Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
18021/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti nyt tulla kommentoimaan, vaikka euroviisut tai UMK ei ole koskaan ollu mun juttu enkä ole vielä ehtinyt perehtyä tähän Käärijäänkään.

Mun ranskalaisen ystävän pikkuveli soitti mulle joskun kahden aikaan viime yönä just tuosta "käärijästä" ja hän ei siis ikinä ennen ole mua muuten edes noteerannut muuten kuin siskon ystävättärenä. Hän on homoseksuaali ja sellainen viimeisenpäälle ulkonäkökeskeinen diiva.

Voi tulla pienenä järkytyksenä, mutta tuo kääriäinen on noussut nyt Pariisin homopiirien "puolijumalaksi"...

He kuulemma luukuttavat bileissä Suomen euroviisukappaletta illasta toiseen.

Käärijä on kuulemma "superseksikäs" "eläimellinen" ja "suloinen".

Siis se "omituinen pottapää"???

Näkeehän sen noista ulkkarimiesten reaktiovideoista että ne pitää kääryä kuumana. Naisten reaktiot on lähinnä hmm mielenkiintoista ja kova meno, hyvä kappale ja ne miehet sanoo seksikkääksi, sensuelliksi (?), eläimelliseksi. Tai voi kyllä olla että ne naiset ei vaan kehtaa sanoa niin suoraan.

Vierailija
18022/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tulla näkemään tämmöstä varmaan vähään aikaan Suomen viisuhistoriassa. Nauttikaa nyt tästä keväästä niin paljon kuin voitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18023/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä ollut eilenkin keikalla ja hänellä on nyt näköjään nuo esitysajat käytössään normikeikoillaankin. Tarkoittaako sitä, että esiintymisasut vaihdetaan vai onko niistä tehty liuta varakappaleita, sillä tuota menoa ei enää toukokuussa taida olla edustuskunnossa?

Vierailija
18024/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ollut eilenkin keikalla ja hänellä on nyt näköjään nuo esitysajat käytössään normikeikoillaankin. Tarkoittaako sitä, että esiintymisasut vaihdetaan vai onko niistä tehty liuta varakappaleita, sillä tuota menoa ei enää toukokuussa taida olla edustuskunnossa?

Esitysajat=esitysasut

Vierailija
18025/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ei tulla näkemään tämmöstä varmaan vähään aikaan Suomen viisuhistoriassa. Nauttikaa nyt tästä keväästä niin paljon kuin voitte.

Lisään, että ei kuitenkaan seota täysin kuten tällä viikolla osa on seonnut. Mammat jättää ne alastonkuvat omiin kansioihinsa, miehet pitää käpälät irti ja wokettajat sulkee netin, kun alkaa mopo keulia liikaa.

Vierailija
18026/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin itsekin. Myös haastatteluissa hän on kulkenut ne piikkinahkahousut jalassa.

Vierailija
18027/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi ei vieläkään valitse euroviisuaan. Maraton mellut aina. Suomellakin voisi kyllä olla enemmän edustajia umk:ssa.

Joo, tänään on vielä Andra chancen -ilta ja ensi lauantaina sitten vasta finaali.

Onpa vähän tylsää ja varmaan kaikille turhauttavaa tuollainen valintasysteemi kun alusta saakka on ollut selvää, että Loreen voittaa.

On muuten pelottavan näköinen esitys. Tulee "turvaton olo" katsojallekin, sellainen grillivoileipä-fiilis.

Vierailija
18028/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne videolla olleet moottoripyörähousujen tyyliset oli mun mielestä paremman näköset kuin nuo piikkihousut. Vois käyttää niitä välillä?

Vierailija
18029/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti nyt tulla kommentoimaan, vaikka euroviisut tai UMK ei ole koskaan ollu mun juttu enkä ole vielä ehtinyt perehtyä tähän Käärijäänkään.

Mun ranskalaisen ystävän pikkuveli soitti mulle joskun kahden aikaan viime yönä just tuosta "käärijästä" ja hän ei siis ikinä ennen ole mua muuten edes noteerannut muuten kuin siskon ystävättärenä. Hän on homoseksuaali ja sellainen viimeisenpäälle ulkonäkökeskeinen diiva.

Voi tulla pienenä järkytyksenä, mutta tuo kääriäinen on noussut nyt Pariisin homopiirien "puolijumalaksi"...

Näkeehän sen noista ulkkarimiesten reaktiovideoista että ne pitää kääryä kuumana. Naisten reaktiot on lähinnä hmm mielenkiintoista ja kova meno, hyvä kappale ja ne miehet sanoo seksikkääksi, sensuelliksi (?), eläimelliseksi. Tai voi kyllä olla että ne naiset ei vaan kehtaa sanoa niin suoraan.

