitsa".

Vierailija
18156/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Käärijä poisti ne stoorit siksi, että haluaa nyt aloittaa vähän puhtaammalta pöydältä matkalla viisuihin ja julkaista kiinnostavampaa sisältöä. Ei välttämättä siksi että siellä olisi mitään pahaa ollut, aika paljon taisi olla videomateriaalia keikoilta. Tuskin on menettänyt intoaan tähän hommaan, voittaa se haluaa.

Vierailija
18157/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota minäkin täällä hetki sitten huhuilin.

Jotenkin olettaisi tämän Käärijähypetyksen perusteella että porukka olis tukka putkella matkalla Ikaalisiin.

Ettekö te halua nähdä Käärijää livenä?

Vierailija
18158/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei vähän nyt luottoa aikuiseen mieheen kuitenkin. Eiköhän se ole ihan varautunut tähän, kun tiedämme mikä hänen tavoitteensa on ihan koko ajan ollutkin (vaikka ihan kaikkeen ei aina osaakaan varautua) 

Ihan varmasti nauttii noista keikoista nyt.

Vierailija
18159/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti nyt tulla kommentoimaan, vaikka euroviisut tai UMK ei ole koskaan ollu mun juttu enkä ole vielä ehtinyt perehtyä tähän Käärijäänkään.

Mun ranskalaisen ystävän pikkuveli soitti mulle joskun kahden aikaan viime yönä just tuosta "käärijästä" ja hän ei siis ikinä ennen ole mua muuten edes noteerannut muuten kuin siskon ystävättärenä. Hän on homoseksuaali ja sellainen viimeisenpäälle ulkonäkökeskeinen diiva.

Voi tulla pienenä järkytyksenä, mutta tuo kääriäinen on noussut nyt Pariisin homopiirien "puolijumalaksi"...

He kuulemma luukuttavat bileissä Suomen euroviisukappaletta illasta toiseen.

Käärijä on kuulemma "superseksikäs" "eläimellinen" ja "suloinen".

Siis se "omituinen pottapää"???

Näkeehän sen noista ulkkarimiesten reaktiovideoista että ne pitää kääryä kuumana. Naisten reaktiot on lähinnä hmm mielenkiintoista ja kova meno, hyvä kappale ja ne miehet sanoo seksikkääksi, sensuelliksi (?), eläimelliseksi. Tai voi kyllä olla että ne naiset ei vaan kehtaa sanoa niin suoraan.

Ei suuri yllätys, että vetoaa juuri homomiehiin. Heille esitys on kai suunnattukin...

Toivottavasti tanssijattaret ovat mukana Liverpoolissa - olìsi silmänruokaa myös heteromiehille.

Vierailija
18160/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippuja on vielä saatavilla.

Ketju on lukittu.