Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
17221/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VKK = Voitto Kuuluu Käärijälle

Vierailija
17222/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...olen samaa mieltä että miten ihmisillä on aikaa penkoa näitä.

Kun Käärijän nimi umk-finalistina julkaistiin, hänen seuraaja- ja seurattavat-listat ig:ssä oli ihan tosi pienet. Ei siinä kauan mene, että lukee parikymmentä nimeä läpi. En itse kyllä edes katsonut niitä, kun ei käynyt mielessä, että sieltä löytyisi jotain erikoista. Oletan, että Yle on tarkistanut kaikkien osallistujien taustat eikä mukaan otettaisi sellaisia muusikkoja, jotka tuovat fanaattisesti poliittisia näkemyksiään esille.

Alkaa mennä jo todella vakavaksi. Kai siellä on Supokin jo tehnyt omat tarkistuksena.

Hauska :D

Kyllä varmaan Supon miehet on ennen finaalia kaikkien esiintyjjien taustat tarkistaneet ettei  siellä ole känselöintiä, kähmintää, kännäämistä, laitonta käärimistä, kumartelua väärään suuntaan. Että kaikki on veronsa maksaneet.

Tässä suvaitsevaisten, onnellisten ihmisten maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17223/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... On vaan seurannut instassa pienpuoluetta, joka kritisoi koronarajoituksia (jotka vaikutti vahvasti Käärijänkin töihin ja meni osin sen takia syviin vesiin), terveyspasseja ja haluaa laittaa oman kansan edelle.

Olen itsekin muusikko-näyttelijä ja korona vei kaikki työt sekä minulta, puolisoltani että kaikilta tuttaviltani, jotka samalla alalla. Ei kyllä olisi tullut mieleenikään kritisoida rokotteita, rokotepasseja tai rajoituksia eikä kukaan lähipiiristänikään niin tehnyt, vaikka töiden menetys harmittikin ihan pirusti. Terveys menee mielestäni aina rahan edelle. Kyllä siitäkin selvittiin, vaikka erittäin tiukkaa teki. Ei tarvinut onneksi hurahtaa salaliittoihin tai vaihtaa katkeruuden vuoksi puoluetta. Ohis.

Vierailija
17224/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...olen samaa mieltä että miten ihmisillä on aikaa penkoa näitä.

Kun Käärijän nimi umk-finalistina julkaistiin, hänen seuraaja- ja seurattavat-listat ig:ssä oli ihan tosi pienet. Ei siinä kauan mene, että lukee parikymmentä nimeä läpi. En itse kyllä edes katsonut niitä, kun ei käynyt mielessä, että sieltä löytyisi jotain erikoista. Oletan, että Yle on tarkistanut kaikkien osallistujien taustat eikä mukaan otettaisi sellaisia muusikkoja, jotka tuovat fanaattisesti poliittisia näkemyksiään esille.

Alkaa mennä jo todella vakavaksi. Kai siellä on Supokin jo tehnyt omat tarkistuksena.

Hauska :D

Kyllä varmaan Supon miehet on ennen finaalia kaikkien esiintyjjien taustat tarkistaneet ettei  siellä ole känselöintiä, kähmintää, kännäämistä, laitonta käärimistä, kumartelua väärään suuntaan. Että kaikki on veronsa maksaneet.

Tässä suvaitsevaisten, onnellisten ihmisten maassa.

Ja nyt puhutaan jostain h*lvetin instaseuraamisesta!

Vierailija
17225/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne vedonlyönnissä: Ukraina 15 - Suomi 14.

Vierailija
17226/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuun on vain sana. Käytännössä olemme suvaitsemattomampia kuin koskaa aiemmin.

Kaksinaismoralismi rehottaa!!

Kaikkia ei mielestäni tarvitse suvaita. Miksi esim. pedofiiliä, m urhaajaa, eläinrääkkääjää, koulukiusaajaa tai diktaattoria tulisi suvaita? Ei tarvitse.

Hupsu. En minä tarkoittanut että rikollisia/rikollisuuttakin pitäisi suvaita.

Vierailija
17227/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... On vaan seurannut instassa pienpuoluetta, joka kritisoi koronarajoituksia (jotka vaikutti vahvasti Käärijänkin töihin ja meni osin sen takia syviin vesiin), terveyspasseja ja haluaa laittaa oman kansan edelle.

