UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
VKK- fanitus laski Käärijän pisteitä mun silmissä. Fanittakoot hörhöt jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Umk-ketju mennyt ihan tärviölle, kun salaliittoteoreetikot ovat nousseet kaninkoloistaan esiin ränttäämään.
Mä olen se kauhea foliopipo, josta varoitellaan mediassa, mutta ehkä täältä voisi jättää nämä poliittiset sodat pois ja unohtaa jonkun hiton instaseuraamisen. Ja oon täysin team Käärijä. Nykyään kaikesta täytyy tehdä jotain poliittista sotaa ja polarisoitunut ilmapiiri näkyy täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne vedonlyönnissä: Ukraina 15 - Suomi 14.
Eikö tuon vahtiminen ole aika turhaa tässä vaiheessa, kun läheskään kaikkia edustusbiisejä ei ole vielä valittu...? Ruotsi hypännee kärkipaikalle 1,5 viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
UMK ottanut esiintymään muitakin kuin vasemmistolaisia, ei kaikki ihmiset ole niitä suvaitsevaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on sanonut että ei siedä rasismia
Ihanaa, alan huojentua. Onko sulla linkkiä? Tai muistako missä sanoi
En jaksa uskoa että tämä ihana mies on persuHerranjumala! onko Käärijä persu. Osakkeet kohos mun silmissä. Ei olekaan ihan pönttö vaan omilla aivoillaan ajatteleva mies.
Sama juttu.
Olen samaa mieltä, se vain nostaisi hänen pisteitään! :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen se kauhea foliopipo, josta varoitellaan mediassa, mutta ehkä täältä voisi jättää nämä poliittiset sodat pois ja unohtaa jonkun hiton instaseuraamisen. Ja oon täysin team Käärijä. Nykyään kaikesta täytyy tehdä jotain poliittista sotaa ja polarisoitunut ilmapiiri näkyy täälläkin.
Foliopäät juuri sitä poliittista sotaa, polarisoitumista ja epäjärjestystä lietsoo. Naapurissa eräs heppu hieroo tyytyväisenä käsiään. Mitä kaaottisempi ja riiteleväisempi Länsi, sen parempi Idälle. Olet tehnyt hyvää työtä, t overi foliopipo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuon vahtiminen ole aika turhaa tässä vaiheessa, kun läheskään kaikkia edustusbiisejä ei ole vielä valittu...? Ruotsi hypännee kärkipaikalle 1,5 viikon päästä.
Ruotsi on jo nyt reilussa johdossa vedonlyönnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK ottanut esiintymään muitakin kuin vasemmistolaisia, ei kaikki ihmiset ole niitä suvaitsevaisia.
Oikeistolaisuus ei häiritse, mutta VKK häiritsee. Se on äärioikestoa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oikeistolaisuus ei häiritse, mutta VKK häiritsee. Se on äärioikestoa. Ei jatkoon.
Samaa mieltä. Oon tosi pettynyt.
Siis nyt puhutaan INSTASEURAAMISESTA, jota ei enää edes ole tämän woke-shitin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö käärijä vain pojista?
Valitettavasti kai hetero..
Monet euroviisumiehet ovat reagointivideoissa tykänneet Käärijän ulkoisesta habituksesta.
Vientiä olisi molempiin suuntiin.
Viisugayt ovat kyllästyneet toinen toistaan gaymäisempiin miehiin.
Ja sitten tulee tämmönen Käärijä, joka vihreässä asussaan potkii ja riehuu ja näyttelee aistikkaan vapautuneita silmänpyöritysilmeitään kiinteät rintalihakset kiiltäen nyrkkeilykehässä ja laulaa päälle veret seisauttavan bängerin.
Vähemmästäkin sitä yhden viisumiehen pää menee pyörälle.
Osuit naulan kantaan! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on kärjessä 31%.
Hauskintahan tässä on se, että Suomen prosenttiosuus nousee sitä mukaa kuin uusia edustusbiisejä julkistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Oon tosi pettynyt.
Onneksi te voitte äänestää sitten viisufinaalissa omia suosikkeja. Tai jättää viisut tähän ja keksiä parempaa tekemistä.
Miten "sienikeitto", paloiko pohjaan?
Kunpa en olisi tänään avannut koko ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on kärjessä 31%.
Hauskintahan tässä on se, että Suomen prosenttiosuus nousee sitä mukaa kuin uusia edustusbiisejä julkistetaan.
Suomi on noussut tasasesti käärijän valitsemisen jälkeen. Oli alle 10 % . Ruotsi taas on noussut lyhyessä ajassa 25> 31%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on sanonut että ei siedä rasismia
Ihanaa, alan huojentua. Onko sulla linkkiä? Tai muistako missä sanoi
En jaksa uskoa että tämä ihana mies on persuHerranjumala! onko Käärijä persu. Osakkeet kohos mun silmissä. Ei olekaan ihan pönttö vaan omilla aivoillaan ajatteleva mies.
