UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh. Käärijä-hype olikin liian hyvää ollakseen totta.
Mitä tarkotat?
Jos eurooppalaiset viisufanit saa tietää vkk-jutusta, suosio notkahtaa. Vkk:n arvot on aikalailla päinvastaiset kuin Euroviisujen arvot.
Siis nyt puhutaan jostain hemmetin instaseuraamisesta, jonka sitä paitsi poisti tän woke-syövän takia. Me ei tiedetä, miksi hän seurasi sitä eikä tarvitsekaan tietää. Ehkä häntä kiinnostaa erilaiset ajatukset, ehkä hän on jostain asioista samaa mieltä, ehkä hänellä on siellä kavereita, ehkä hän seurasi sitä vain viihdemielessä.
Luultavasti seurasi hupimielessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkotat?
Jos eurooppalaiset viisufanit saa tietää vkk-jutusta, suosio notkahtaa. Vkk:n arvot on aikalailla päinvastaiset kuin Euroviisujen arvot.
Siis nyt puhutaan jostain hemmetin instaseuraamisesta, jonka sitä paitsi poisti tän woke-syövän takia. Me ei tiedetä, miksi hän seurasi sitä eikä tarvitsekaan tietää. Ehkä häntä kiinnostaa erilaiset ajatukset, ehkä hän on jostain asioista samaa mieltä, ehkä hänellä on siellä kavereita, ehkä hän seurasi sitä vain viihdemielessä.
Todennäköisesti näki sen tahattoman huumorin mikä näissä porukoissa on.
VKK:n instajutut on aika hulvattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi suomalaiset pääosin on ihan kyllästyneitä tuohon cancel-pashaan niin eiköhän suurin osa viis veisaa koko jutusta.
Eipä se auta, koska suomalaiset ei voi änestää omaa maata Esc:n semifinaalissa ja finaalissa. Ei siis ole väliä mitä suomalaiset ajattelee edustajastaan. Ei meillä ole enää äänivaltaa.
Luulen että ulkomaalaisia kiinnostaa vielä vähemmän jos Käärijä on seurannut instassa jotain marginaalipuoluetta. Siis oikeasti..... olen samaa mieltä että miten ihmisillä on aikaa penkoa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä tiedä monen muunkaan artistin poliittisia mieltymyksiä kun ei ne siihen duuniin liity.
Robin luultavasti team Kokoomus, kuten kauppis-tyttöystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkotat?
Todennäköisesti näki sen tahattoman huumorin mikä näissä porukoissa on.
Toivon kanssa, että halusi vaan vähän inspistä friikkeilyyn
Palataanko asiaan eli ESC esitykseen?
Mua vähän huolettaa toi ChaCha Chan loppuosan pehmennys lastenlauluksi. Tämä myös moneen ulkkarin tulkinta. Onkohan Käärijä, levy-yhtiö tai YLE pelännyt alun olevan liian aggressiivinen ja loppu on korostetun humoristinen. Vaikuttaa ikävästi siltä että terhakka alku onkin pelkkää pelleilyä. Tuo levytetty versio (video) on aika balanssissa, mutta livessä on jostain syystä haluttu korostaa lopun keveyttä. Tuli jo vähän Uuno Turhapuro -tunnelma. Pitäisi uskoa omaan genreen eikä tehdä kompromisseja.
Ja tämä ei ole negailua, haluan vain että Käärijä onnistuu. Ehdottomasti pro-Käärijä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvaitsevaisuun on vain sana. Käytännössä olemme suvaitsemattomampia kuin koskaa aiemmin.
Kaksinaismoralismi rehottaa!!
Kaikkia ei mielestäni tarvitse suvaita. Miksi esim. pedofiiliä, m urhaajaa, eläinrääkkääjää, koulukiusaajaa tai diktaattoria tulisi suvaita? Ei tarvitse.
Joo, mutta nyt puhutaan siitä, että joku ajattelee poliittisesti tietyllä tavalla. Kärtsä ei ole tietääkseni mitään rikollisuutta tukenut. On vaan seurannut instassa pienpuoluetta, joka kritisoi koronarajoituksia (jotka vaikutti vahvasti Käärijänkin töihin ja meni osin sen takia syviin vesiin), terveyspasseja ja haluaa laittaa oman kansan edelle. VKK:n ulosannista en itse aina pidä, vaikka joistain asioista samaa mieltä olen. Ja sen seurauksenkin poisti, kun uhkasi cancelointi.