Islantilaisten kaksosten reaktiovideo on hauskimmasta päästä; mammat sekoaa cha cha chasta huolella.

Vierailija
18030/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin itsekin. Myös haastatteluissa hän on kulkenut ne piikkinahkahousut jalassa.

Alkaa kyllä taas huolestuttaa, jos hyväksi todettu esitys laitetaankin odotettuja esiintymisasuja myöten uusiksi Liverpooliin, etenkin kun Käärijä on nyt sellaisessa pyörityksessä että tuskin ehtii edes levätä, saati keskittyä kunnolla siihen tulevaan lavaesitykseen.

Vierailija
18031/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että finaali tulee olemaan Käärijän ja Loreenin kaksintaistelu. Ja kyllä, uskon jo nyt että Käärijä on finaalissa ellei esitys mene täysin penkin alle.

Loreen on tuttu ja turvallinen, joka varmasti rohmuaa fanien ja niiden vähän konservatiivisempien maiden, sekä tietysti juryn äänet.

Sitten on lauma viisufaneja, jotka rakastuu tähän erilaiseen ja outoon viisuun ja Käärijän hahmoon. Monet kaipaa viisuihin jo jotain uutta ja erilaista. Jos esitys menee nappiin, niin aivan varmasti meillä on mahdollisuuksia voittoon.

En ole itse euroviisuja niin seurannut, mutta miten paljon tuon juryn pisteillä on vaikutusta?

Vierailija
18032/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suuri yllätys, että vetoaa juuri homomiehiin. Heille esitys on kai suunnattukin...

Vierailija
18033/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että finaali tulee olemaan Käärijän ja Loreenin kaksintaistelu. Ja kyllä, uskon jo nyt että Käärijä on finaalissa ellei esitys mene täysin penkin alle.

Loreen on tuttu ja turvallinen, joka varmasti rohmuaa fanien ja niiden vähän konservatiivisempien maiden, sekä tietysti juryn äänet.

Sitten on lauma viisufaneja, jotka rakastuu tähän erilaiseen ja outoon viisuun ja Käärijän hahmoon. Monet kaipaa viisuihin jo jotain uutta ja erilaista. Jos esitys menee nappiin, niin aivan varmasti meillä on mahdollisuuksia voittoon.

En ole itse euroviisuja niin seurannut, mutta miten paljon tuon juryn pisteillä on vaikutusta?

Käärijän näyttökerrat ovat kyllä melkoisia. Alle viikon ollut Tubessa ja jo yksi katsotuimpia viisuja. Netan Toy keräsi kans paljon näyttökertoja. Inhosin sitä, mutta olihan se persoonnallinen, mieleenpainuva ja viisuihin hyvää kamaa. Kärtsässä ja biisissä on samaa potentiaalia, joskin niistä itse pidän.

Vierailija
18034/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut ärsyttää koko Ruotsi ja Loreen. Mä en itse henkilökohtaisesti ymmärrä, että miksi pitää laittaa sama artisti sinne monta kertaa? Niin laskelmoitua.

Vierailija
18035/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän av-palsta on bipolaarinen. Eilen kaikki oli murheellisia tai raivona, tänään taas LÄÄH. (Paljon parempi tänään).

Vierailija
18036/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juryn pisteillä on merkittävä vaikutus. UMK:ssa suhde yleisöääniin oli pienempi, mutta Euroviisujen finaalissa käsittääkseni edelleen 50:50.

Vierailija
18037/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä esiintyy tänään Putouksen suorassa lähetyksessä!

ELi Tökäkö?

Vierailija
18038/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suuri yllätys, että vetoaa juuri homomiehiin. Heille esitys on kai suunnattukin...

Suomen keikoilla on kai enemmän naisia kuin miehiä?

Vierailija
18039/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän av-palsta on bipolaarinen. Eilen kaikki oli murheellisia tai raivona, tänään taas LÄÄH. (Paljon parempi tänään).

Joo, mullakin meni eilen vähän tunteisiin täällä ja menin huonoin mielin nukkumaan. Tänään paljon parempi meininki ja voi taas fiilistellä ja kuolata yhdessä.

Vierailija
18040/34469 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä Putouksessa joka loppuu klo 21 mutta keikalla jo klo 23.00 Ikaalisissa... Miten ehtii? Ajaa kyllä itsensä ihan piippuun tuolla menolla. Toivottavasti ehtii myös levätä.

Mitä mieltä olette Saksan edustajasta? Alkaa olla hypeä myös sen ympärillä.

Ketju on lukittu.