Olen itsekin muusikko-näyttelijä ja korona vei kaikki työt sekä minulta, puolisoltani että kaikilta tuttaviltani, jotka samalla alalla. Ei kyllä olisi tullut mieleenikään kritisoida rokotteita, rokotepasseja tai rajoituksia eikä kukaan lähipiiristänikään niin tehnyt, vaikka töiden menetys harmittikin ihan pirusti. Terveys menee mielestäni aina rahan edelle. Kyllä siitäkin selvittiin, vaikka erittäin tiukkaa teki. Ei tarvinut onneksi hurahtaa salaliittoihin tai vaihtaa katkeruuden vuoksi puoluetta. Ohis.

Tilastoistahan näkee, miten nuo toimi eli tartunnat ja ylikuolleisuus pamahti ylös vuonna 2022. Passien (mun mielestä sellaiset ei kuulu vapaaseen demokratiaan) jälkeen tartunnat lähti pystysuoraan ylös ja jo nyt alettu myöntää, että överiksi meni tietyissä asioissa. Moni menetti myös terveyden rajoitusten ja piikkien (mulla lähipiirissä tapauksia) takia. Okei, alkaa olla sen verran offtopic, mutta mun mielestä kyllä kaikki ei mennyt ihan maaliin korona-aikana ja niitä täytyy uskaltaa tarkastella kriittisesti. Kärtsä on vain yksi esimerkki mielenterveyden (sekin on osa terveyttä) torjumisesta.

Vierailija
17228/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse nähdä, miten hyvin vaikka nuo passit toimi ja miten paljon vahinkoa aiheutettiin sillä ja rajoituspolitiikalla. Kärtsäkin menetti sen takia työnsä ja melkein mielenterveyden, joten en ihmettele, jos pienpuolueet alkaa tuntua houkuttelevalta.

Mun mielestä passit toimi hyvin. Itsellä ei ollut mitään rokotuksia vastaan. Kun rokotukset oli kunnossa, pääsin käymään ulkomaanreissussa, konsertissa, pubissa, ravintolassa, elokuvissa ja teatterissa. Minulla on ainoastaan positiivisia kokemuksia rokotepassista, toimi tosi hyvin. Niiden kanssa olo oli turvallinen ja yhteiskunnan avaaminen sujui helpommin.

Vierailija
17229/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kritisoin pakkorokottamista. En sitä ottanut ja vasta helmikuussa sairastuin koronaan. Onneksi oli variantti niin ei ollut niin kova tauti kuin ne aiemmat muunnokset.

Vierailija
17230/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi itse nähdä, miten hyvin vaikka nuo passit toimi ja miten paljon vahinkoa aiheutettiin sillä ja rajoituspolitiikalla. Kärtsäkin menetti sen takia työnsä ja melkein mielenterveyden, joten en ihmettele, jos pienpuolueet alkaa tuntua houkuttelevalta.

Mun mielestä passit toimi hyvin. Itsellä ei ollut mitään rokotuksia vastaan. Kun rokotukset oli kunnossa, pääsin käymään ulkomaanreissussa, konsertissa, pubissa, ravintolassa, elokuvissa ja teatterissa. Minulla on ainoastaan positiivisia kokemuksia rokotepassista, toimi tosi hyvin. Niiden kanssa olo oli turvallinen ja yhteiskunnan avaaminen sujui helpommin.

Yhteiskunta olisi voitu avata ilman passeja. Näennäinen olo turvallisuudesta oli harhaa, koska passien aikaan tartunnat ja koronakuolemat oli eniten koholla. Näkyy tilastoista ja jokainen voi sen itse sieltä katsoa. Se aiheutti paljon harmia, kahtiajakoa ja vihaa. Oli psykologisesti tosi vahingollista. Sitä paitsi on eri asia kritisoida rokotepasseja kuin rokotuksia.

Vierailija
17231/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastoistahan näkee, miten nuo toimi eli tartunnat ja ylikuolleisuus pamahti ylös vuonna 2022. Passien (mun mielestä sellaiset ei kuulu vapaaseen demokratiaan) jälkeen tartunnat lähti pystysuoraan ylös ja jo nyt alettu myöntää, että överiksi meni tietyissä asioissa. Moni menetti myös terveyden rajoitusten ja piikkien (mulla lähipiirissä tapauksia) takia. Okei, alkaa olla sen verran offtopic, mutta mun mielestä kyllä kaikki ei mennyt ihan maaliin korona-aikana ja niitä täytyy uskaltaa tarkastella kriittisesti. Kärtsä on vain yksi esimerkki mielenterveyden (sekin on osa terveyttä) torjumisesta.