"Ei se tykkää Piña Coladasta, vaan Stolista (Stolichnaya vodka) ja glögistä."
Eli ymmärsinkö nyt oikein? Käärijän "salainen" glögiresepti on glögiä ja vodkaa? Oon miettinyt tätä pitkään.
Ei ollut mitenkään Hesarin jutun kärki tämä VKK, parilla lauseella mainittiin että tällainenkin oli Jodelissa nostettu esiin.
Ymmärtäkää nyt että vkk:ta voi seurata vitsillä!! Nehän on uskomattomia tahattomia koomikoita. Minäkin seuraan esim leveliä koska ovat ihan käsittämättömän viihdyttäviä kaikissa noloudessaan. Ei näitä seurata siksi että on samaa mieltä 🤣
seuraan myös Anderssonia, ohisaloa ja Purraa, koittakaapa siitä sitten päätellä äänestänkö oikeistoa vai vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei se tykkää Piña Coladasta, vaan Stolista (Stolichnaya vodka) ja glögistä."
Eli ymmärsinkö nyt oikein? Käärijän "salainen" glögiresepti on glögiä ja vodkaa? Oon miettinyt tätä pitkään.
Punasta Marlia jopa, eli ei mitään premium-glögiä edes. Sou Wantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei JaloTiinan mikkiä mikään vaivannut. Kunhan yrittivät keksiä selityksen miksi ääni ei kuulunut.
Kai te olette kuulleet sen puheäänen?
Ei kaikkien tarvitse osata laulaa, mutta miksi teeskennellä?Jalotiinan ääni ei kuulu kovinkaan hyvin missään heidän esiintymisissään ja videoillakin aika vaisusti. Se on jotenkin niin selvää, että siihen pakostakin kiinnittää huomiota ja miettii mistä se johtuu.
Instasta löytyy livetaltiointi Portion Boysin ja Teflon Brothersin keikalta ja siinä "Tiinan laulu" kuuluu hyvin ja kuulostaa hyvältä. Fanit kehuvat kommenteissa ääntä ihanaksi ja Tiina kiittelee sydämin. Oikeasti laulaja on kuitenkin Mariska taustanauhalta ja Tiina lipsynccaa. Miksi totuutta ei voi sanoa?
Häh, siis oikeasti?
Oikeasti. https://scontent-atl3-2.cdninstagram.com/o1/v/t16/f1/m82/7A4B7CC6C0EAD7…
Onpa kiusallista, jos oikeasti ei laula! wtf
Vierailija kirjoitti:
...olen samaa mieltä että miten ihmisillä on aikaa penkoa näitä.
Kun Käärijän nimi umk-finalistina julkaistiin, hänen seuraaja- ja seurattavat-listat ig:ssä oli ihan tosi pienet. Ei siinä kauan mene, että lukee parikymmentä nimeä läpi. En itse kyllä edes katsonut niitä, kun ei käynyt mielessä, että sieltä löytyisi jotain erikoista. Oletan, että Yle on tarkistanut kaikkien osallistujien taustat eikä mukaan otettaisi sellaisia muusikkoja, jotka tuovat fanaattisesti poliittisia näkemyksiään esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäkää nyt että vkk:ta voi seurata vitsillä!! Nehän on uskomattomia tahattomia koomikoita. Minäkin seuraan esim leveliä koska ovat ihan käsittämättömän viihdyttäviä kaikissa noloudessaan. Ei näitä seurata siksi että on samaa mieltä 🤣
seuraan myös Anderssonia, ohisaloa ja Purraa, koittakaapa siitä sitten päätellä äänestänkö oikeistoa vai vasemmistoa.
Mä kyllä seuraan siksi, että oon osin samaa mieltä tietyistä asioista. Mulle ihan sama, minkä takia Kärtsä seurasi. Vaikka kieltämättä lisää vaan seksikkyyttä, jos on folio. T: Foliohattu
No jos paljastuisi että ois täysin vkk:n kanssa samaa mieltä niin ei edes ansaitse suomen edustusta. Valta ei kuulu kremlille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...olen samaa mieltä että miten ihmisillä on aikaa penkoa näitä.