Jos on persu niin Kärtsän osakkeet kyllä laskee mun silmissä. Kertoo alhaisesta sivistystasosta, ja on silloin myös auttamatta rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilu ei kyllä sovi yhtään hänen mukavan miehen (artisti)imagoon. Euroviisut on Euroopan yhtenäisyyttä ja veljeyttä korostava tapahtuma, jossa on tapana keskittyä ystävyyteen eikä siihen mikä meitä eurooppalaisia repii erilleen. En usko että persua kukaan haluaa sinne ahdistumaan.
Politiikka on meissä kaikissa, myös tällaisissa tapahtumissa ja urheilussa.Ja vassareiden cancel-kulttuuriko sitten yhtenäistää ihmisiä? Käärijä ei ole tuonut juuri poliittisia kantoja esiin, joten mitä väliä, onko piilopersu, VKK:n kannattaja tai mitä ikinä? Pudotti varmaan tietyt seuraamiset pois, kun osa yritti lähteä niiden perusteella canceloimaan eikä halunnut, että niitä spekuloidaan enempään. Ja mistä sitä tietää, mikä hänen motiivinsa oli seuraamisessa. Nykyään kaikkien artistien täytyy ihkuttaa Marinia (vaikka tuhosi useiden muusikoiden elinkeinon korona-aikana), heiluttaa BLM- ja sateenkaarilippuja ja olla niin cool woke. Ihan hiton raikasta, jos meidän Kärtsä ei ole tuollainen. Ja vaikka olisi, niin ihan sama mulle, kun ei tuo niitä juuri esiin ja pitäisin hänestä silti, koska biisi on huippu ja esiintyjänä mahtava.
Se on just näin. Valitettava totuus on että nyt kun Kärtsäristä tuli tähtönen sen täytyy julkisesti laulaa Sanna Marinin ylistyslauluja vaikka ko. Marinin hallitus höyläsi artisteja ja täten Käärijääkin kuivana sinne korona-aikana.
Käärijä on "kansan mies, kansan puolella". Kuka menee ja sanoo tommosta heti kun on saanu tietää pääsevänsä Euroviisuihin. Taitaa Käärijä tykätä vähän hämmentää, ihme jannu... .
Kyllä, näin sanoi UMK-voiton jälkeisessä haastattelussa. Särähti kyllä korvaan vahvasti persu-virat. Sääli, meni maku
Vierailija kirjoitti:
Nyt vihdoinkin pääsin katsomaan Umk-finaalin esitykset.
Keiran livelaulu oli yllättävän heikkoa (jännitys?) ja lapsekas saparostailaus korosti laulajan nuorta ikää.
Benjaminin lavashow oli todella pliisu verrattuna syntiseen kasvihuonevideoon. Ne valotikut lavalla näytti halvalta, mutta kappale itsessään on tarttuva.
Lxandrankin lavashow jäi yllättävän latteaksi, vaikka laulu kuulostikin hyvältä. Värimaailma oli tunkkainen.
Portion Boysin sähellysesityksestä tuli myötähäpeä. En voi uskoa, että tämä kappale Kimi Räikkönen -kliseineen ylsi sijalle 2.!
Yllättäen toinen (ex-)inhokkini Kuumaa olikin yksi suosikeistani finaalissa! Lavashow oli tosi tyylikäs ja kappale kuulosti paremmalta kuin koskaan. Ne pienet kasarijutut biisissä on ihania.
Robinilla oli myös tosi tyylikäs lavashow. Lauloi hyvin ja tykkäsin siitä trampoliinin käytöstä. Varma esitys, vaikka kappale ei olekaan Robinin parhaimpia. Erottui kuitenkin selkeästi edukseen filaaliesityksistä.
Käärijällä oli paras energia ja show oli ihan hauska (en ymmärrä Silvennoisen taannoisia kauhisteluja), vaikka tykkäänkin enemmän musiikkivideosta, jossa on se peruukki ja hidastyskuvaa. Silti illan paras ja onneksi ykkössuosikkini voitti.
Itse olisin finaalin esitysten perusteella toivonut lopputulokseksi seuraavaa: 1. Käärijä, 2. Kuumaa ja 3. Robin. Benjamin ei milestäni ansainnut viimeistä sijaa, koska se kappale oli kuitenkin paljon parempi kuin vaikkapa PB:n.
Oon katsonut joka viikko Melloja ja onhan niissä varmaan hieman isommat budjetit kuin Ylellä...
Mikko Silvennoisen ennakkokommenteilla taidettiin vaan haluta luoda kiinnostusta finaalia kohtaan. Odotin hänen puheiden perusteella jotain kamalaa alistamista, mutta oli ihan turha pelko. Ihan turha uutisjuttu.
Benkku olis mustakin ansainnut paremman sijoituksen kuin jumbosijan. Eikös hän ollut ulkkisfanien 2. suosikki vielä ennen finaalia?
Heidät Käärittiin esille