Piikkien takia monta aivotapahtumaa, keuhkoveritulppia nuorilla muuten terveillä. Rokotteet myös heikensi vastutuskykyä siten, että puolustus sammui ja kaikki muut liikkeellä olevat virukset tarttui helposti. Joillakin kuukausia kestävä sairauskierre. Sote-alan tekijät tietää. Ei muuta tästä aiheesta.

Vierailija
17232/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Moni menetti myös terveyden rajoitusten ja piikkien (mulla lähipiirissä tapauksia) takia. ...

Kannattaa käydä edes jokin tieteellisen ajattelun alkeiskurssi, sillä tuon kaltaiset argumentit ovat yhtä tyhjän kanssa. Omilla tai lähipiirin kokemuksilla ei ole minkäänlaista tieteellistä arvoa. Tähän törmää aina näissä salaliittohörhöjen piireissä.

Vierailija
17233/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh. Käärijä-hype olikin liian hyvää ollakseen totta.

Mitä tarkotat?

Jos eurooppalaiset viisufanit saa tietää vkk-jutusta, suosio notkahtaa. Vkk:n arvot on aikalailla päinvastaiset kuin Euroviisujen arvot.

Siis nyt puhutaan jostain hemmetin instaseuraamisesta, jonka sitä paitsi poisti tän woke-syövän takia. Me ei tiedetä, miksi hän seurasi sitä eikä tarvitsekaan tietää. Ehkä häntä kiinnostaa erilaiset ajatukset, ehkä hän on jostain asioista samaa mieltä, ehkä hänellä on siellä kavereita, ehkä hän seurasi sitä vain viihdemielessä.

Luultavasti seurasi hupimielessä

Käärijä kieltäytyi kommentoimasta poliittisia näkemyksiään eikä halunnut kritisoida VKKta, tästä voi paljonkin päätellä hänen näkemyksistään. Hauska ajatella, että jotkut woket fanittaa sitä:D

Vierailija
17234/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zelenskin korkokenkä-bolero-video on aika tykki kieltämättä ;) Mies on siinä vielä hoikka ja huoleton.

Vierailija
17235/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETJUN AIHE ON UMK 2023!

Vierailija
17236/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Umk keskustelu!!!! Menkää jauhamaan muualle passeistanne ja rokotuksistanne!!

Vierailija
17237/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... Moni menetti myös terveyden rajoitusten ja piikkien (mulla lähipiirissä tapauksia) takia. ...

Kannattaa käydä edes jokin tieteellisen ajattelun alkeiskurssi, sillä tuon kaltaiset argumentit ovat yhtä tyhjän kanssa. Omilla tai lähipiirin kokemuksilla ei ole minkäänlaista tieteellistä arvoa. Tähän törmää aina näissä salaliittohörhöjen piireissä.

Minä olen katsonut tilastoja ja sairaudet, ylikuolleisuus ja tartunnat lähtivät rakettimaiseen nousuun vuonna 2021 ja 2022. Kelan sairaspäivärahojen saajien määrä tuplaantui vuonna 2022. Ja tämä korreloi lähipiirini kokemusten kanssa. En siis käytä pelkästään lähipiirien kokemusta. tässä Rajoitusten vaikutus oli myös tosi iso lapsiin, nuoriin, yrittäjiin, vanhuksiin yms.

Vierailija
17238/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä tavannut Puolan Blankan. Redditissä tästä on vedetty huumoria, esim. Viisujen lopputulosten eka ja vika samassa kuvassa 😅

Vierailija
17239/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet myös heikensi vastutuskykyä siten, että puolustus sammui ja kaikki muut liikkeellä olevat virukset tarttui helposti.

Tottakai noin käy, sehän on päivänselvää. Koronarokote ehkäisi nimenomaan vakavaa, kuolettavaa tautimuotoa. Hyöty on siten syyrempi, vaikka se heikensikin immuunipuolustusta influenssaa yms vastaan. Influessa on pienempi paha kuin koronan vakava tautimuutos.

Vierailija
17240/34469 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umk-ketju mennyt ihan tärviölle, kun salaliittoteoreetikot ovat nousseet kaninkoloistaan esiin ränttäämään.

Ketju on lukittu.