Kun Käärijän nimi umk-finalistina julkaistiin, hänen seuraaja- ja seurattavat-listat ig:ssä oli ihan tosi pienet. Ei siinä kauan mene, että lukee parikymmentä nimeä läpi. En itse kyllä edes katsonut niitä, kun ei käynyt mielessä, että sieltä löytyisi jotain erikoista. Oletan, että Yle on tarkistanut kaikkien osallistujien taustat eikä mukaan otettaisi sellaisia muusikkoja, jotka tuovat fanaattisesti poliittisia näkemyksiään esille.
Alkaa mennä jo todella vakavaksi. Kai siellä on Supokin jo tehnyt omat tarkistuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaa nyt tänne se Hesarin kohuhaastattelu, josta olette päätelleet, että voisi olla persuihin päin kallellaan? Onko varmasti Jeren omia mielipiteitä vai sanooko niin vain trollatakseen? Käärijä on hahmo, ehkä mielipiteetkin on tahallaan provosoivia? Tosin silloin ei olisi poistanut VKK:ta seurattavistaan. Eikö kukaan huomannut sitä Vkk:ta aiemmin? Käärijä-buumihan alkoi jo yli kuukausi sitten? Luulisi, että jo aiemmin olisi syynätty somet ja tuo Vkk olisi huomattu. Onko pelkkää höpötystä?
Tässä:
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009410924.html On maksumuurin takana, mutta voi lukea kirjastossa, jos ei ole tilaaja. En ole itse lukenut.Käärijä toteaa mielestäni asiallisesti: Lopulta mulle on ihan sama, mitä musta puhutaan. Mä tiedän totuuden ajatuksistani enkä ole tilivelvollinen kenellekään.
En minäkään nyt riemusta pompi jos paljastuu joksikin Suomi ensin -tyypiksi, mutta ei ole mitään sellaista tuonut haastatteluissa esiin eikä kaulassa killu suomileijona niin ei niin hirveästi kiinnosta. Enhän mä tiedä monen muunkaan artistin poliittisia mieltymyksiä kun ei ne siihen duuniin liity.
Rohkenen olla eri mieltä Käärijän kohdalla leijonakorusta killumassa. Itse asiassa sopisi hyvin siihen "juntti-tyyliin". Hämmentämään, hämmentämään...
Ulkomaalaisen silmiin näyttää cool, toki suomalainen katsoo että mitä helvettiä...Mutta koska kyse on Käärijästä ni se on *BOOOM*!!! Ja leijonakorut tuli taas muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itse olen ns. vihervassari, mutta seuraan myös sellaisia some-vaikuttajia, jotka tarjoavat tahatonta viihdettä. Mm. Mungolife-bloggaaja ja pari muuta salaliittoteoreetikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä seuraan siksi, että oon osin samaa mieltä tietyistä asioista. Mulle ihan sama, minkä takia Kärtsä seurasi. Vaikka kieltämättä lisää vaan seksikkyyttä, jos on folio. T: Foliohattu
No jos paljastuisi että ois täysin vkk:n kanssa samaa mieltä niin ei edes ansaitse suomen edustusta. Valta ei kuulu kremlille.
No mä en ole samaa mieltä kaikesta, mutta osin olen. Tuo Venäjä-läppäkin on jo niin väsynyttä.
Mistä lähtien mm. naurettavien terveyspassien vastustamisesta ja oman kansan edun laittamisesta edelle on tullut jotain hirveää äärioikeistolaisuutta ja foliohattuilua? Jokainen voi itse nähdä, miten hyvin vaikka nuo passit toimi ja miten paljon vahinkoa aiheutettiin sillä ja rajoituspolitiikalla. Kärtsäkin menetti sen takia työnsä ja melkein mielenterveyden, joten en ihmettele, jos pienpuolueet alkaa tuntua houkuttelevalta. Ja voi olla et hän seurasi viihdemielessä tai et siellä on sen kavereita, en tiedä eikä se meille kuulu meille. Ei poista silti sitä on tykki biisi ja esiintyjänä on huikea.
mitä väliä jos on persu :D Etkö ole suvaitsevainen?